Bekijk volle/desktop versie : Ken of ben je een broeder met beperking die klaar is voor het huwelijk?

31-10-2018, 21:45
Assalaam o3laykom warahmatu Allah wabarakatoe.

Graag wil ik via deze weg sabaab doen. Ik weet dat het niet de juiste manier is. Maar als je een beperking hebt. Is het heel lastig een broeder te treffen.

Wie ben ik?
Jongedame van 28 jaar Berbers sprekend. Ik kom uit Brabant en mijn geloof is voor mij de leidraad in het leven. Ik draag Alhamdoulilah islamitisch de juiste kleding. Familie is voor mij heel belangrijk en deze dounya is iets tijdelijks. Ben dus niet materialistisch ingesteld. In het dagelijks leven ben ik bezig met mijn stichting. En dit wil ik ook blijven doen. Men omschrijft mij als een rustig, lief persoon die graag voor andere klaar staat en vol humor Alhamdoulilah. Ik ken mijn rechten en plichten binnen de islam en het huwelijk Ik ben eerder enkel getrouwd geweest op papier. Dit huwelijk is nooit geconsumeerd. Alhamdoulilah voor alles.

Alhamdoulilah ben ik gezegend met onder anderen een visuele beperking. Dit belemmerd mij totaal niet. Ik doe alles zelfstandig. Mij zul je niet snel horen klagen. Maar je ziet het wel aan mijn uiterlijk. Dus hou hier rekening mee. Helaas denken vele door mijn uiterlijk, dat ik mentaal ook wat mankeer. Maar dat is Alhamdoulilah niet zo. Het liefst tref ik iemand die ook een beperking heeft en mij begrijpt. Maar mocht je geen waarde hechten aan uiterlijk. En hierdoorheen kunnen kijken. En je imaan is sterk genoeg dan is het ook prima. Mawr echt veel liever heb ik iemand met beperking. Daar voel ik mij ook het beste bij.

Wat zoek ik?
Een broeder maximaal 38 jaar oud. Die zijn rechten en plichten kent binnen de kaders van de islam. Die net als ik niet materialistisch is ingesteld en deze dounya ziet als iets tijdelijks. Deze broeder moet ook een beperking hebben. En dan bedoel ik geen kromme teen. Het liefst iemand die ook visueel beperkt is. En of deze broeder uit Marokko komt maakt mij niet uit. Wel enkel Berbers sprekend dan.

Ik ben niet opzoek naar iemand die geen waarde hecht aan zijn geloof of familie. Of die deze dounya achtervolgt. Ik ben niet opzoek naar een broeder die mentaal een beperking heeft of een zware beperking heeft, waardoor die afhankelijk is. Ook iemand die niet goed kan spreken of doof is, is geen optie. Dit werkt gewoon niet als iemand een visuele beperking heeft.

Ken je een broeder of ben je iemand die voldoet aan bovenstaande. Laat dan een duidelijke omschrijving van je achter. Het verdere contact zal verlopen met een mahram erbij.

Moge Allah subhan wa ta3la ons voorzien in wat we wensen.

04-11-2018, 19:14

Heb geduld, In sha allah vind je snel de ware, ik zal je meenemen in mijn smeekbeden.

04-11-2018, 20:31
Mensen die hun leven doorbrengen door dagelijks contact te zoeken met onze schepper heeft alles behalve een beperking . Mensen die dagelijks al hun tijd besteden tbv carrière en geld zijn zwaar beperkt en los geraakt van de werkelijkheid .