Bekijk volle/desktop versie : lieve knappe praktiserende jongeman op zoek naar wederhelft

23-10-2018, 22:13
Salam wa alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh.

Ik ben een praktiserende knappe Marokkaanse jonge man van 26 jaar oud woonachtig in het midden van het land.En ben op zoek naar mijn wederhelft met als doel een huwelijk en een gezin te stichten.
Ik ben van Berberse afkomst en beschik over een vast inkomen en heb mijn zaakjes redelijk op orde.

Mijn ideale partner is iemand met een lief karakter en praktiserend als moslim. Als je er leuk uitziet dan is dat uiteraard mooi meegenomen maar dat is voor mij geen must.

Ik ben sportief, 185 lang en heb een slank postuur, verder heb ik een bril en een klein baardje en zie ik er verzorgd uit.

Daarnaast heb ik gewoon mijn vaste bezigheden en werk. Mijn familie help ik graag en ik ben dagelijks in de moskee te vinden om mijn gebed te verrichten.

Verder heb ik een absolute kinderwens en ben ik op zoek naar een partner die in goede en slechte tijden een lieve partner wil zijn.
Roken en drinken doe ik niet. Andere mensen help ik graag, dit geeft mij voldoening.
Ik houd van gezelligheid en zoek graag familieleden op en help graag waar nodig.
Verder ben ik bezig om kennis op te doen en bezoek ik lezingen en doe ik cursussen om mijn islam kennis te verbeteren

Mijn ideale partner bestaat niet, maar dit zou het lijstje zijn:
eerlijk, praktiserend, lief karakter, volwassen, zelfde doelen als ik (voornamelijk een gezin willen stichten en huisje boomje beestje)
Leeftijd: 20+, niet eerder gehuwd geweest, liefst marrokaanse afkomst, postuur slank, normaal.

Kennismaking op islamitische wijze in bijzijn van jouw mahram.

Dames die hun carriere op 1 zetten, uitgaan of een huwelijk niet als doel hebben gelieve niet te reageren, dit is zonde van uw tijd.

Walaikoum asalaam

26-10-2018, 18:58

Ik ken iemand voor je