Bekijk volle/desktop versie : Man die kookt zoekt leuke dame om te leren kennen!

01-11-2018, 20:15
Ja je leest het goed. Ik kan het inderdaad. Marokkaans, italiaans, aziatisch en zelfs cheesecake. En als je het niet lekker vind, dan
lieg je gewoon en slik je het door .

Ben 29, kom uit Amsterdam en ben ondernemer. Eigen huis ( heb wel huisgenoot), verdien meer dan genoeg en ik mag hmdl niet klagen.
Ben open, vol humor, beetje dominant en recht voor zijn raap. Zeg gewoon wat ik vind maar op een respectvolle manier.
Je kan alles zeggen tegen me - ben zeer begripvol en open-minded, maar toch wel met de traditionele waarden.
WO opgeleid. 1.80 m, zeer kort haar (nr-1), sportief figuur en in shape.

Op zoek naar een leuke dame om te leren kennen, daten en wellicht vandaar iets serieus op te bouwen. Graag een gezelligge dame met humor
en voldoende sarcasme. Kan ook diepe gesprekken voeren en een gezellige knuffelbeer. Geen preuts gedrag aub of de meiden die doen alsof ze preuts zijn. Wees gewoon jezelf.

Qua uiterlijk val ik feitelijk op alles. Voorkeur aan krullen, mooie gezonde huid. En ik val ook op mooie billen - ( ja, ik heb het gezegd - ben duidelijk in wat ik zoek).
Niet te dun en niet te dik. Hoef geen fitness model die op twee salades leeft, maar ook geen dikke chick. Vind het zelf super sexy als een mooie vrouw een burger volledig vernietigt.

Afkomst maakt niet uit. Zolang je moslim bent of open staat om te bekeren.

Stuur een pm als dit je aanspreekt.

02-11-2018, 19:14

Up

02-11-2018, 19:35
Leuk!

06-11-2018, 16:56
Up

09-11-2018, 23:38

Up

19-11-2018, 21:30
Up