Bekijk volle/desktop versie : Prachtige eerlijke man

26-10-2018, 10:12
Salaam!

Ik ben jou nog niet tegengekomen in mijn leven.

Ik ben een leuke meid om te zien en een schat van een vrouw. En daar hoort een leuke man bij. Op werk zie ik je niet, tijdens mijn studie ben ik je niet tegengekomen en ook ben ik je nog niet tegengekomen in mijn mooie stad.

Wie er bij mij past is geen doorsnee Marokkaan, maar een moslim met een open visie en blik, een ton aan kennis, een goede baan en een prachtig uiterlijk en een nog mooier innerlijk. Ik heb hetzelfde te bieden, alhamdoelilah.

Herken jij jezelf in mijn beschrijving en wil jij ook een leven lang samen, stel jezelf dan voor aan mij en wie weet wordt dit wel het begin van iets heel moois.

Jouw leeftijd is 30 plus.

27-10-2018, 18:39

veel succes!!!!!!

27-10-2018, 19:09

Citaat door serieuseboy:
veel succes!!!!!!
Chokrane, Allah ie 3tiek lie tmeniti.

27-10-2018, 21:01
Tsayno bohbar ino

27-10-2018, 23:20

Een ton aan kennis...

Ze3ma google app.

29-10-2018, 16:39

Citaat door LageBrug:
Een ton aan kennis...

Ze3ma google app.
Ja zoiets.

29-10-2018, 19:42

Citaat door Delightfulness:
Salaam!

Ik ben jou nog niet tegengekomen in mijn leven.

Ik ben een leuke meid om te zien en een schat van een vrouw. En daar hoort een leuke man bij. Op werk zie ik je niet, tijdens mijn studie ben ik je niet tegengekomen en ook ben ik je nog niet tegengekomen in mijn mooie stad.

Wie er bij mij past is geen doorsnee Marokkaan, maar een moslim met een open visie en blik, een ton aan kennis, een goede baan en een prachtig uiterlijk en een nog mooier innerlijk. Ik heb hetzelfde te bieden, alhamdoelilah.

Herken jij jezelf in mijn beschrijving en wil jij ook een leven lang samen, stel jezelf dan voor aan mij en wie weet wordt dit wel het begin van iets heel moois.

Jouw leeftijd is 30 plus.
Overal waar je bent kom je deze man maar niet tegen subhana allah.....mischien moet je het beeld over je ideale man maar even bijsnijden.
Maak het wat makkelijker voor jezelf.

29-10-2018, 21:00
Its called the "american dream" because you have to be a sleep to experience it .

30-10-2018, 09:50
Die mag zich dan ook bij mij melden, want ik ben hem nog niet tegengekomen.