Bekijk volle/desktop versie : Mijn prins op het witte paard verdwaald i guess?

07-10-2018, 14:43
Dus neem ik zelf het heft in handen en ga als een dappere heldin zelf opzoek naar mister right.

Wa Salaam,

Ik ben een leuke meid, die opzoek is naar een eerlijke, betrouwbare en gelovige jongen. Hoewel ik niet heel erg veel vertrouwen heb, dat ik via deze weg bij een goede jongen eindig. Waag ik het er toch op.

Interesses:

Lezen,
Sporten,
Islaam.

Verwachtingen van een man:

Marokkaans
Tussen de 35 en 42 jaar
Islaam (hij moet gelovig zijn, of tenminste samen met mij de islaam ontdekken)
Eerlijkheid,
Wederzijds vertrouwen,
Spontaniteit,
Werkzaam
Leven op rolletjes hebben
"" Romantische sprookjes ", ofterwijl lieve kleine dingetjes, haha tja staat er een beetje ongleukkig, maar kan het moeilijk verwoorden (ben nou eenmaal een romantisch meisje)

Romantisch meisje gaat verder:

Ik hou niet van oppervlakkigheden, wil een passievolle, liefhebbende, spontane jongen met veel diepgang. Hij moet wat te vertellen hebben. Ik erger me aan inhoudloosheid, wat vele mensen hebben.
Liest geen kinderen uit een eerder huwelijk of relatie met alle respect voor alle papa's.

Ik hoor van je, als je al bestaat!!

Negatieve reacties wordt geen response aan gegeven dus leef je gerust uit maar ik reageer daar niet op, mijn tijd is kostbaar.

Gair insha Allah!

Wa salaam

15-10-2018, 13:56

I

20-10-2018, 11:02
..

20-10-2018, 16:18
Tip:

Gebruik volgende keer de term "man", geen "jongen".

20-10-2018, 19:42

Citaat door Diversen.:
Nog een tip: mannen of jongens zonder kinderen met een kinderwens zullen nooit een vrouw van tegen de 40 nemen . Kwestie van simpele logica . Dit zeggende met alle respect voor de single oude vrijsters .
Wat ben jij een vies naar mannetje vol oordelen en slechte gedachtes. Je moeder heeft wel gebaart op haar 20e maar moet ze nu trots zijn? Ze i gefaald in haar opvoeding. Een vieze junk die dag en nacht op mn.l vrouwen afjraakt super super zielig.

By the way de prins van Engeland harry is getrouwd met meghan markle. Ze is 37 gescheiden en ouder dan hij en nu zwanger. En ze moet nog voor evt troonopvolgers zorgen
.
En onze profeet vzm trouwde ook een vrouw die gescheiden is en ouder.

En dan komt ene vieze rotte verotte vuole mannetje due de hele dag met shaytan in zn hoofd allemaal vieze praatjes en scheldwoorden en vooroordelen.
Je bent ecgt ee shaitann in hart en nieren...

Laat je medemenns in zn waarde en hou je met je eigenn bezig. Als jje morgenn inn je graf ligt zal alllah je puur om je eigen daden vragen en berechten en niet die van dames van 30 plus.