Bekijk volle/desktop versie : Zohra 2003 is een aulische zionistenaanbidder!



Pagina's : [1] 2

20-09-2018, 12:39
Oppassen voor die trol

20-09-2018, 12:39


En het is een man onder een vrouwen account, want hij voelt zich meer vrouw als man. Drm dat ie pro westen is, hij is transgender

20-09-2018, 12:58
Up

20-09-2018, 13:31

Citaat door Antizwemmer:
En het is een man onder een vrouwen account, want hij voelt zich meer vrouw als man. Drm dat ie pro westen is, hij is transgender
Transgender, homo's, mensen hun gender in twijfel trekken. Een nickname nu met een negatieve lading weer. We krijgen jou daarover niet stil. Hoe komt dat?
Jij bent vast zo'n manneke die gay bars binnenloopt om te kijken of ze er wel binnen zitten. Waar het hart van vol is...

20-09-2018, 13:47


Deze belg is een hersenloze maloot die elke berber of beter gezegd iemand die niet buigt voor koning6 de homo van marokko, uitmaakt voor azulist of weet ik veel wat allemaal.

20-09-2018, 13:48

Citaat door PowerandBrains:
Deze belg is een hersenloze maloot die elke berber of beter gezegd iemand die niet buigt voor koning6 de homo van marokko, uitmaakt voor azulist of weet ik veel wat allemaal.
Kijk naar men andere topic en je zult me begrijpen a ezel

20-09-2018, 13:48

Citaat door Drow:
Transgender, homo's, mensen hun gender in twijfel trekken. Een nickname nu met een negatieve lading weer. We krijgen jou daarover niet stil. Hoe komt dat?
Jij bent vast zo'n manneke die gay bars binnenloopt om te kijken of ze er wel binnen zitten. Waar het hart van vol is...
Heb ik een gevoelige snaartje geraakt?

20-09-2018, 13:50

Citaat door Antizwemmer:
Heb ik een gevoelige snaartje geraakt?


Waarom? Zit jij graag aan andermans snaartje dan?

20-09-2018, 13:51

Citaat door Drow:
Waarom? Zit jij graag aan andermans snaartje dan?
Neen, want je schrikt hier een tekst uit alsof je geraakt bent.. begrijpelijk bij azulitjes

20-09-2018, 13:52

Citaat door Antizwemmer:
Kijk naar men andere topic en je zult me begrijpen a ezel
wie of wat die zohra is ken me geen reet schelen. Marokko is idd een hoerenland. Ga je dat ontkennen? Koning weg plus regering weg. Jij zou zeker voeten van de koning kussen, viespeuk

20-09-2018, 13:52

Citaat door PowerandBrains:
wie of wat die zohra is ken me geen reet schelen. Marokko is idd een hoerenland. Ga je dat ontkennen? Koning weg plus regering weg. Jij zou zeker voeten van de koning kussen, viespeuk
Eerlijk, je zus is zeker door een suri of antilliaan geneukt e in hollanda

20-09-2018, 13:55

Citaat door Antizwemmer:
Eerlijk, je zus is zeker door een suri of antilliaan geneukt e in hollanda
ik weet niet van jouw moeder. Maar niet iedereen is hetzelfde he. Loopt tegen mensen te zeggen inhoudelijk blijven maar deze ezel gaat hele andere kant op. De rechterhand van koning6 die jood is ook een azulist. Je bent een domme dwaas net als 60% van alle domme marokkanen/arabieren

20-09-2018, 13:56



Citaat door Antizwemmer:
Neen, want je schrikt hier een tekst uit alsof je geraakt bent.. begrijpelijk bij azulitjes
Je hebt moeite met verbaal communiceren denk ik. In real life, bedoel ik. Verbaal niet sterk.
Het ontbreken van de juiste woorden, of gevoel van onmacht, vul jij in met beledigingen. Het veelvuldig gebruik van; Azul, homo,...
In real life ben je, vermoed ik, een lafaard.

20-09-2018, 13:58

Citaat door PowerandBrains:
ik weet niet van jouw moeder. Maar niet iedereen is hetzelfde he. Loopt tegen mensen te zeggen inhoudelijk blijven maar deze ezel gaat hele andere kant op. De rechterhand van koning6 die jood is ook een azulist. Je bent een domme dwaas net als 60% van alle domme marokkanen/arabieren
Haha ok slimmerd. Gwn creperen en in jou nederland blijven tussen de wilders.

20-09-2018, 14:00

Citaat door Drow:
Je hebt moeite met verbaal communiceren denk ik. In real life, bedoel ik. Verbaal niet sterk.
Het ontbreken van de juiste woorden, of gevoel van onmacht, vul jij in met beledigingen. Het veelvuldig gebruik van; Azul, homo,...
In real life ben je, vermoed ik, een lafaard.
Aa ok. Neen toch niet want ik lach azuli's in het gezicht uit hoor, maar jah azuli's zijn vriendjes van de lihoed. En lihoed staan bekend lafaarden. Net als de azulis dus

Pagina's : [1] 2