Bekijk volle/desktop versie : Opgelet!

15-10-2018, 19:30
Salaam aleikom!

Ik ben op zoek naar een leuke spontane, gelovige, oprechte en verzorgde dame (tussen de 26 en 35 jaar) met een positieve instelling die ook op zoek is naar een "maatje" voor het leven! Ben jij minimaal 1.60 lang en heb je een slank tot normaal postuur en spreekt mijn oproepje jou ook nog eens aan? Lees dan door!
Ik val niet op vol(slank), maar wees gerust dames! Er zijn genoeg heren die dat wel fijn vinden!

Ik voel mij aangetrokken tot een intelligente dame die haar leven op orde heeft, niet arrogant en egoïstisch is. Een echte kletskous waar ik uren naar kan luisteren. Ik luister graag. Een dame die op haar eigen benen kan staan en niet afhankelijk wil zijn van haar man kan ik zeker waarderen, want tenslotte moeten we allemaal hard werken voor onze centen. Een dame die over een hoge mate van intelligentie beschikt zie ik niet als een bedreiging, maar is juist een uitdaging voor mij. Maar please geen arrogantie! Krijg daar een afknapper van.

Ben je getrouwd geweest en heb je een kind? Geen probleem! Mits je geen last hebt van een agressieve ex-man/schoonfamilie die jou niet los wilt laten, dan mag je reageren.

Kan je niet koken? Ook geen probleem! Dan doen we het samen