Bekijk volle/desktop versie : Ben jij mijn wederhelft??

28-10-2018, 06:41
Salaam ou aleikoem

Hoe gaat het met jou?

Ik ben een jongedame van 27 jaar oud, ik ben 1.79 lang en met een normale postuur. Ik werk fulltime. Woon in Gelderland en afkomstig van de stam Ait touzine. Buiten mijn werk om ben ik te vinden bij mn familie.

Ik lach best veel, ene momenten meer als de ander en die noemen we de slappe lach, deze is ook zeer aanstekelijk

Dingen hoeven voor mij niet groot uitgepakt te worden. Ik ben al dankbaar voor de kleine dingen zoals een wandeling door natuur/waters of een filmpje op de bank.

Deen is voor mij nr 1, ik ben momenteel nog kennis aan et opdoen en wil insha allah dit verder uitbreiden met mn aanstaande.

Mijn karakter in 1 woord is zorgzaamheid. Verders ben ik betrouwbaar, spontaan, sociaal en zit er ook ( droge) humor bij.

Jij bent:

- Tussen de 26 en 35
- Ziet er verzorgt uit
- Marokkaans
- kennis aan et opdoen/praktiserend
- Het liefst berbers, vanwege de communicatie, maar ben je arabisch is dat ook geen probleem.

- Onafhankelijk, je hebt een vaste baan of werkt er naar toe,x auto, eventueel huis of bent bezig met zoeken naar een huis.

Dankjewel voor je tijd voor het lezen van mijn oproep, mocht je nieuwsgierig zijn naar mij, laat mij dit door middel van een PM even weten,

Ghair insha allah,

Wa aleikoem ou salaam