Bekijk volle/desktop versie : Zion schiet met snipers op kinderen.



Pagina's : [1] 2

06-10-2018, 14:25
Gisteren tijdens de protest op de Gazastrook hebben Zionistische soldaten met scherp sniper geweren geschoten op onschuldige mensen.

1 slachtoffer van deze terreuraanslag is de 12 jarige Fares Sirsawi

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

06-10-2018, 14:27


Gewoon op de borst... die moest dus gewoon dood

Moge Allah ta3ala deze duivels vernietigen inclusief degene die hun steunt.

06-10-2018, 14:41

Citaat door Seymour:
Gewoon op de borst... die moest dus gewoon dood

Moge Allah ta3ala deze duivels vernietigen inclusief degene die hun steunt.
Ameen

06-10-2018, 14:55
Update:

365 gewonden, 3 doden inclusief de 12 jarige jongen en 5 journalisten en een ambulace personeel zijn verwond door Zionistische terroristen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

06-10-2018, 15:05



Citaat door DeUtrechter:
Ameen
ameen ya rab al 3alameen.

Het Westen zou deze toestand NOOIT accepteren zouden zij derin beland raken.

Laat onze hoe rtjes maar verder slapen. Wat haat ik ze.

06-10-2018, 15:59

Citaat door Seymour:
ameen ya rab al 3alameen.

Het Westen zou deze toestand NOOIT accepteren zouden zij derin beland raken.

Laat onze hoe rtjes maar verder slapen. Wat haat ik ze.
Ja wollah precies omdat het daar gebeurt is alles prima en houden ze ons bezig met hun zwarte pieten onzin. Lekker praten over of het oke is dat massamoorden worden gepleegd terwijl onze ummah wanhopig huilt om hulp.

06-10-2018, 16:09
HasbunAllah wa ni3mal wakeel.

06-10-2018, 17:44
+

06-10-2018, 18:42
Zeg maar gerust joodse terroristen, aangezien 80% van de joden zionisten zijn en dit extreme geweld gerechtvaardigd vinden en er ook om juichen

06-10-2018, 18:45
Als 1 moslim een aanslag pleegt dan zijn het alle moslims maar als 80% van de joden terreur uitoefenen tegen weerloze mensen dan moeten we ze zionisten noemen

Het zijn joden

Dat er een kleine groep joden is die dit afkeurt ontken ik niet maar de grootste groep joden keuren dit lachend goed, dus we moeten het vanaf nu gewoon over joden hebben en ze niet krampachtig zionisten gaan noemen

06-10-2018, 18:47

Citaat door JongemanWoerden:
Zeg maar gerust joodse terroristen, aangezien 80% van de joden zionisten zijn en dit extreme geweld gerechtvaardigd vinden en er ook om juichen
Er is geen objectief bewijs dat 80% van alle Joden het Zionistische regime en ideologie steunen. Dit noemen we een drogreden jongeman.

06-10-2018, 18:49

Citaat door DeUtrechter:
Er is geen objectief bewijs dat 80% van alle Joden het Zionistische regime en ideologie steunen. Dit noemen we een drogreden jongeman.
Ga je reet vegen met je drogreden, pak de onderzoeken er maar bij

Een kleine minderheid van max 25% keurt dit af, de rest keurt het goed en juicht erom

Bewijs maar dat ik ongelijk heb

06-10-2018, 18:53



Citaat door JongemanWoerden:
Als 1 moslim een aanslag pleegt dan zijn het alle moslims maar als 80% van de joden terreur uitoefenen tegen weerloze mensen dan moeten we ze zionisten noemen

Het zijn joden

Dat er een kleine groep joden is die dit afkeurt ontken ik niet maar de grootste groep joden keuren dit lachend goed, dus we moeten het vanaf nu gewoon over joden hebben en ze niet krampachtig zionisten gaan noemen
Nee want het term Joden is ten eerste bekrompen en ten tweede niet objectief aantoonbaar. Zionisme is ontstaan in groot Brittannië dankzij onder ander de Rockefeller familie.

Zionisme is een wolf in schaapskleding. Het heeft een Joodse stempel aangezien Zion een Joodse staat is en het heeft Joodse verwijzingen zoals in de Bijbel. Dat de tempel herbouwd moeten worden, dat ze zullen uitbreiden tot aan de Nijl enzovoort.

Maar het Zionosme is breder dan dat. Je hebt bijvoorbeeld in Zuid Amerika een enorm grote Christelijke gemeenschap dat Zion financiëel steunt en op velen andere vlakken. Christenen die het doen omdat ze de Joden steunen volgens scriptie. Tegelijkertijd hebben we veel Atheïsten of Agnosten die ook Zionisten zijn en gewoon puur het bestaansrecht, aanvallen en uitbreidingen steunt zonder dat ze zelf Joods of Christelijk zijn.

Je hebt zelfs Islamitische Zionisten die claimen Moslim te zijn maar het bestaansrecht van Zion volhartig steunen en zelfs mee helpen door te groeien.

Wij noemen het beestje bij haar naam en dat is kijken naar haar roots. Dat is het Zionisme en dat zal het altijd blijven een ideologie wat als wolf gehuld gaat in schaapskleding.

06-10-2018, 18:54
Zionisme = Leger van Dajjal

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

06-10-2018, 18:56

Citaat door JongemanWoerden:
Ga je reet vegen met je drogreden, pak de onderzoeken er maar bij

Een kleine minderheid van max 25% keurt dit af, de rest keurt het goed en juicht erom

Bewijs maar dat ik ongelijk heb
Moet niet gekker worden jij maakt een 80% claim alsof het waar is zonder bewijs en dan moet ik je ongelijk bewijzen?

Hey Jongeman ergens in ons universum zweeft een paars olifant. Ik zeg dat het waar is bewijs mijn ongelijk maar.

Pagina's : [1] 2