Bekijk volle/desktop versie : prins op het witte Porsche

02-11-2018, 18:36
Prins op het witte Porsche en niet alleen een witte Porsche ook een Mercedes een een witte kameel hahah.., wel serieus opzoek naar zijn prinsesje.., een soulmate voor levenslang

Ik heb een goed draaiende onderneming, ben 27 jaar momenteel dus bijna dertig. Nog steeds opzoek: Een vrouw die rechtstreeks naar het paradijs gaat. Iemand die geen erge zondes heeft gepleegd. Iemand met imaan en aanbieding zoveel mogelijk. Het liefst ook gestudeerd, verder heb ik geen andere eisen. Of ze lelijk of mooi is dat maakt mij niet veel uit. Als ze maar niet te lelijk is, hahah al moet ik zelf om lachen. Nooit getrouwd geweest, nooit verloofd geweest en uiteraard ook geen kinderen. Verder heb ik hele relaxte ouders, dus angst voor de toekomstige schoonmoeder hoeft mijn aanstaande niet te hebben. Ik ga ff proberen om over mezelf te praten. Ben 1 meter 80 lang, knap, licht getint met lange zwarte wimpers. En zie der nog steeds sportief uit. Iemand die niet naar andere vrouwen kijkt zodra die één (1) goeie vrouw thuis heeft. Iemand die niet drinkt of rookt en heeft het ook nooit gedaan. Laat staan in aanraking met drugs. Een echte man een man met salaat. Een echte man die zelf zijn kleren wast. Het Huis opruimt, kookt en doet de boodschappen. Mijn vrouw hoeft allemaal niet te doen, want vele mannen denken dat ze een slaaf in huis hebben als ze trouwen. Heb mijn vwo diploma al op zak 10 jaar van een tijdje terug. Maar ben nu bezig met de onderneming.

Wat ik zoek in een vrouw & niet zoek in een vrouw:
Als je niet hoog opgeleid bent dan hoef je mij niet te appe. Want beauty alleen kan ik op straat makkelijk aan komen en/of op de werkvloer. En als je heel stout bent geweest dan hoef je me ook niet te appe.. recent minimaal een jaar terug. Uiterlijk is voor mij niet het allerbelangrijkste. Als je beiden hebt is uiteraard mooi meegenomen, maar mag 1 van de 2 zijn. En mag je me gerust p.m.en

P.S: ik ben niet opzoek naar een minaressje, ik wil echt trouwen.

05-11-2018, 08:22

En 1 ding ben ik vergeten we gaan sowieso een soa test allebei doen alvorens we gaan trouwen.

05-11-2018, 09:14

Citaat door el_ahmadi:
En 1 ding ben ik vergeten we gaan sowieso een soa test allebei doen alvorens we gaan trouwen.
hahahhahahahahhahahahahhah great ze hoeft geen maagd te zijn.

05-11-2018, 09:42

Citaat door Loyal:
hahahhahahahahhahahahahhah great ze hoeft geen maagd te zijn.
Ben jij maagd dan?

05-11-2018, 09:44

broer, je zegt Een vrouw die rechtstreeks naar het paradijs gaat. Iemand die geen erge zondes heeft gepleegd. Iemand met imaan en aanbieding zoveel mogelijk.
maar wil wel een soa test kifesh.

05-11-2018, 09:44
allebei nog wel, weet niet wat voor gekke dingen jij hebt uitgespookt.

05-11-2018, 09:49

Citaat door Loyal:
broer, je zegt Een vrouw die rechtstreeks naar het paradijs gaat. Iemand die geen erge zondes heeft gepleegd. Iemand met imaan en aanbieding zoveel mogelijk.
maar wil wel een soa test kifesh.
Ja wil liever wel een maagd, maar tegenwoordig een maagd vinden is een moeilijke optie. Als ze maar geen xxxx is geweest of is, is belangrijker. Als ze 100% maagd is nog mooier. En eerlijkheid is belangrijker dan een huwelijk beginnen met een leugen dat wil ik mijn vrouw niet aandoen..,

06-11-2018, 11:04
namelijk

06-11-2018, 11:11
Maar ik ben zelf een maagd, dus ik wil liever ook een maagd. Is een mooie cadeau van mij voor haar op huwelijksnacht en van haar voor mij.

@Loyal ben jij maagd ? p.m. effe

06-11-2018, 11:13
Geen betere cadeau eigenlijk, hahah.

06-11-2018, 11:14

Citaat door el_ahmadi:
Geen betere cadeau eigenlijk, hahah.
hahha wat echt een goed cadeau is, is als je het goed doet, als je snapt wat ik bedoel

06-11-2018, 11:31

Citaat door Loyal:
hahha wat echt een goed cadeau is, is als je het goed doet, als je snapt wat ik bedoel
Hahah zeker dat snap ik zeker wat je bedoeld. Ik ben vroeger sportman geweest, dus ik weet wel wat bewegen inhoud. En ik ben best wel gevoelige jongen, ik voel dingen wel snel aan, hahah. Met goede voorbereiding zal het wel goed komen.

17-11-2018, 16:37

Als je geen maagd bent dan wil ik eigenlijk geen feestje gaan geven.

17-11-2018, 16:41
Als je geen maagd bent op welke manier dan ook dan wil ik geen feestje gaan geven. Alleen islamitische trouwen en misschien/ heel misschien lange periode op vacantie naar het buitenland. Zoenen zie ik alleen nog wel door de vingers.

29-11-2018, 17:19
Als ik binnen 3 jaar voor me 30ste dus geen maagd kan vinden die aan me eisen/ voorkeuren voldoet, dan wil ik wel met een niet maagd proberen. Want dan is het net of mijn DNA dan uitsterft.