Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ben je een NL bekeerling of heb je een ander afkomst..

Pagina's : [1] 2

Marokkaanse2
10-11-2018, 21:24

Halloo Ik ben 28 en kom uit NB. Ben je een Nederlandse bekeerling of heb je een ander afkomst dan hoor ik graag van je. Wel graag alleen reageren als je echt moslim bent en serieuze intenties hebt om iemand beter te leren kennen. Als je bindingsangst hebt of na 2 dagen al wilt trouwen hoef je ook niet te reageren. Zoek je een kech of iemand die je kunt playen dan kun je je reactie ook achterwege houden. Ben je al een paar keer getrouwd geweest en heb je een paar kids dan hoef je ook niet te reageren. Om alvast antwoord te geven op bepaalde vragen; in het dagelijkse leven kom ik ze niet tegen vandaar dat ik het hier plaats, hier zitten genoeg moslims op. En ik val nu eenmaal niet op Marokkaanse, Turkse of hele donkere jongens. Smaken verschillen nu eenmaal dus houd die haatreacties maar voor jezelf ;)

Tazie
11-11-2018, 05:53
Teveel dicks gehad nu zoekt ze naar een volgende victim zéker eentje uit elhouceima die staan bekend in deze soort zaken ze gaan overal los en later accepteer hun niemand

SUikeroomm
11-11-2018, 06:04
Jullie zijn erg man :gniffel:

Younes2018
11-11-2018, 15:39
Halloo Ik ben 28 en kom uit NB. Ben je een Nederlandse bekeerling of heb je een ander afkomst dan hoor ik graag van je. Wel graag alleen reageren als je echt moslim bent en serieuze intenties hebt om iemand beter te leren kennen. Als je bindingsangst hebt of na 2 dagen al wilt trouwen hoef je ook niet te reageren. Zoek je een kech of iemand die je kunt playen dan kun je je reactie ook achterwege houden. Ben je al een paar keer getrouwd geweest en heb je een paar kids dan hoef je ook niet te reageren. Om alvast antwoord te geven op bepaalde vragen; in het dagelijkse leven kom ik ze niet tegen vandaar dat ik het hier plaats, hier zitten genoeg moslims op. En ik val nu eenmaal niet op Marokkaanse, Turkse of hele donkere jongens. Smaken verschillen nu eenmaal dus houd die haatreacties maar voor jezelf ;) Meskiena ze valt niet op marokkaanse mannen, terwijl ze zelf marokkaans is. Ik vind dit grappig. Wees gewoon straight en zeg ik ben goed bespeeld door de marokkaanse mannen en ben afgedankt en nu haat ik ze. Zehma op een marokkaanse site zoeken naar bekeerling. Dat je zegt je wilt breed oriënteren en niet alleen op marokkaanse mannen. Dan zeg ik, succes op ieder potje past een deksel. Maar kom dan niet via hier zoeken maar vraag via moskee etc. Alhoewel ik wel bang ben dat jouw potje niet meer heel is door jouw verleden. Hesbent tay ta subhan.(Voel je je groter en beter dan een ander met je eisen) la hawla wala quwwata illa billah

Deware
12-11-2018, 17:49

Je vader zal trots op je zijn haha.

Mixed1
14-11-2018, 18:04
Groot gelijk meid. Je bent beter af met een niet Marokkaan. Ik schaam me voor mijn volk. Mijn excuses voor de haat reacties. Ons vieze volk speelt liever met si7r dan Allah te aanbidden. Maar ze doen wel allemaal alsof ze heilig zijn. Inshallah kom je een nette Nederlander tegen die jou wel waardeert. Bekeerde Nederlander zijn betere moslims dan de meeste hier. Moge Allah je een vrome man schenken

Walou_Lhayat
15-12-2018, 16:21
Kijk de reacties hier. Een Nederlander zou dit maar lezen en meteen voorpagina nieuws van Telegraaf van maken. Zo vertiefd zijn jullie schijnheilen. Altijd maar weer over die vagina’s beginnen en door wie en wat ze allemaal genomen zou zijn, hoe op welke manier en door wat voor rassen. En ondertussen is dit volk zelf vaste klant bij Poolse prostituees en heeft de GGD hun handen vol aan jullie.

drenkeling1
17-12-2018, 02:42
Kijk de reacties hier. Een Nederlander zou dit maar lezen en meteen voorpagina nieuws van Telegraaf van maken. Zo vertiefd zijn jullie schijnheilen. Altijd maar weer over die vagina’s beginnen en door wie en wat ze allemaal genomen zou zijn, hoe op welke manier en door wat voor rassen. En ondertussen is dit volk zelf vaste klant bij Poolse prostituees en heeft de GGD hun handen vol aan jullie. Jullie staan toch ook bekend om de soort vrouwen die alles doen voor geld?

Marokkaanse2
10-01-2019, 20:21
sommige reacties hier

Aralahk88
11-01-2019, 21:48
De reacties hier zijn echt belachelijk. Als zij geen Turkse of Marokkaanse man wilt dan is dat toch haar keuze? Ik ben Nederlands maar val zelf ook niet op NL vrouwen. Ik zal 1 ding zeggen, en dat is dat ik weet dat er genoeg Islamitische vrouwen zijn die samen met een westerse man goede gelovigen willen zijn. Heeft helemaal niets met misbruik te maken of haat tegen eigen volk.

Fouad-James
12-01-2019, 00:08
#spam# https://youtu.be/q3BkMrj3JH0

lapuissance
13-01-2019, 21:48
De reacties hier zijn echt belachelijk. Als zij geen Turkse of Marokkaanse man wilt dan is dat toch haar keuze? Ik ben Nederlands maar val zelf ook niet op NL vrouwen. Ik zal 1 ding zeggen, en dat is dat ik weet dat er genoeg Islamitische vrouwen zijn die samen met een westerse man goede gelovigen willen zijn. Heeft helemaal niets met misbruik te maken of haat tegen eigen volk. Zorg jij nou maar eerst dat je niet meer met drank achter het stuur word gepakt, daarna mag je komen praten. Nu eerst even afkicken vriend !!

Aralahk88
13-01-2019, 21:49

Zorg jij nou maar eerst dat je niet meer met drank achter het stuur word gepakt, daarna mag je komen praten. Nu eerst even afkicken vriend !! Ik weet wat ik fout doe. Het is heel makkelijk om mij te pakken op zaken die ik hier op dit forum heb gezet omdat ik een aantal vrij persoonlijke dingen erop heb gezet. Verandert echter niets aan het feit dat het deze vrouw haar eigen keuze is wat voor soort man ze zoekt. Ik bedoel, serieus, als de man en vrouw beiden Moslim zijn wat maakt het dan toch uit man waar iemand vandaan komt.

aL3araF
14-01-2019, 01:05
Zorg jij nou maar eerst dat je niet meer met drank achter het stuur word gepakt, daarna mag je komen praten. Nu eerst even afkicken vriend !! Gedraag je, gore MADkhali

Marokkaanse2
22-01-2019, 05:02
Exactly!

Pagina's : [1] 2