Bekijk volle/desktop versie : Prins op het witte Porsche en niet alleen een Porsche ook een Mercedes een een witte

Pagina's : [1] 2

25-10-2018, 03:58
Prins op het witte Porsche en niet alleen een witte Porsche ook een Mercedes een een witte kameel hahah.., wel serieus opzoek naar zijn prinsesje.., een soulmate voor levenslang

Ik heb een goed draaiende onderneming, ben 27 jaar momenteel dus bijna dertig. Een vrouw die rechtstreeks naar het paradijs gaat. Iemand die geen erge zondes heeft gepleegd. Iemand met imaan en aanbieding zoveel mogelijk. Het liefst ook gestudeerd, verder heb ik geen andere eisen. Of ze lelijk of mooi is dat maakt mij niet veel uit. Als ze maar niet te lelijk is, hahah al moet ik zelf om lachen. Nooit getrouwd geweest, nooit verloofd geweest en uiteraard ook geen kinderen. Verder heb ik hele relaxte ouders, dus angst voor de toekomstige schoonmoeder hoeft mijn aanstaande niet te hebben. Ik ga ff proberen om over mezelf te praten. Ben 1 meter 80 lang, knap, licht getint met lange zwarte wimpers. En zie der nog steeds sportief uit. Iemand die niet naar andere vrouwen kijkt zodra die één (1) goeie vrouw thuis heeft. Iemand die niet drinkt of rookt en heeft het ook nooit gedaan. Laat staan in aanraking met drugs. Een echte man een man met salaat. Een echte man die zelf zijn kleren wast. Het Huis opruimt, kookt en doet de boodschappen. Mijn vrouw hoeft allemaal niet te doen, want vele mannen denken dat ze een slaaf in huis hebben als ze trouwen. Heb mijn vwo diploma al op zak 10 jaar van een tijdje terug. Maar ben nu bezig met de onderneming.

Wat ik zoek in een vrouw & niet zoek in een vrouw:
Als je niet hoog opgeleid bent dan hoef je mij niet te appe. Want beauty alleen kan ik op straat makkelijk aan komen en/of op de werkvloer. Uiterlijk is voor mij niet het allerbelangrijkste. Als je beiden hebt is uiteraard mooi meegenomen, maar mag 1 van de 2 zijn. En mag je me gerust p.m.en

P.S: ik ben niet opzoek naar een minaressje, ik wil echt trouwen.

26-10-2018, 23:52

up

27-10-2018, 12:30
Volgens mij heb jij je VWO diploma gekocht. Jouw tekst staat vol fouten. Van een basisschoolkind verwacht ik niet eens zo'n tekst.

27-10-2018, 17:35

Citaat door Onbekend789:
Volgens mij heb jij je VWO diploma gekocht. Jouw tekst staat vol fouten. Van een basisschoolkind verwacht ik niet eens zo'n tekst.
Als je niks zinnigs te zeggen hebt, dan kan je beter niet reageren. En al helemaal niet als je ook eens niet aan mijn eisen voldoet? voldoe jij aan mijn eisen dan. Vwo diploma kan ik ook bewijzen met mijn universitaire pasjes namelijk TU Delft pasje en uva pasjes. Heb jij uw vwo diploma dan?

27-10-2018, 19:30

Kom je uit België?

27-10-2018, 21:41

Citaat door Wasila98:
Kom je uit België?
Nee, maar verhuizen is geen probleem voor mij vanwege een toekomstige levenslange soulmate niet

27-10-2018, 21:46

Citaat door Onbekend789:
En vanwege drukte ben 1 ding vergeten om nog te zeggen: ik ben technisch ingesteld, ik heb niks met taal en nooit gehad ook vanwege feit dat ik pas 9 jaar in Nederland was gekomen als kind. En mijn vwo rapport was ook enige 4 of 5 voor Nederlands namelijk.

27-10-2018, 22:16

Citaat door el_ahmadi:
Nee, maar verhuizen is geen probleem voor mij vanwege een toekomstige levenslange soulmate niet
WOOW SMOOOTTHHH

27-10-2018, 23:14
Je zit er volgens mij echt mee. Het is prima, succes verder met het zoeken van een passende kandidaat.

28-10-2018, 16:20

Citaat door Onbekend789:
Je zit er volgens mij echt mee. Het is prima, succes verder met het zoeken van een passende kandidaat.
Waarmee? jij ook succes meid, ma je hebt nog steeds mijn vragen niet beantwoordt. Je wordt sowieso niet aanmelden bij unie zonder vwo, dus dat

28-10-2018, 16:55
Nee, ik heb geen vwo opleiding.

28-10-2018, 23:10

Citaat door Onbekend789:
Wat dan wel?

28-10-2018, 23:11

Citaat door Onbekend789:
Dan weet je ook niet waar je het over hebt he.

28-10-2018, 23:12

Citaat door Onbekend789:
Wat dan wel? havo

29-10-2018, 01:10

Citaat door Rojiblanco11:
Schande dat je die naam gebruikt in je nick.

De echte is namelijk een would de nass
Heb je het over mij?

Pagina's : [1] 2