Bekijk volle/desktop versie : khabib vs mcgregor



Pagina's : [1] 2 3

07-10-2018, 06:23
Fight morning

07-10-2018, 06:30


Heb je een stream?

07-10-2018, 06:32
Yes

07-10-2018, 06:33
Chexkhoekje

07-10-2018, 07:04


Mijn moslim broeder heeft het geflikt

07-10-2018, 07:07
Wat een gevecht.

07-10-2018, 07:08
Al7amdollah!

07-10-2018, 07:26
Al krijgt hij zijn riem niet, hij heeft respect van alle moslims gekregen hoe hij die trainer en Conor zelf wilde afmaken na al hun scheldpartijen tegen moslims, islam, zijn familie enzovoorts de afgelopen tijd en toen ze zijn bus aanvielen. En bovendien heeft iedereen gezien hoe hij Conor heeft verkracht en wordt hij door iedereen gezien als de echte nr 1 van de wereld al krijgt hij die riem niet

07-10-2018, 07:56
Ewa ben ff wakker

Yahaha hij gaf hem een halal klem
Nekklem
En zeqf gregor tikte af

Toen sprong kabib t publiek in en klapte iemand
Hahaha hij had nog kracht en power
Wat een beast
Hij heeft heel the fighte scene ge-halaliseerd

Cregor kreeg nog naklappen van t publiek

Heerlijke sunday morning ... sensatie der sensations

Ben weer slapen :zzzz:

07-10-2018, 08:13
Allaho akbar

Verstuurd vanuit West.

07-10-2018, 09:00
Hij heeft met hem gespeeld zoals hij heeft beloofd. Hard aangepakt!!

07-10-2018, 09:03
Zoooo ziekkkk

http://https://m.youtube.com/watch?v=PYZx7A-NpcM

07-10-2018, 09:20


Waar zijn al die schapen die zeiden conner gaat winnen?? Assefour, abdars ?? Hahaha als iemand zoals conner zegt ik ben god.. hoe the fuck kan je dan nog winnen. Allah swt heeft m goed vernederd hier

07-10-2018, 09:38

Citaat door PowerandBrains:
Waar zijn al die schapen die zeiden conner gaat winnen?? Assefour, abdars ?? Hahaha als iemand zoals conner zegt ik ben god.. hoe the fuck kan je dan nog winnen. Allah swt heeft m goed vernederd hier
Er zijn mensen die God uitschelden en nog heeft Allaah hen laten winnen, dat zegt niets. Er zijn goede moslims die verliezen van kwaadaardige kuffaar. Dit betekend niet dat Allaah staat aan de kant van de kuffaar. Een uitspraak doen op basis sterke punten van beide vechters en hun geschiedenis, is geen schapen gedrag maar analyse.

Alhamdoelilah dat hij heeft gewonnen, dat hoopte ik en het gebeurde. Habib blijft TE open in een staande gevecht en gezien de geschiedenis van Connor in staande gevechten en die van Habib in staande gevechten, was de kans op basis daarvan groot dat Connor hem ko zou kunnen slaan.

Maar zoals ik zei: als Habib Connor neerhaalt, is Connor de klos en dit was zo. Want op de grond wint Habib, niet staand want staand vechten is niet zijn sterke kant. Hij dient goed te werken aan zijn verdediging in een staande gevecht.

Alhamdoelilah dat Allaah hem de overwinning heeft gegeven, en jammer dat hij zich niet inhield na de winst.

07-10-2018, 09:44

Citaat door Zuster2003:
jij beweert nu dat ALLAH mensen helpt die zondigen
Allaah geeft de overwinning aan wie Hij wil, zelfs aan kuffaar indd. Dit betekend niet dat Allaah staat aan de kant van de kuffaar.

Want we kunnen ook zeggen waarom heeft Allaah kuffaar deze tijd de macht gegeven over de Ummah? Waarom zijn er kuffaar die moslims onderdrukken en vernederen, staat Allaah aan de zijde van kuffaar? Nee.

Wat betreft of Allaah zondige mensen helpt? Ja, Hij kan indd zondige mensen helpen en deze hulp kan hen wellicht leiden naar het goede omdat Hij het goede wil voor hen of Hij doet hen hiermee verder afdwalen als bestraffing. Moslims zijn ook zondaren, je kunt dus beter zeggen: helpt Allaah kuffaar, in plaats van helpt Allaah zondige mensen.

Ik vraag mij af wat jouw vorige accounts waren.

Ala xxxxx hal, alhamdoelilah dat Habib gewonnen heeft.

Pagina's : [1] 2 3