Bekijk volle/desktop versie : Welke chick wil met me huwen?



Pagina's : [1] 2

14-09-2018, 13:01

Citaat door Wesley:
Geen Marokkaanse.

Het liefst een woonwagenbewoonster of Roemeense..
.

14-09-2018, 13:02


Dan zit je hier verkeerd mijn beste broeder

14-09-2018, 13:04

Citaat door Wesley:
Noorse chick (ook goed) mijn beste neef.
Dan zou je moeten reizen naar verschillende landen en daaruit op ontdekkingsreis gaan naar een vrouw.

14-09-2018, 13:07

Citaat door Wesley:
Dat ben ik serieus van plan. Volgend jaar mei begint mijn reis..
Welke land heb je in je gedachte?

14-09-2018, 13:16



Citaat door Wesley:
Ik begin in Groningen - Bremen - Hamburg

Vervolgens: Zweden - Noorwegen - IJsland - Canada - Mexico - Costa Rica - Argentinië & Patagonie - Cuba - Canarische Eilanden - Spaanse vaste land - Filipijnen - Australië - Nieuw Zeeland - treinreis van Peking naar Moskou (Trans Siberië Expres), met uitstapjes.

Ik ben een natuurliefhebber.
Klinkt goed broer. Ik heb ook veel landen in mijn lijst die ik ga bezoeken.

Reizen is echt leuk. Duitsland vind ik wel mee vallen, pak meteen verre reus man. Duitsland is hier om de hoek.

Australië, Canada, Heel Amerika, Dubai en nog veel meer.

14-09-2018, 13:18

Citaat door Wesley:
Waarom moet ik een bruiloft geven aan mensen die ik nagenoeg allemaal niet ken?

Met het geld kan ik een aanhangwagen en een luxe camper kopen..
Dat geld kan je beter gebruiken voor een mooie golf 8 uit de dealer of op vakantie gaan.

14-09-2018, 13:25

Citaat door Wesley:
x Vakantie - wereldreis

Ik begrijp die Marokkanen die duizenden euro uitgeven aan een bruiloft echt niet.

Zij ze nou zwakzinnig of zien ze niet dat zij worden uitgelachen door de knapkoppen?

Sterker nog: ik geef liever 80.000 euro aan armen dan dat ik een bruiloft van 35.000 euro geef.

ik zal niet eens een bruiloft van 500 euro geven.
Ja dat zal jij niet geven 500 eur. Wat je niet eens een etentje mee kan geven. Wat jij gaat doen is haar bezwangeren en als kuffars samenwonen.

14-09-2018, 13:28

Citaat door Wesley:
x Vakantie - wereldreis

Ik begrijp die Marokkanen die duizenden euro uitgeven aan een bruiloft echt niet.

Zij ze nou zwakzinnig of zien ze niet dat zij worden uitgelachen door de knapkoppen?

Sterker nog: ik geef liever 80.000 euro aan armen dan dat ik een bruiloft van 35.000 euro geef.

ik zal niet eens een bruiloft van 500 euro geven.
Zo denk ik ook erover a neef.

3 jaar werken en dan vervolgens spenderen voor een circus waar je niks aan hebt.

Ik ben altijd al tegen de Marokkaanse bruiloft geweest. Het komt door grote families die je niet kent en als je ze niet uitnodigt, dan is het ineens hsoema.
Cateringen en belachelijke zianna, dj. Ik heb geen zin in een dagje kermis waar ik niet aan heb.

Met 35000 euro kan je mooie huis kopen in Spanje.

Ik geef 0 euro uit. Tekenen en klaar zonder poespas. Wie heeft tegenwoordig 30 ruggen op zn rekening? Juist heel weinig ook meeste hard werkende. Maar dat begrijpen zij niet.
ZIj denken "ja maar hij is een man, dus hij moet alles betalen" Alles draait hun om geld en houden geen rekening mee met jouw financiële situatie. Jij bent een man dus jij moet betalen, anders ben je een zemmer

14-09-2018, 13:29

Citaat door Wesley:
Voor 80 euro kan ik 420 halal-frikadellen kopen bij de Turkse winkel. En voor 40 euro krijg ik bij ome jopi 5 kilo patat mee. Nou daar kan ik het gehele Marokkaanse leger van voeden, nietwaar?
Trol

Pagina's : [1] 2