Bekijk volle/desktop versie : Dame die het leuk zou vinden om jou te leren..

07-11-2018, 20:30
Salaam,

Ben niet een persoon die aan eeuwige zoektochten doet, maar zou het wel leuk vinden als ik mijn toekomstige partner leer kennen.. Ik ben niet opzoek naar een sprookje. Zou gewoon die ene serieuze man willen leren kennen, die ook door werk en omgeving bijna niet in de gelegenheid is om iemand tegen te komen.
Daarnaast houd ik er niet van als de volwassenheid ver te zoeken is. Ik denk namelijk dat we hier allemaal zitten met een reden. Dus belachelijke eisen zijn voor mij een enorme allergie. Je kan namelijk niets eisen van iemand die niets van je is.

Aangenaam hier een dame van 30 jaar, die uit de Randstad komt. Ik werk fulltime in een diagnostiek veterinaire branche.
Daarnaast hou ik van winkelen, lezen, films/serie en houd vooral van mijn rust. Draag geen hoofddoek(weet niet in hoeverre dat van belang is maar denk vermeld het).

Dus ben jij ook down to earth, volwassen, openminded en denk jij er ook aan toe te zijn om iemand te leren voor eventueel de toekomst. Dan kan je mij gerust mailen met daarin jij die je voorstelt. Zou ik namelijk wel erg leuk vinden.

liefs

08-11-2018, 00:21

En hoeveel mannen heb je al leren kennen of gescoord?

08-11-2018, 08:30
Aan PATATMET, Blijf jij met je patatmet, er zijn blijkbaar totaal geen hersencellen bij gekomen, HOEVEEL VROUWEN WAREN /ZIJN MET DE INTENTIE EEN PARTNER TE VINDEN, EN DAN WORDEN ZE GEDUMPT DOOR EEN FIGUUR ZOALS "PATATMET". Ga niet oordelen wat je niet weet mensen.

08-11-2018, 11:16
Ik heb nooit iemand gedumpt ja ok misschien een aantal keren omdat ze te hoogmoedig waren. ik word zelf altijd gedumpt door vrouwen die met meerdere mannen contact hebben..

08-11-2018, 11:17

Het is zo makkelijk om iemand te dumpen want je vind zo weer een andere op deze site

09-11-2018, 08:57
En wat is er zo incredible aan jou, Zie nu pas haar nick dat bedoel ik dus met vrouwen die denken dat ze de shit zijn, Hoogmoedigheid hou daar niet van uiteindelijk ga je ook naar de wc

10-11-2018, 15:40
kan je je werk even in leken taal beschrijven hahaha

10-11-2018, 15:50
Leuke oproep, relaxed.