Bekijk volle/desktop versie : Mijn lieve vriendin koppelen

04-11-2018, 22:34
Salamoulaikom, alsallereerst hoop ik dat jullie in goede staat zijn! Wil even het volgende vertellen. Ik heb een super lieve vriendin/zus/mijnallesje. Nooit heb ik een ander persoon getroffen met een goed hart als vriendin zijnde. Zo positief wat er ook gebeurd. Tevreden met alles wat ze heeft en zo dankbaar. Als ik me slecht voel of emotioneel weet zij me weer aan het lachen te krijgen, mooiste van alles ze maakt me positief. Ik begrijp het niet ondanks alles blijft ze lachen, en barmhartig. Blijf haar soms echt aankijken van hoe dan je hebt die sbar om niet uit boosheid iemand terug uit te schelden. Haar antwoord is dan ik stress diegene door te glimlachen en ga weer verder. Ze heeft nare dingen meegemaakt by the way die maakt iedereen mee, maar ondanks dat iemand haar onrecht heeft aangedaan zegt ze niks slechts over die of datgene wat er heeft plaatsgevonden ze laat tranen, omdat ze boos is veegt ze weg en gaat weer verder.

Ik wil mijn vriendin graag koppelen aan iemand, wil haar verassen en laten zien dat ze iemand verdient die net zoals haar hart is. Ze studeert en werkt heeft een goede baan hamdoulilaah waar ze trots op is! Is een meedenkend type niet probleemgericht maar oplossingsgericht.
Mooi hart en op de juist plek (voor een lelijk hart bestaan geen filters). Ze is oprecht, en echt rechtvaardig. Het is een jonge dame en heeft verstand. Hopen dat ze iemand treft die eerlijk, loyaal is! En hopen dat ze gelooft dat er ook mensen zijn met een zuivere intentie en prachtharten.

#Stuur een bericht en stel jezelf even voor! Let's do this!