Bekijk volle/desktop versie : Dames Help......



Pagina's : [1] 2

15-05-2005, 23:24
Salaam.....

Ik heb even een vraagje......

Ik vind iemand leuk en hij mij ook heel erg...met andere woorden we zijn verliefd op elkaar.... alleen is hij getrouwd geweest en gescheiden...ik ben nu bang om verder te gaan met hem om deze reden.....wat vinden jullie ervan getrouwd en gescheiden man....en trouwens wat vinden jullie van een leeftijd verschil van 10 jaar??? Ik ben 19 jaar en hij 29 jaar....

alvast bedankt
Manal

15-05-2005, 23:33



Citaat door manaladin:
Salaam.....

Ik heb even een vraagje......

Ik vind iemand leuk en hij mij ook heel erg...met andere woorden we zijn verliefd op elkaar.... alleen is hij getrouwd geweest en gescheiden...ik ben nu bang om verder te gaan met hem om deze reden.....wat vinden jullie ervan getrouwd en gescheiden man....en trouwens wat vinden jullie van een leeftijd verschil van 10 jaar??? Ik ben 19 jaar en hij 29 jaar....

alvast bedankt
Manal
Meid je moet op je gevoel af gaan wat jij wilt, want jij moet met hem later gaan leven...!!

15-05-2005, 23:49
Ik zou er eens goed over nadenken als ik jou was.

15-05-2005, 23:53

Citaat door manaladin:
Salaam.....

Ik heb even een vraagje......

Ik vind iemand leuk en hij mij ook heel erg...met andere woorden we zijn verliefd op elkaar.... alleen is hij getrouwd geweest en gescheiden...ik ben nu bang om verder te gaan met hem om deze reden.....wat vinden jullie ervan getrouwd en gescheiden man....en trouwens wat vinden jullie van een leeftijd verschil van 10 jaar??? Ik ben 19 jaar en hij 29 jaar....

alvast bedankt
Manal

- Van waar deze angst?
- Tja, niet elk huwelijk verloopt zonder scheiding, kan gebeuren.
- 10 jaar verschil moet geen rol spelen in jouw keuze als degene voldoet aan je eisen en het een voor jou 'goed' persoon is.

16-05-2005, 00:27


Hij heeft veel ervaring wat het huwelijk betreft en ook over het leven zelf.
Wie weet was hij te jong getrouwd toen en klikte het niet... Van je fouten kun je leren zeg ik altijd..geef het een kans waarom niet... jullie zijn verliefd. Praat er met hem over geen probleem vraag waarom hij is gescheiden als je het tenminste wilt weten.(of weet je het al?) Anders zal het je hele leven blijven achtervolgen die vraag... IK zou nieuwsgierig zijn..

16-05-2005, 00:33

Citaat door Glimlachje:
Hij heeft veel ervaring wat het huwelijk betreft en ook over het leven zelf.
Wie weet was hij te jong getrouwd toen en klikte het niet... Van je fouten kun je leren zeg ik altijd..geef het een kans waarom niet... jullie zijn verliefd. Praat er met hem over geen probleem vraag waarom hij is gescheiden als je het tenminste wilt weten.(of weet je het al?) Anders zal het je hele leven blijven achtervolgen die vraag... IK zou nieuwsgierig zijn..
Hier ben ik het helemaal mee eens..

Subhanna allah, ik heb het laatst hierover gehad met iemand .. En wat ik je kan zeggen is dat iedereen fouten kan maken.. Deze man heeft waarschijnlijk het geluk niet gevonden in zijn vorige huwelijk en zal het incha'Allah vinden met een andere vrouw..

Bovendien, alles is elmaktab...

En wat betreft de leeftijd, dat hoeft toch geen probleem te zijn. Ik zie er zelfs alleen voordelen mee.. Hij heeft meer levenservaring en weet waarschijnlijk wat hij in het leven wilt bereiken, kortom serieuzer...

Ma3a sallama

16-05-2005, 00:43

Citaat door lella_amina:
Hier ben ik het helemaal mee eens..

Subhanna allah, ik heb het laatst hierover gehad met iemand .. En wat ik je kan zeggen is dat iedereen fouten kan maken.. Deze man heeft waarschijnlijk het geluk niet gevonden in zijn vorige huwelijk en zal het incha'Allah vinden met een andere vrouw..

Bovendien, alles is elmaktab...

En wat betreft de leeftijd, dat hoeft toch geen probleem te zijn. Ik zie er zelfs alleen voordelen mee.. Hij heeft meer levenservaring en weet waarschijnlijk wat hij in het leven wilt bereiken, kortom serieuzer...

Ma3a sallama
dat laatse stukje is precies wat ik bedoel..

16-05-2005, 00:58
bedankt voor jullie reacties allemaal


kussjes manal

16-05-2005, 01:06
Graag gedaan hoor als je nog vragen hebt horen we het graag (als ik zo vrij mag zijn voor anderen te spreken)

16-05-2005, 01:08

Citaat door manaladin:
Salaam.....

Ik heb even een vraagje......

Ik vind iemand leuk en hij mij ook heel erg...met andere woorden we zijn verliefd op elkaar.... alleen is hij getrouwd geweest en gescheiden...ik ben nu bang om verder te gaan met hem om deze reden.....wat vinden jullie ervan getrouwd en gescheiden man....en trouwens wat vinden jullie van een leeftijd verschil van 10 jaar??? Ik ben 19 jaar en hij 29 jaar....

alvast bedankt
Manal
denk er goed over na. zodat je zeker weet dat de keuze die je maakt de juiste is.

16-05-2005, 01:32
Jij weet zelf wat t beste voor je is, anders vraag je je ouders om advies... je kan zeggen dat je met iemand wilt trouwen, maar diegene is getrouwd en kijk wat zij hiervan vinden...

16-05-2005, 01:32
salaam....

ik lees veel je moet er goed over na denken......

eerlijk waar van denken wordt je alleen maar gekker en je gaat dan juist alleen maar meer twijfelen... ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.....

groeten manal

16-05-2005, 01:33



Citaat door manaladin:
Salaam.....

Ik heb even een vraagje......

Ik vind iemand leuk en hij mij ook heel erg...met andere woorden we zijn verliefd op elkaar.... alleen is hij getrouwd geweest en gescheiden...ik ben nu bang om verder te gaan met hem om deze reden.....wat vinden jullie ervan getrouwd en gescheiden man....en trouwens wat vinden jullie van een leeftijd verschil van 10 jaar??? Ik ben 19 jaar en hij 29 jaar....

alvast bedankt
Manal
Ik zou me niet om deze punten druk maken..

Een scheiding kan de beste overkomen..je hebt nou eenmaal niet alles zelf in de hand..

Leeftijd zegt ook niet alles...

Het zou mij gaan om de mate hoe hij zijn geloof praktiseerd... Trouw je een man met Taqwa dan zou je huwelijk slagen Inshallah...

16-05-2005, 12:30

Citaat door lilmizz:


Het zou mij gaan om de mate hoe hij zijn geloof praktiseerd... Trouw je een man met Taqwa dan zou je huwelijk slagen Inshallah...
Goed gezegd lady

16-05-2005, 14:57
soekran dames jullie helpen me echt....

Pagina's : [1] 2