Bekijk volle/desktop versie : wie weet

19-10-2018, 10:36
Salam!

Ik ben getipt door een vriendin dat hier leuke moslims opzitten die in het dagelijkse leven een druk bestaan hebben. Dus hierbij mijn sebab.

Leuk, lief en zorgzaam, volgens velen ook een schattige en knappe meid, hoogopgeleid en een tikkeltje eigenzinnig is wie ik ben.

Herken jij je in de eigenschappen die ik noem, en ben jij ook serieus bezig met jouw leven en mis je alleen die ene soulmate nog? Ik val op lange en knappe mannen met een mooie lach die kunnen praten over de relativiteitstheorie en wereldproblematiek.

Moet kunnen toch?

Liefs,
Loesj

19-10-2018, 11:00

Ja zeker

19-10-2018, 12:03

Citaat door Loesj:
Salam!

Ik ben getipt door een vriendin dat hier leuke moslims opzitten die in het dagelijkse leven een druk bestaan hebben. Dus hierbij mijn sebab.

Leuk, lief en zorgzaam, volgens velen ook een schattige en knappe meid, hoogopgeleid en een tikkeltje eigenzinnig is wie ik ben.

Herken jij je in de eigenschappen die ik noem, en ben jij ook serieus bezig met jouw leven en mis je alleen die ene soulmate nog? Ik val op lange en knappe mannen met een mooie lach die kunnen praten over de relativiteitstheorie en wereldproblematiek.

Moet kunnen toch?

Liefs,
Loesj
Jazeker die zitten hier in overvloed, ze hebben samen ook een Whatsapp groep gemaakt .
Deze week ging het toevallig over de relativiteitstheorie en hoe we die kunnen verklaren met kwantummechanica .

19-10-2018, 12:05
Je bent idd op de juiste plek! Up voor jou meid

19-10-2018, 13:21

Succes!

19-10-2018, 14:15
Bedankt, alleen het valt me een beetje tegen. Ik had wat meer diepgang verwacht.

19-10-2018, 15:27

Citaat door Loesj:
Bedankt, alleen het valt me een beetje tegen. Ik had wat meer diepgang verwacht.
Dat zijn de eerste die reageren, vanavond als de echte mannen thuis komen van werk, dan krijg je de berichten die je wil .

19-10-2018, 20:18
Ewa chin liefje aan de haak geslagen?

19-10-2018, 23:05

Citaat door Tolkvertaler:
Ewa chin liefje aan de haak geslagen?
Nog gelukt om een gratis soa test te scoren?