Bekijk volle/desktop versie : De Golfarabieren zeggen dat ze ...



14-09-2018, 00:03

Citaat door Chiller8:
geen Syrische vluchtelingen opvangen omdat anders de bevolkingssamenstelling uit balans dreigt te raken.

Wat vinden jullie , is dit een legitiem argument?
.

14-09-2018, 00:34


Das onzin. Syrische vluchtelingen willen naar West-Europa waar ze gratis geld, een woning, gratis zorg en een uitkering krijgen. Dat krijgen ze niet in de VAE. Ze gaan niet voor niks naar Turkije om daarna richting Europa te kunnen.

14-09-2018, 00:34
KSA had volgens mij meer vluchtelingen dan de rest van de wereld. 2.4 miljoen. Verblijfsvergunning, training voor banen, huizen, en ze staan niet geregistreerd als vluchtelingen naar als burgers walhamdoelilah.

14-09-2018, 00:38
Why Doesn't Saudi Arabia Take Syrian & Yemeni Refugees?

[video=youtube_share;ggiRUk57Tz0]https://youtu.be/ggiRUk57Tz0[/video]

14-09-2018, 01:06



Citaat door pharid:
Das onzin. Syrische vluchtelingen willen naar West-Europa waar ze gratis geld, een woning, gratis zorg en een uitkering krijgen. Dat krijgen ze niet in de VAE. Ze gaan niet voor niks naar Turkije om daarna richting Europa te kunnen.
Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst.”

En besef dan even hoe verhard jou hart is.

14-09-2018, 01:34

Citaat door Chiller8:
Een klein deel ja klopt.De overgrote deel blijft in de regio. Daarnaast willen de buurlanden hun niet. Wat is er mis mee je kind een beter toekomst te wezen. Het zijn geen economische migranten zoals jij suggereert. Het zijn oorlogsvluchtelingen en die zijn gewoon welkom in het westen. Je vergeet dat ze in speelgoed bootjes de zee overkruisen, met de dood als gevolg soms., je mag best wat genuanceerder reageren.
Er is niets mis met je kinderen een betere toekomst wensen. Door dat aan te halen impliceer je dat ook jij de mening bent toebedeeld dat het geen vluchtelingen zijn die aankomen in Nederland, maar economische vluchtelingen. Iemand die vlucht van een oorlog en terechtkomt in Griekenland of Turkije zit volgens mij veilig. Besluit je dan verder te gaan dan vlucht je niet meer van oorlog weg maar wil je economische vooruitgang. Niets mis mee, maar laten we wel zeggen waar het op staat.

Er is trouwens geen zee tussen Turkije en Syrië.

14-09-2018, 01:38

Citaat door 3assfoera:
Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst.”

En besef dan even hoe verhard jou hart is.
Ik geloof gewoon niet dat de Syriërs in Nederland oorlogsvluchtelingen zijn. Het zijn economische vluchtelingen op zoek naar een beter bestaan in West-Europa en Canada. Waarschijnlijk had ik in hun schoenen precies hetzelfde gedaan.