Bekijk volle/desktop versie : Op zoek naar haar.......

22-10-2018, 08:29
Salaam,

Langs deze weg doe ik een poging om die ene persoon te vinden waarvan ik denk dat zij mijn leven zal completeren.

Allereerst zal ik wat over mezelf vertellen.

Ik ben woonachtig in Amsterdam en van Berberse komaf. Ik ben fulltime werkzaam en hoog opgeleid. Verder ben ik 32 jaar oud. Ik ben praktiserend, maar kan mezelf wat dat betreft nog veel verbeteren. Ik spreek overigens ook Arabisch. Ik houd van reizen en sporten en vind communiceren essentieel voor een goed huwelijk. Probeer ook altijd de gulden middenweg te vinden. Ik vind cultuur belangrijk, maar laat het geloof altijd prevaleren.

Ik ben op zoek naar een dame in de leeftijdscategorie tussen 24 en 30 jaar oud. Ze moet eveneens goed opgeleid zijn. Het liefst draagt ze een Hijab. Ze moet beschaafd zijn en niet arrogant. Ik vind humor en een positieve levensinstelling belangrijk. Oh ja, het liefst eentje die niet getrouwd is geweest en ook geen kinderen heeft. Uiteraard vind ik het belangrijk dat ze zichzelf goed verzorgd zonder daarin te overdrijven.

Voor een verdere kennismaking kun je me gewoon een berichtje sturen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

30-10-2018, 13:58

Ik kan jou helaas geen bericht sturen. Jouw oproep spreekt me aan. Ik herken me in de omschrijving, en ben benieuwd of het meer kan worden dan alleen dat.
Mocht je nog niemand hebben dan vertel ik graag wat meer over mezelf!

01-11-2018, 09:06
Inbox is vol.