Bekijk volle/desktop versie : Nederlandse bekeerling

20-10-2018, 22:16
Salam alikoem wa rahmatoellah,

Je zult je afvragen waarom in hemelsnaam een bekeerling zoeken op een Marokkaans forum? Een simpel antwoord is: ik wist niet waar anders en ik denk dat ze hier ook zijn.

Een lieve en mooie dame die graag in contact komt met een Nederlandse bekeerling die oprecht heeft gekozen voor de islam. Dat je dat doet, laat mij al zien dat er zoveel goeds in jou zit. Natuurlijk wil het oog ook wat en heb ik ook de voorkeur voor een man die hoogopgeleid is.

Spreekt mijn bericht je aan en ben je benieuwd geworden naar mij? Stuur mij dan een leuk bericht en wie weet tot gauw.

20-10-2018, 23:01

merendeel tekst gaat over hij moet moslim zijn en goed...
en tegelijk wijs jij de Marokkaanse en geboren moslim uit...

moeten de moslims jou nou serieus nemen? terwijl jij onderscheid in de islam maakt (apart) advertentie

21-10-2018, 17:36
Gozer, mensen hebben een voorkeur. Als je dit niet kan begrijpen of niks goeds kan toevoegen aan haar topic, jme3 rask en ga je schamen.

21-10-2018, 17:44
Ewa ja kan toch. Niks mis mee hoor. Isnhallah vind je jouw whiteboy meid. Tegenwoordig zijn er genoeg bekeerlingen, en echt toppers Mashallah. Ken helaas niemand voorstellen, ken alleen vrouwelijke bekeerlingen.
Goodluck x

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

23-10-2018, 01:14

moet jij je niet schaamen om dit te rechtvaardigen ..kan het begrijpen daar niet van ..kunnen niks krijgen in het leven
dan maar beetje complimenten aanvaarden op de forum bro get over it...ze zijn rotzooi en types als jij behoren tot die rotzooi clubje
logich als er zulke wijfen rondlopen horen er natuurlijk ook zulke jongetjes als jij erbij..alleen maar blaffen en blaffen
om aand8 schreeuwen..alles voor een compliment alles voor een schouderklopje hondje toch

23-10-2018, 09:50
si, ik schreeuw om aandacht, geef me aandacht aub. Zolang deze vrouw een moslim zoekt, ben ik al tevreden, verder maken wij geen onderscheid tussen wit of zwart.

Btw, ik heb aids gekregen van je Nederlands.

24-10-2018, 10:54
Jullie maken geen onderscheid tussen wit en zwart? Als je direct een bekeering zoekt en de marokkaanen afwijst die ook moslim zijn

Maak je degelijk wel ONDERSCHEID

Jullie behoren tot de huichelaarsclubje jo
Besahtkoem tegenwoordig kan de man beter een christelijk dame neme dan een marokkaanse moslima