Bekijk volle/desktop versie : Zakenman (36) zoekt verzorgde vrouw die klaar is voor een huwelijk.

07-11-2018, 18:41
Salam,

Bedankt voor het bezoeken van mijn topic.

Net als jij ben ik ook opzoek naar de ware uit mijn dromen om het leven mee te delen.
Heb er even over na moeten denken om het via deze weg te proberen en zo iemand te
ontmoeten. Het lijkt een beetje raar, maar in de Nederlandse maatschappij liggen goeie
Marokkaanse vrouwen niet voor handen als je in een dorpje woont.

Ik ben een 36 jarige jonge sportieve man woonachtig in Gelderland die alles heeft wat zijn hartje begeerd.
Goede gezondheid, huis, werk etc. hamdl. Ik ben erg trots op hetgeen wat ik heb bereikt in mijn leven. Daar ben ik Allah
Altijd dankbaar voor. Mijn geloof is het mooiste wat mij tot nu toe is overkomen en doe er alles aan om
me erin te verdiepen en te praktiseren. Van oorsprong uit Hoceima, maar in NL geboren.

Ik ben een zeer actief persoon. Naast mijn fulltime baan ben ik bijna dagelijks in de sportschool of bij mijn familie te vinden.
Naast mijn drukke bestaan is ontspanning ook erg belangrijk. Die ik vind in de jacuzzi of thuis lekker op de bank ook heerlijk om bij te komen.

Waar ik na opzoek ben is een vrouw die klaar is voor een huwelijk. Hou van vrouwen die verzorgd, intelligent zijn en humor hebben.
Ik wil op korte termijn trouwen voor het leven incha allah.. Als er een klik is ben ik bereid om meteen stappen te ondernemen om
tot een huwelijk te komen.

Als het bovenstaande jou aan spreek aarzel dan niet te reageren met een korte omschrijving van jezelf

Groetjes,
Anouar