Bekijk volle/desktop versie : Opzoek naar mijn wederhelft, elkaars aanvulling zijn & soulmate!

04-11-2018, 13:26
Salaam..

Ik ben geboren in Nederland, 29 jaar oud Marokkaans.
Via dit forum hoop ik een dame te leren kennen die goed bij mij past, maar niet te vergeten ik ook bij haar. Met mijn titel bedoel ik te zeggen, dat mijn voorkeur niet gaat naar een kleffe vriendje vriendinnetje relatie. Mijn voorkeur gaat naar; verstand erbij, scherp zijn, duidelijkheid en eerlijkheid over alles. Zolang dit respectvol loopt en op een natuurlijke wijze aan elkaar word overgebracht, spreek ik van leren kennen zoals het hoort. Er is vind ik een groot verschil tussen kleffe woorden en kleffe handelingen met handgemeen. Nogmaals als je duidelijk bent naar elkaar toe dan weet de ander wat zij of hij kan verwachten.

Op dit moment ben ik opzoek naar een baan en zal in sha allah binnenkort starten in de hulpverlening.

Geloof staat voor mij centraal in het leven want het ordent mijn leven op vele gebieden.
Het leert mij bijvoorbeeld om respect te hebben voor mijn medemens en mij bezig te houden met juiste zaken. Het huwelijk is ook een belangrijk onderdeel van de islam. Mijn doel in dit leven is mijzelf verbinden met een dame van goede huize. Ik weet van mijzelf wat ik te bieden heb als het gaat om bijvoorbeeld elkaar aanvullen, respecteren, zorg dragen, liefdevolle omgang.
Een belangrijke vraag die ik ons wil stellen is; "Waarom willen ik en jij de rest van ons leven samen zijn"?
Dit is een complexe vraag, die vraagt om een helder antwoord die je samen kunt vinden.

Voor de rest wil ik totaal niet ingaan op teveel; als als als vragen. Op dat moment kijk ik in alle rust wat het beste is op dat moment. Er zijn mannen die namelijk van alles beloven, prachtig en wauw, uiteindelijk is er niks van waar in een huwelijk.

Nog even een ding wat betreft het geloof, ik bid 5x per dag, vrijdag is voor mij de dag van djumua waarbij ik ook de moskee fysiek bezoek. Het opdoen van kennis vind ik belangrijk, hou rekening ermee, dat ik dit wil doortrekken in het huwelijk en relatie met mijn vrouw. Dit kan inhouden fysiek lesvolgen want een beetje inspanning is niet veel gevraagd.

Van nature ben ik altijd heel nieuwsgierig naar taal en cultuur, waarbij de insteek dan ook reizen is. Als jij het ook leuk vind om een paar keer per jaar een ander wereld-deel te zien binnen of buiten Europa? Guess what, i like it alsow, dus dat zit wel goed. Ontspanning is echt belangrijk voor je lichaam & geest. Het lijkt me prachtig om dit mee te mogen maken met mijn dierbare "vrouw des huizes". Met haar samen een biosje pakken of uit eten gaan is al een genot op zich.

Wat betreft kinderen wil ik heel duidelijk en concreet zijn. Mijn wens is, samen onze kind opvoeden met normen en waarde vanuit de islam. In het land van opgroeien gelden ook normen en waarde bijvoorbeeld NL. Dit dienen wij dan ook mee te geven aan onze kind als standaard. Bij een gezin hoort huishouden, koken etc. Hierbij vind ik fifty fifty alles samen doen, de ene keer kook jij de andere keer kook ik als jij bijvoorbeeld later van werk arriveert.

Je mag bij deze trouwens ook meteen weten dat ik 170 cm ben, weeg 75 kg, donkere ogen heb, licht getint.

Mijn kleding gedrag is casual en soms sportief.

Als jij verzorgd bent en dit ook zo houdt, dan zou ik blij zijn, dat jij mijn vrouw bent.

Mocht je vragen hebben of opmerkingen, mag je mij een pm sturen die ik zo snel mogelijk zal proberen te beantwoorden.
Met dit oproepje wil ik de interesse wekken van een vrouw die weet wat zij wilt. Je mag trouwens een dame zijn die gescheiden is.

Hiermee sluit ik af beste dame,

Salaam oe alaikoem

04-11-2018, 13:34

up

04-11-2018, 14:09
up

04-11-2018, 16:09
up

04-11-2018, 20:12

up

05-11-2018, 18:49
up