Bekijk volle/desktop versie : Lusten en de lasten

16-10-2018, 18:58
Slm

Ik val gelijk met de deur in huis. Me lusten worden te veel daarom lijkt het me een beter idee om te gaan trouwen. Ben op zoek naar een jongedame die ook een hoog libido heeft als ik.

Mijn voorkeur gaat uit naar marokkaanse liefst arabisch sprekend, voslank en het liefst een cup D of meer. ( daar val ik eenmaal op). Voor de rest hou ik van een vrouw die kan koken en verzorgd is. Als laatste hou ik van een kinky vrouw ( om een huwelijk spannend te houden)

Mocht je vragen hebben of je hebt interesse stuur me een pm

ps ik ben 39 jaar voor verdere info stuur een pm

16-10-2018, 19:01

Waldkahba jou moeten ze castreren man.

16-10-2018, 19:05

Citaat door SUikeroomm:
Waldkahba jou moeten ze castreren man.
bemoei met je eigen zaken

16-10-2018, 19:08
Vieze hoerenloper verwacht hier een Barbie aan de haak te slaan ik hoop dat je moeder op je reageert dmv van een pm. N3al li rebak 40jaar en op soek naar een sexdate gatverdwmme

16-10-2018, 19:10

Dan zit je hier verkeerd . Open een topic bij man zoekt vrouw . Succes met je wanhopige zoektocht !

16-10-2018, 19:13

Citaat door SUikeroomm:
Vieze hoerenloper verwacht hier een Barbie aan de haak te slaan ik hoop dat je moeder op je reageert dmv van een pm. N3al li rebak 40jaar en op soek naar een sexdate gatverdwmme
Er staat duidelijk lusten en de lasten dat wil zeggen dat ik ook verantwoordelijkheid neem zoals onderhouden wat binnen een huwelijk gebeurt. Natuurlijk voor mensen die niet kunnen lezen en gelijk beginnen met moeder uitschelden. Zegt al heel wat over jouw niveau

16-10-2018, 19:16

Citaat door _Shakespeare_:
Er staat duidelijk lusten en de lasten dat wil zeggen dat ik ook verantwoordelijkheid neem zoals onderhouden wat binnen een huwelijk gebeurt. Natuurlijk voor mensen die niet kunnen lezen en gelijk beginnen met moeder uitschelden. Zegt al heel wat over jouw niveau
Over niet kunnen lezen gesproken
Ik heb nergens je dikke moeder uitgescholden a wanhopige ouwe lul

16-10-2018, 19:30

Citaat door SUikeroomm:
Over niet kunnen lezen gesproken
Ik heb nergens je dikke moeder uitgescholden a wanhopige ouwe lul
Mijn moeder is niet dik dat de jouw moeder dik is dan moet je niet op mij afreageren sukkeltje

16-10-2018, 20:12
Ga lekker aan je piemel trekken homo.