Bekijk volle/desktop versie : Zomer einde aanbieding!!

09-09-2018, 18:15
De zomer is bijna ten einde! De zon schijnt nog volop, de dagen worden korter en de bloemetjes groeien. Tijd om opzoek te gaan naar jouw droomprins!

Ik ben een leuke en zakelijk ingestelde jongeman van 36 die zijn eigen bedrijf runt. Heb geen slechte gewoontes zoals drinken, roken etc, enige slechte gewoonte is dat ik soms hard werk en daardoor nog niet de ware tegen ben gekomen.

Ik heb een jong, sportief, spontaan uiterlijk, probeer vaak te lachen en geniet van het leven.

Wil graag iemand leren kennen op basis van wederzijdse respect en alles mag niks moet.

Laat snel van je horen want op is op dit is een end zomeraanbieding!!!

Beslama

En nog goed om te weten , als je mij ziet of spreekt dan zul je merken dat ik anders ben!

Waar ik van afknap!
Dames die meteen foto vragen, hoeft niet ik weet wat ik in huis heb, dames die met een zin reageren waar kom je vandaan? Alsof dat alles is! Dus ik zoek een volwassen en zorgzame vrouw tussen 25-40, gescheiden kan maar liefst geen kinderen, en verder heb ik geen opleiding eisen of zo want wil toch dat mijn vrouw voor de kinderen zorgt.
O jaa en ik klink heel Nederlands aan de telefoon en dit heeft te maken met mijn werk en klanten etc, verwacht je een accent of wil je liefst iemand die illegaal praat da moet ik je helaas teleurstellen, zoek verder.
Ik zie er ook heel netjes uit en draag doordeweeks een pak en weekenden gewoon casual.

28-09-2018, 16:04

Het is weer vrijdag

23-11-2018, 17:01
Het is winteraanbieding geworden

23-11-2018, 17:08
Het is black friday vandaag

23-11-2018, 21:35

Waarom denk je dat ze meteen om een foto vragen?
De helft heeft hier een uiterlijk -laten we het netjes houden- die het daglicht niet eens kan verdragen.
Zonde om meteen je nummer, identiteit en fotoâs al aan zoân engerd te hebben uitgewisseld.