Bekijk volle/desktop versie : Boer zoekt vrouw

08-11-2018, 12:43
Vaak lees je dat mensen niet echt hadden verwacht iemand te ontmoeten via het internet. In mijn geval moet ik eerlijk zeggen dat ik niet echt verrast ben im pretty special . Ik lach veel veel meer dan eigenlijk goed voor iemand zou moeten zijn. Daarnaast ben ik ook gewoon blind voor flirt gedrag ect helpt niet dat ik lenzen heb met een sterkte van -4. Voordeel is wel dat waarzeggers mijn bril kunnen gebruiken om mijn toekomst te voorspellen, die glazen bol is nergens meer voor nodig.

Zal maar iets over mezelf vertellen he. Ben een man van 30 jaar oud woonzaam en werkzaam in de randstad. Kom uit een liefdevolle gezin waar we altijd klaar staan voor elkaar en helpen waar nodig en waar onderlinge ruzies vaak werden uitgevochten op de Nintendo of Playstation. Ik heb wat lengte betreft gelukkig niet te klagen ben namelijk 191, al heeft dat misschien meer te maken met het feit dat ik altijd alles voor mijn broers en zussen weg atâ¦.die zijn nu overigens niet groter dan 1.50 waar ik me af en toe toch wel een beetje schuldig om voel. Ik zou gezien mijn lengte graag een keer naar Tokyo willen om daar als pseudo Godzilla door te stad te lopen en prullenbakken en kleine japanners om te duwen. Wat dit verder te maken heeft met bovenstaande weet niemand, maar goed remember im pretty special

Zoals je misschien al hebt gemerkt neem ik mezelf niet al te serieus en kan ik om de meeste dingen wel lachen. Ik sta dan ook behoorlijk positief in het leven en probeer overal het beste van te maken. Af en toe komt de serieuze ik ook weleens om de hoek kijken. Ik vind het belangrijk om na te denken over het waarom van een mensenleven en help graag mensen waar ik kan. Ik lees veel, reis graag (ik ga met enige regelmaat soms iets te impulsief naar een bestemming die ik enigszins random uitkies) en sport ook vaak, maar dat moet ook wel met mijn voorliefde voor eten.

Verder ben ik niet echt heel ijdel en ben ik niet continue bezig met mijn uiterlijk (wees gerust geen concurrentie voor het gebruik van de spiegel), maar vind ik het wel belangrijk om goed voor de dag te komen. Die doordeweekse dag dat je weer aan het werk moet en veelte laat gaat slapen en half dood je bed uitrolt daar gelaten. Voor de rest ben ik eigenlijk een beetje your average joe. Kijk graag een filmpje/serie, game op zijn tijd en met lekker weer vindt ik het heerlijk om een stukje motor te rijden en op een terrasje te zitten.

Nu zal je wel denken leuk en aardig allemaal, maar waar is zijn checklist waar is HIJ naar opzoek. Eerlijk ik heb zelf niet direct een eisenpakket waar je aan moet voldoen ik ben opzoek naar een soulmate waar je de rest van je leven mee wil delen. Wat ik wel weet is dat je een goedlachse, aantrekkelijk en vooral lieve vrouw moet zijn, dat is wel een beetje de basis.

Tot zover deze onsamenhangende voorstelronde mocht je na dit alles alsnog denken van hmm lijkt me wel leuk om hem te leren kennen stel jezelf dan voor en vertel iets over jezelf.

Misschien goed om te weten ik heb niets met social media geen facebook, instagram ect.