Bekijk volle/desktop versie : Waarom zo moeilijk!?

Pagina's : [1] 2

01-10-2018, 21:28
Waarom is het zo moeilijk om iemand te vinde die bij je past. Kwa uiterlijk en innerlijk. Ik vraag me af: heb ik teveel eisen...?

Gwn een knappe man met een goeie kledingstijl (vind ik heel belangrijk)

Humor, betrouwbaar, geduld, spontaan

Ik denk dat ze zijn uitgestorven...

02-10-2018, 14:16

Je bent niet de enige die zo denkt

02-10-2018, 14:19
Jullie zijn misschien te complex voor de simpel minded Marokkaanse mannen .

06-10-2018, 21:13
Ik ben bang dat ze inderdaad uitgestorven zijn
Misschien vind je ze in marokko
80% van de marokkaanse mannen hier in nederland hebben een denkwijze van in 1 dag rijk worden. Of ze zijn crimineel of leven van de bijstand of vinden zichzelf heel wat of gaan met de niet marokkaanse vrouw

De 20% die wel normaal zijn. Tsja daar is 15% al in beslag genomen. Dan blijft nog 5% over die spoorloos zijn

07-10-2018, 12:47

Citaat door Madamee16:
Waarom is het zo moeilijk om iemand te vinde die bij je past. Kwa uiterlijk en innerlijk. Ik vraag me af: heb ik teveel eisen...?

Gwn een knappe man met een goeie kledingstijl (vind ik heel belangrijk)

Humor, betrouwbaar, geduld, spontaan

Ik denk dat ze zijn uitgestorven...
Het is allemaal niet zo heel moeilijk.
Vaak ligt het aan beide, dat zowel de heren als de dames een bepaald vooroordeel hebben over elkaar, waardoor je gauw geneigd ben jezelf niet te openbaren als persoon.
Lichaamstaal is dan de factor die dat bevestigd en de kansen links gelaten worden.
Ondertussen vliegen de jaren voorbij en vraagt men zich af.. damnn waar zijn ze...

Er zijn zijn zowel genoeg leuke dames&heren met een goed uiterlijk en een warm innerlijk.

Dus tip.. xmannen&vrouwen
Hou alle vooroordelen bij je gebruik je open-minded karakter en je hart, totdat het tegendeel voor jezelf is bewezen.

-Try today and you will see the differences-

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

07-10-2018, 13:57

Citaat door princess:
80% van de marokkaanse mannen hier in nederland hebben een denkwijze van in 1 dag rijk worden. Of ze zijn crimineel of leven van de bijstand of vinden zichzelf heel wat of gaan met de niet marokkaanse vrouw

De 20% die wel normaal zijn. Tsja daar is 15% al in beslag genomen. Dan blijft nog 5% over die spoorloos zijn
Zo denken mannen ook over vrouwen!
80% zijn gescheiden of hebben vriendje of contact of zware kapsones of heeft slecht verleden of zijn met negers etc
19% is getrouwd.
1% onvindbaar of zijn restanten.

We moeten gewoon positief blijven.

15-10-2018, 14:15
Haha jij snapt het

16-10-2018, 09:31
Je inbox is vol

16-10-2018, 22:37
Je vind ook niet als je er naar zoekt

16-10-2018, 22:58
Gewoon op straat etc kan je tenminste nog zelf kiezen met wie je een praatje wil maken.

16-10-2018, 23:01

Citaat door princess:

You go girl!!
Nice bekend hahah

16-10-2018, 23:02

Citaat door naib:
Tot nu toe alleen maar kapot lelijke vrouwen online gezien. Gewoon op straat etc kan je tenminste nog zelf kiezen met wie je een praatje wil maken.
Wrm probeer je et dn online...
Dn raad ik aan om het op buite te houden. Maar ik geef je wel groot gelijk! Voor een dame is et wat lastig er om iemand buite zomaar aan te spreke ..

16-10-2018, 23:03

Citaat door A7OUJA:
Het is allemaal niet zo heel moeilijk.
Vaak ligt het aan beide, dat zowel de heren als de dames een bepaald vooroordeel hebben over elkaar, waardoor je gauw geneigd ben jezelf niet te openbaren als persoon.
Lichaamstaal is dan de factor die dat bevestigd en de kansen links gelaten worden.
Ondertussen vliegen de jaren voorbij en vraagt men zich af.. damnn waar zijn ze...

Er zijn zijn zowel genoeg leuke dames&heren met een goed uiterlijk en een warm innerlijk.

Dus tip.. xmannen&vrouwen
Hou alle vooroordelen bij je gebruik je open-minded karakter en je hart, totdat het tegendeel voor jezelf is bewezen.

-Try today and you will see the differences-

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Mmm intresting...

16-10-2018, 23:03

Citaat door Mr_me:
Je inbox is vol
Nu leeg

16-10-2018, 23:36
Vertel mij wat..

Geen serieuze mannen meer..

Pagina's : [1] 2