Bekijk volle/desktop versie : ❤mani Tadjieth❤

10-10-2018, 17:57
Salaam Oualikom âº

Jij:

39 plus( niet jonger aub)
Riffie
Randstad
Gescheiden MET KIDS!
Je hebt alles op een rijtje.. (werkt)
Je geloof heb je hoog in het vaandel
(dus aub niet van die types dat niet elke dag bidt of 1 keer per week ofzo. Astagfirullah ..
Werkzaam
Spontaan, serieus op zoek..
Lengte vanaf 1.77, leuke verzorgde aantrekkelijke uitstraling.
(Hou niet van gladjanussen)
Baardje vind ik wel mooi staan;-)
Kortom een gentlemen
Viespeuken of midlife crisis mannetjes aub niet reageren, heb jou zo door ;-)

Ik:

Gezellige spontane leuke dame van 38
Hoofddoek dragend, volslank
Lief zorgzaam, familiemens
Down to earth, direkt
Veel met me geloof bezig en wil me er verder in verdiepen Insha Allah â¤

Wil je meer weten, ben jij wat ik zoek?
Dan zie ik je reactie graag tegemoet.

18-10-2018, 23:23

Up

22-10-2018, 19:24
â¤â¤

26-10-2018, 20:53
â¤â¤

09-11-2018, 16:49

â¤â¤

18-11-2018, 00:15
Up

02-12-2018, 19:50
Up

05-12-2018, 20:35
Upâ¤â¤

08-12-2018, 14:42
Veel met geloof bezig (is arabisch) maar ik zoek een riffie. Hypocrieter kan gewoon niet!

Kifech bid je en safi dat was het? We noemen dat een 'wannebe moslim' of wel een parttime moslim.
Een moslim wil de arabischse taal bemachtigen, verdiept in zijn geloof en doet veel meer.
Daarnaast, jij moet als 'moslima' ook weten dat het haraam voor je is om hier een man te zoeken.

Dit is alleen een opening voor je ogen.
Want zuster, wanneer wij ten graf zullen zijn, zal tot ons in het Arabisch vragen gesteld worden. Wat zal jij zeggen wanneer ons profeet vzmh tot jou is gekomen en vragen stelt? Vergeet dit niet. Daarom wordt ons zovaak gezegd, verrijk je kennis en vergroot deze. Hier zal naar gevraagd worden.

Verder gun ik je een goede man en wens je verder veel succes!

08-12-2018, 16:25

Citaat door Younes2018:
Veel met geloof bezig (is arabisch) maar ik zoek een riffie. Hypocrieter kan gewoon niet!

Kifech bid je en safi dat was het? We noemen dat een 'wannebe moslim' of wel een parttime moslim.
Een moslim wil de arabischse taal bemachtigen, verdiept in zijn geloof en doet veel meer.
Daarnaast, jij moet als 'moslima' ook weten dat het haraam voor je is om hier een man te zoeken.

Dit is alleen een opening voor je ogen.
Want zuster, wanneer wij ten graf zullen zijn, zal tot ons in het Arabisch vragen gesteld worden. Wat zal jij zeggen wanneer ons profeet vzmh tot jou is gekomen en vragen stelt? Vergeet dit niet. Daarom wordt ons zovaak gezegd, verrijk je kennis en vergroot deze. Hier zal naar gevraagd worden.

Verder gun ik je een goede man en wens je verder veel succes!
Het zit je blijkbaar dwars dat mijn voorkeur naar een riffi gaat...

Maar alsnog bedankt voor advies..

08-12-2018, 20:52

Citaat door sweeter:
Het zit je blijkbaar dwars dat mijn voorkeur naar een riffi gaat...

Maar alsnog bedankt voor advies..
En nee, zit me absoluut niet dwars. Ieder zijn geluk. En met alle respect een 38e jarige daar gaat mijn voorkeur niet naar uit.
Ik denk dat je the clue hebt gemist.

08-12-2018, 21:04

Citaat door Younes2018:
En nee, zit me absoluut niet dwars. Ieder zijn geluk. En met alle respect een 38e jarige daar gaat mijn voorkeur niet naar uit.
Ik denk dat je the clue hebt gemist.
Je hebt je andere acount verwijderd zie ik...
Niet zo handig van je hè..

En het gaat me niet om dat je voor een 38 jarige zou gaan of niet maar om het feit dat iemand een riffie wil, dat zit je dwars...
Niet gaan haten aub .
Ieder heeft zijn voorkeur niks mis mee.

16-12-2018, 11:07

Up âº