Bekijk volle/desktop versie : Een moderne boer!

08-11-2018, 13:56
Ik ben eigenlijk van mening dat een man de eerste stap moet maken, maar soms gaat het gewoon moeizaam wanneer je vaak aan het werk bent, en ook niet in plekken komt waar je misschien diegene kunt tegenkomen. Ik wil hierbij mijn sebeb doen en een poging wagen. Wie weet ontmoet ik hier wel de man met wie ik de rest van mijn leven ga delen. Alles kan.. Mijn intentie is ieder geval zuiver. Ik besef dat ik eigenlijk niks te verliezen heb, en het is alleen maar fijn dat je op zo een manier duidelijk kunt zijn in wat je zoekt in een man en andersom natuurlijk ook. Soms moet je ook je best doen om iets te moois te treffen dus net over die drempel heen. Wat ik zoek is niet veel, maar ik weet wel wat ik wil. Dingen die belangrijk voor me zijn:

- Je bidt en je bent bezig met je geloof
- Je bent eerlijk
- Je bent modern maar je kan ook ouderwets zijn wanneer het moet ( Een balans is mooi ) Ik hou niet van verkaasde mannen of mannen die te modern zijn.
- Je bent normaal!
- Je bent een familie mens en je hebt respect voor jezelf en voor anderen.x
- Je bent er klaar voor om die stap te nemen. ( pm mij aub niet als je een jarenlang relatie wilt of als jouw intentie is om alleen te daten)
- Je bent zachtaardig maar je bent wel een man wanneer je dat moet zijn.
- Je bent 30 jaar +x
- Je bent niet arrogant
- Je ziet er netjes uit.

Voel je je aangesproken? Aarzel dan niet om mij een een pm te sturen. Ik vertel dan graag meer over mezelf.

Groetjes

10-11-2018, 18:52

.

10-11-2018, 19:12
Als hij een broer in de zelfde categorie heeft mag je die aan mij koppelen. Deal? Wij zijn echt een moeilijke generatie. Zowel ouderwets als modern opgevoed. Leven in verschillende werelden en zijn ons daarvan bewust.

13-11-2018, 15:44

Citaat door Nesh-weha:
Als hij een broer in de zelfde categorie heeft mag je die aan mij koppelen. Deal? Wij zijn echt een moeilijke generatie. Zowel ouderwets als modern opgevoed. Leven in verschillende werelden en zijn ons daarvan bewust.
hou oud ben jij dan?

13-11-2018, 16:09

Dames inshaa Allah vinden jullie die moderne boer. Het is helaas een moeilijke tijd waar je prince charming helaas niet in real life snel zult treffen. Ik ben er van overtuigd dat er voor iedereen wel een match rondloopt op deze wereld.

13-11-2018, 16:53
is 24 te jong?

13-11-2018, 23:33
Wat is verkaasd zijn?

17-11-2018, 12:56
Vond het wel grappig toen je schreef; zoek niet veel...toen kwam de waslijst haha.

Maar ghair insha allah het zijn normale wensen.