Bekijk volle/desktop versie : Essaouira bereidt zich voor om Koning Mohammed VI te verwelkomen



Pagina's : [1] 2

25-10-2018, 21:01
Koning Mohammed VI wordt vanaf vrijdag in Essaouira verwacht.



"Essaouira bereidt zich actief voor om de Koning van harte welkom te heten, die in principe vanaf vrijdag wordt verwacht", meldden lokale autoriteiten aan Le360.

Tijdens zijn verblijf in Essaouira zal de Koning een reeks socio-economische projecten lanceren en inhuldigen, waaronder de Zerrar-dam wiens werkzaamheden in 2014 begonnen. De bouw van de Zerrar-dam, bedoeld om het watervolume van Oued Ksob (rivier) te reguleren, vereiste een investering van 630 miljoen dirham.

Volgens de technische specificaties is deze dam 63 meter hoog, heeft het een oppervlakte van 1334 vierkante kilometer en een reservoir van 65 miljoen kubieke meter. Het zal een volume van 19 miljoen kubieke meter water per jaar reguleren om de stad Essaouira en de omliggende gebieden van drinkwater te voorzien.

Koning Mohammed VI verblijft momenteel nog in Marrakech.

27-10-2018, 13:58



Citaat door MorrocanGuyNL:
Trek maar weer 10 miljoen euro uit om deze rijke dief te verwelkomen inclusief een paar honderd betaalde trekpoppen die hysterisch staan te schreeuwen aan de kant van de weg. Waarschijnlijk moet er ook weer een speciaal hotel inclusief 30 slaapkamers gebouwd worden voor de 2 dagen dat die stinkendrijke staaskasrover daar zijn meloenenhoofd laat zien want hij moet de rotzooi die hij altijd met zich meesleept natuurlijk ergens kwijt en de 400 man personeel die onder andere zijn reet moeten vegen
Ik geloof oprecht dat m6 eerlijk handelt. En mocht hij wat gestolen hebben dan mag je dat met bewijzen gaan presenteren.

Als je dit niet doet dan blijft er heel weinig over van je dappere imago op marokko.nl

04-11-2018, 12:48
alleen seculiere panarabisten zien niet dat de koning en zijn 40 rovers allemaal dieven zijn omdat seculiere panarabisten zelf dieven zijn het zit in hun bloed

04-11-2018, 12:54

Citaat door JAMMALL:
alleen seculiere panarabisten zien niet dat de koning en zijn 40 rovers allemaal dieven zijn omdat seculiere panarabisten zelf dieven zijn het zit in hun bloed
Ik ben geen panarabist noch seculier maar ik denk niet dat de koning een dief is.
Wat is je alternatief? een realistische graag.

04-11-2018, 14:04



Citaat door Murakush:
Ik ben geen panarabist noch seculier maar ik denk niet dat de koning een dief is.
Wat is je alternatief? een realistische graag.
het land afbranden en miljoenen vluchtelingen verwelkomen.

04-11-2018, 15:39

Citaat door Seymour:
het land afbranden en miljoenen vluchtelingen verwelkomen.
Inderdaad en vervolgens in een luie stoel oproepen tot een opstand terwijl de volk wordt gebombardeerd door wereldmachten.
Deze mensen boeit het niks hun hele familie zit al in Europa van hun part brandt het hele land af.

04-11-2018, 15:41

Citaat door Murakush:
Inderdaad en vervolgens in een luie stoel oproepen tot een opstand terwijl de volk wordt gebombardeerd door wereldmachten.
Deze mensen boeit het niks hun hele familie zit al in Europa van hun part brandt het hele land af.
niks aan toe tevoegen

Ik bouw liever op dat beetje basis wat we hebben dan dat we het lachtertje worden van de wereld.

En trouwens, vergeleken met de resterende landen in mena valt het best mee. Alleen onderwijs is echt een probleem in marokko

04-11-2018, 15:50

Citaat door Rojiblancos3.0:
Ziekenhuizen ook spijtig gng. Mensen die er werken zijn niet allemaal eerlijk. Maar er zijn hamdoulillah ook eerlijke. Ik hoop dat de gezondheidszorg oprecht verbetert in sha Allah. Zodat de mensen over heel het land makkelijk bereikbaar zijn voor ziekenhuizen in sha Allah.
eens, dat komt omdat er voor een grote gedeelte heel werkdruk is op de verpleging en artsen in Marokko.

En een gedeelte wil gewoon extreem rijk worden door zieke mensen af te persen.

04-11-2018, 15:51

Citaat door Seymour:
niks aan toe tevoegen

Ik bouw liever op dat beetje basis wat we hebben dan dat we het lachtertje worden van de wereld.

En trouwens, vergeleken met de resterende landen in mena valt het best mee. Alleen onderwijs is echt een probleem in marokko
Inderdaad de basis is er en we moeten er allemaal aan mee werken.
Deze idioten denken dat een opstand of het uitschelden van de koning enig positiviteit gaat brengen maar ze verspreiden niks anders dan fitna.
Zoals ik al zei die mensen hebben niks te verliezen hun hele familie in Europa en geen enkele bezit in Marokko die zien het land liever vandaag dan morgen afbranden.

04-11-2018, 15:54

Citaat door Murakush:
Inderdaad de basis is er en we moeten er allemaal aan mee werken.
Deze idioten denken dat een opstand of het uitschelden van de koning enig positiviteit gaat brengen maar ze verspreiden niks anders dan fitna.
Zoals ik al zei die mensen hebben niks te verliezen hun hele familie in Europa en geen enkele bezit in Marokko die zien het land liever vandaag dan morgen afbranden.
kritiek op de koning moet kunnen. Hij is niet heilig. Maar het moet wel ergens gebaseerd op zijn, dus geen ongefundeerde uitspraken doen enzo..

En wat betreft de rest, gewoon de-naturaliseren. Qatar doet het, Bahrein ook..

04-11-2018, 16:00

Citaat door Rojiblancos3.0:
Idd klopt. Maar komt ook door het volk zelf. Was zelf in ziekenhuis afgelopen zomer. Mensen willen hun beurt niet afwachten. En beginnen tegen mekaar te vechten
Klopt... ik bel gewoon van te voren. Dan noemen ze een afspraak inplannen

Kennen ze daar niet

04-11-2018, 16:02

Citaat door Seymour:
kritiek op de koning moet kunnen. Hij is niet heilig. Maar het moet wel ergens gebaseerd op zijn, dus geen ongefundeerde uitspraken doen enzo..

En wat betreft de rest, gewoon de-naturaliseren. Qatar doet het, Bahrein ook..
Inderdaad kritiek moet kunnen maar als je zijn vrouw voor .... uitscheld of hem homo noemt dan heb je 2 zeer zware zondes begaan in de islam.
ik ben niet zo'n fan van de naturalisatie, ik denk dat die mensen gewoon te ver zijn doorgeschoten met hun haat.
Misschien als corruptie beter wordt aangepakt en Marokko wat meer vooruitgang toont dat ze wat verstandiger worden.
Maar als het om mensen gaat die hier in Europa regeringen smeken om Marokko binnen te vallen dan is een publieke onthoofding op de jam el fna plein een gepaste straf.

04-11-2018, 16:05



Citaat door Murakush:
Inderdaad kritiek moet kunnen maar als je zijn vrouw voor .... uitscheld of hem homo noemt dan heb je 2 zeer zware zondes begaan in de islam.
ik ben niet zo'n fan van de naturalisatie, ik denk dat die mensen gewoon te ver zijn doorgeschoten met hun haat.
Misschien als corruptie beter wordt aangepakt en Marokko wat meer vooruitgang toont dat ze wat verstandiger worden.
Maar als het om mensen gaat die hier in Europa regeringen smeken om Marokko binnen te vallen dan is een publieke onthoofding op de jam el fna plein een gepaste straf.
hhhhhhh

In jama3 el fna werden grappig genoeg ook executies uitgevoerd.. zoals de naam al zegt

04-11-2018, 16:09

Citaat door Seymour:
hhhhhhh

In jama3 el fna werden grappig genoeg ook executies uitgevoerd.. zoals de naam al zegt
Helaas is deze koning te soft om het te herinvoeren.

04-11-2018, 16:15

Citaat door Murakush:
Helaas is deze koning te soft om het te herinvoeren.
De EU heeft hier een rol in gespeeld... economische voordelen in ruil voor “ hervormingen “ waar de overgrote bevolking tegen is, namelijk het niet naleven van de doodstraf.

Pagina's : [1] 2