Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wat heb ik jou te bieden? In ieder geval het allerbelangrijkste...mijn hart!

Lieve_man4you
12-11-2018, 17:29

Ik kan hier eigenlijk al stoppen....maar zal dat maar niet doen :D Ben een 33-jarige jongeman uit Rotterdam, vrolijk, verstandig en hardwerkend. Ervaren, zelfverzekerd, direct, eerlijk, openminded en oprecht. Ik kan slecht tegen onrechtvaardigheid/onrecht, heb een sterke eigen mening, maar sta altijd open voor ieder inzicht en mening van een ander. Heb een eigen wil en toch zal ik altijd graag overleggen met jou. Ik kan genieten van simpele activiteiten, zoals een lange wandeling, een gezellig etentje en een filmavondje. Ben op zoek naar een soulmate voor een gezellige babbel, etentje, samen leuke dingen doen, knuffelen en geknuffeld worden, goede en diepgaande gesprekken, koken en lekker eten, huiselijke gezelligheid, dagje/weekendje/reisje en nog veel meer. Ik wil een vrouw leren kennen met wie ik een toekomst kan bouwen. Ik zoek vooral een huwelijk waarin ik mezelf kan blijven en zie mezelf verder leven met een partner die enerzijds over genoeg humor beschikt maar anderzijds eerlijk en ernstig genoeg is. Ik probeer zoveel mogelijk van het leven te genieten en zou dit het liefst doen met een lieve, onbevooroordeelde meid waarbij ik mezelf kan blijven. Ik nodig je uit elkaar te leren kennen als je weet te genieten van wat het leven je biedt en uitdagingen niet uit de weg gaat. Ik hoop graag van je te horen inshAllah! Liefs, wa salaam.

jasmintange
10-12-2018, 09:23
hoe oud Ben je en Ben je rif of arabisch