Bekijk volle/desktop versie : Nazi vermoordt joden omdat ze moslims hielpen.



28-10-2018, 16:55
In Pittsburgh zijn zaterdag ten minste elf mensen om het leven gekomen bij een schietpartij door een joden- en moslimhatende christenextremist. De man is een christenextremist met nazistische white supremacist tendensen en had het naar eigen zeggen gehad met de diversiteit.
De dader, Robert Bowers, liep zaterdag de Tree of Life synagoge in Pittsburgh binnen met een doorgeladen AR-15 aanvalsgeweer en enkele handvuurwapens terwijl hij riep “Alle joden moeten dood”. Op het moment van de aanslag waren er 100 mensen in de synagoge.

Bowers, 46 jaar oud, was actief op de sociale media website GAB, dat zichzelf als alternatief ziet voor ‘Linkse sociale media‘, maar meer een samenklontering van extreemrechtse verschoppelingen lijkt. Hoewel zijn account inmiddels is verwijderd, zijn de sporen ervan nog zichtbaar.

Christelijke extremist
Bowers ziet zichzelf als een overtuigd christen die een vijandbeeld uitdraagt van joden die moslims en vluchtelingen helpen. In zijn profieltekst staat een bewerkte bijbelpassage uit John 8:44 met de tekst “Jews are the children of Satan” en —The lord jesus christ is come in the flesh—.

“Ik ga ervoor”
Zijn laatste post is een aankondiging van zijn gruwelijke terreuraanval. Daarin zegt hij dat HIAS, een joodse organisatie die zich inzet voor vluchtelingen, indringers naar binnen halen die ‘onze mensen vermoorden’. “Ik kan niet stil blijven zitten en toekijken hoe mijn mensen worden afgeslacht. Fuck je beeldvorming. Ik ga erin“, aldus Bowers.

De terreuraanslag komt op het moment dat Amerika wordt opgeschrikt door een Trump-aanhanger die bompakketten stuurt naar prominente Amerikanen die zich uitspreken tegen het beleid van de Amerikaanse president en de moord op twee zwarte Amerikanen in Jeffersontown door een witte rechtsextremist.
Bowers deelt een post waarin staat: “Open je ogen! Het is de vuile kwaadaardige jood die de vuile kwaadaardige moslim naar ons land brengt!! Stop de Kikes (een scheldwoord voor joden) en maak je dan zorgen over de moslims!”







http://dutchturks.nl/nazi-vermoordt-joden-omdat-ze-moslims-hielpen/

vreemd dat deze berichten de veiligheidsdienst niet wakker hadden geschud.

28-10-2018, 17:07


Nazisme is typisch europees

28-10-2018, 17:21
Wat een mafklapper.

28-10-2018, 17:42

Citaat door Shrek:
Nazisme is typisch europees
Typisch Europees... welja!

28-10-2018, 18:05


Ja ja extreem rechts is weer groeiende , europa heeft eeuwenlang voor leed, bloed en tranen gezorgd, zie kruisvaarders en allebei de wereldoorlogen, miljoenen slachtoffers

28-10-2018, 18:12

Citaat door Shrek:
Ja ja extreem rechts is weer groeiende , europa heeft eeuwenlang voor leed, bloed en tranen gezorgd, zie kruisvaarders en allebei de wereldoorlogen, miljoenen slachtoffers
Tja, wat is religie toch mooi.....

28-10-2018, 18:15

Citaat door Foppe:
Tja, wat is religie toch mooi.....
Niks mis met de religie, het zijn de mensen, de zwakke zieke niet goed ontwikkelde mensen.

28-10-2018, 18:19

Citaat door Shrek:
Ja ja extreem rechts is weer groeiende , europa heeft eeuwenlang voor leed, bloed en tranen gezorgd, zie kruisvaarders en allebei de wereldoorlogen, miljoenen slachtoffers
Nazisme, kruisvaarders, miljoenen doden... gaat weer lekker, hiero!


Lees eens een echt geschiedenisboek, Shrek!

28-10-2018, 18:21

Citaat door Foppe:
Tja, wat is religie toch mooi.....
En gezond verstand verwerpelijk....

28-10-2018, 18:22

Citaat door Shrek:
Niks mis met de religie, het zijn de mensen, de zwakke zieke niet goed ontwikkelde mensen.
Klopt. Mensen die een religie aanhangen zijn zwakke, zieke, niet goed ontwikkelde mensen.
Bedoel je dat?

28-10-2018, 19:23

Citaat door WildeBertram:
Klopt. Mensen die een religie aanhangen zijn zwakke, zieke, niet goed ontwikkelde mensen.
Bedoel je dat?
Niet teveel/telang in een spiegel kijken en jezelf op anderen projecteren etterbak

28-10-2018, 20:49

Citaat door Drow:
Waarom zou ie? Jij haalt je kennis uit de Telegraaf en kijk. Geen steek verder gekomen in je ontwikkeling.
Mwuahahaha...
Telegraaf, wat een klote krant is dat zeg , mijn schrijven werd nooit geplaatst ook al hield ik het netjes terwijl de tokkies zowat alle minderheden , moslims uitschelden.