Bekijk volle/desktop versie : Wéér wordt een rechterlijke uitspraak gesaboteerd.



Pagina's : [1] 2

08-09-2018, 10:33
Weer werd getracht deze Armeense kinderen uit te zetten. Weer werd alles gedaan omdat te saboteren, door de moeder, en die beweging die zich moreel superieur waant.
Weer dag voor de uitzetting, een procedure omdat weer te voorkomen.
Weer heeft een rechter al die leugens van tafel geveegd. Voor de zoveelste keer had de Armeense moeder beweert psychisch het niet aan te kunnen.
Toen gisteravond de uitspraak van rechter nummer zoveel; deze Armeense kinderen mogen worden uitgezet, wist ik al, de zich moreel superieur wanende bende die zich activisten noemen en steeds paraat staan zullen voor de derde keer de kinderen aan het recht ontrekken.
Laten onderduiken.
Dus geen verrassing toen ik vanmorgen de zoveelste leugen van deze beweging las, laten die kinderen vlak voor de uitzetting toch zijn weggelopen midden in de nacht!
Gezin waar zij zolang verbleven, niets gemerkt!

Als het om buitenlanders gaat die hier naar toe komen regeert de straat. Deze "activisten" menen dat hun visie geldt, en niet die van rechters, de hoogste rechter ter zake.
Meest ironische, deze "activisten" die stellen op te komen voor de rechten van deze buitenlanders, achten hun visie belangrijker dan de rechters die tig keer hebben gesteld dat deze vluchtelingen conform het recht het land mogen worden uitgezet.
Na alle aspecten, ook kinderrechten, te hebben meegewogen.

Helaas zie je dat deze "activisten zich overal bevinden, ook in officiële instellingen.

Kinderombudsman mevrouw Kalverenhoer, nota bene zelf jurist, schroomt niet om uitzetten het met voeten treden van kinderrechten te noemen!
Ook Kinderbescherming steunt voluit de leugens en onzin die door "activisten" naar voren worden gebracht.

Deze Armeense kinderen spreken geen woord Armeens, hun geboorteland.
Toen 10 jaar geleden hun moeder wetende geen asielzoeker te zijn, met niets dan leugens over haar afkomst, zelfs stelde zij en haar kinderen statenloos, hier binnenkwam, sprak zij geen woord Nederands.
Natuurlijk ging zij door met in het Armeens communiceren met de kinderen.
Maar zoals altijd, kinderen met wortels elders, 3e, 4e generatie gaan vaak naar school zonder één woord Nederlands te spreken.
De ouders menen dat de eigen taal veel belangrijker is dan het Nederland, dat zij maar op school moeten leren.
Maar steevast wordt beweerd van kinderen die moeten worden uitgezet, dat zij geen woord van hun eigen taal spreken!

Maar dan nog. Dag in dag uit vestigen mensen uit Europese landen in anderen landen. We zien o.a. tal van series op tv.
Ook die kinderen moeten hun vriendjes, school, clubs achterlaten, ook die kinderen komen in landen met andere culturen, talen die zij niet machtig zijn.
Bovendien ouders die deze andere taal ook niet of nauwelijks machtig zijn.
De kinderen gaan in hun nieuwe land naar school en voila, in record tijd spreken zij die taal! Moeten hun ouders nog helpen
Maken zij nieuwe vriendjes.
Nooit hoor je bij HUN vertrek dat de kinderbescherming ingrijpt, dat verhindert op dezelfde gronden als zij wel gebruiken als door de mand gevallen "asielzoekers" worden uitgezet met hun kinderen naar het eigen land!
Nooit hoor je dan dat die kinderen onherstelbaar psychisch worden beschadigd!
Dan is het gewoon goed voor hun ontwikkeling, andere landen, andere culturen, leren zij veel van.
Dan hoor je ook niet een hoogleraar psychologie die staat te liegen dat kinderen die 5 jaar ergens wonen psychisch kapot worden gemaakt als hun ouders ze meenemen naar een ander land.
Nee, dat schijnt alleen te gelden voor asielzoekers gezinnen van wie de leugens zijn doorgeprikt en worden uitgezet.
Ook Nidos, voogdij stichting die door de overheid werd ingeschakeld nadat deze Armeense kinderen voor de eerste keer waren ondergedoken en weer te voorschijn kwamen omdat toen het plannen om de uitzetting toen te saboteren, doet daaraan mee.
Toen deze Armeense kinderen dus weer terug waren, zou ieder normaal denkend mens hebben gedacht dat zij ook als nog achter hun moeder aan werden gestuurd.
Nee! Nidos zei eerst tijd nodig te hebben om uit te zoeken hoe de rechten van deze kinderen lagen.
Weer enorm veel onnodig uitstel!
De rechter had immers voor de zoveelste keer kort daarvoor het gehele dossier beoordeeld en beslist dat zij moesten worden uitgezet?

Zo weer uitstel, en weer extra tijd om de kinderen, activisten in al die linkse tv programma's hun propaganda laten laten spuien.
Natuurlijk zonder één tegen argument te laten horen.

Maar die politieke correcte terreur werkt! Na al dat onttrekken aan het recht, al twee keer onderduiken had de overheid natuurlijk deze keer deze Armeense kinderen met begeleiding mensen die de uitzetting regelen in een hotel moeten zetten, weg van die "activisten".
Maar dat durft men niet vanwege een storm van politiek correct Nederland; Nazi praktijken, gestapo!
Terwijl juist die beweging dat noodzakelijk heeft gemaakt!






http://https://www.ad.nl/dossier-lili-en-howick/rechter-lili-en-howick-morgen-definitief-uitgezet-naar-armenie~aa9d96b7/

08-09-2018, 11:28


Ja ik vind toch dat ze mogen blijven

08-09-2018, 11:56
Ik vind de uitzetting van deze kinderen die sinds 2008 in Nederland wonen en geen woord Armeens spreken; schandelijk!
Gewoon uit menselijk oogpunt!

Dit heeft helemaal niks te maken met links of rechts, maar gewoon uit menselijkheid en sociaal oogpunt.

Als deze kinderen door de Nederlandse samenleving/regering het land worden uitgezet zou ik dat diep treurig vinden!

Het zou onze samenleving als die kinderen hier mochten blijven, veeleer sieren.

Laat die kinderen hun school en verdere opleiding afmaken en ga dan praten over een eventuele terugkeer naar Armenië, maar doe dit niet op de bonnefooi, zoals nu dreigt te gebeuren!

Dat kan onze regering en daarmee wij zelf als volk van Nederland, niet maken!

08-09-2018, 12:01

Citaat door Paskwil:
Ik vind de uitzetting van deze kinderen die sinds 2008 in Nederland wonen en geen woord Armeens spreken; schandelijk!
Gewoon uit menselijk oogpunt!

Dit heeft helemaal niks te maken met links of rechts, maar gewoon uit menselijkheid en sociaal oogpunt.

Als deze kinderen door de Nederlandse samenleving/regering het land worden uitgezet zou ik dat diep treurig vinden!

Het zou onze samenleving als die kinderen hier mochten blijven, veeleer sieren.

Laat die kinderen hun school en verdere opleiding afmaken en ga dan praten over een eventuele terugkeer naar Armenië, maar doe dit niet op de bonnefooi, zoals nu dreigt te gebeuren!

Dat kan onze regering en daarmee wij zelf als volk van Nederland, niet maken!
Precies

08-09-2018, 12:21


Het complot van de mensen die zich moreel superieur wanen en saboteren wat ze niet bevalt wordt steeds groter.

Na alle sabotage van uitzetting, kinderen laten onderduiken werd toch niet overgegaan om deze keer tot verzekerde bewaring overgaan van de Armeense kinderen.
Wel verbleven twee medewerkers van de door de minister aangestelde voogdijstichting NIDOS in het huis waar zij tijdelijk zaten, om deze smeerlapperij deze keer te voorkomen.
De stichting stelt nu dat zij niet begrijpen dat die kinderen vannacht toch zomaar zijn kunnen verdwijnen.

Ik denk veel mensen wel. inside job. En maar brullen hoe erg het is dat NL die kinderen maar in onzekerheid laten leven over hun uitzetting.
Terwijl het die moreelsuperieure maffia is en de moeder die juist zorgen voor die onzekerheid.
Zonder die sabotage zaten allang bij hun moeder in hun vaderland.


http://https://www.telegraaf.nl/nieuws/2532851/nidos-was-bij-lili-en-howick

08-09-2018, 12:27
Media.

08-09-2018, 12:28

Citaat door Maquis:
Het complot van de mensen die zich moreel superieur wanen en saboteren wat ze niet bevalt wordt steeds groter.

Na alle sabotage van uitzetting, kinderen laten onderduiken werd toch niet overgegaan om deze keer tot verzekerde bewaring overgaan van de Armeense kinderen.
Wel verbleven twee medewerkers van de door de minister aangestelde voogdijstichting NIDOS in het huis waar zij tijdelijk zaten, om deze smeerlapperij deze keer te voorkomen.
De stichting stelt nu dat zij niet begrijpen dat die kinderen vannacht toch zomaar zijn kunnen verdwijnen.

Ik denk veel mensen wel. inside job. En maar brullen hoe erg het is dat NL die kinderen maar in onzekerheid laten leven over hun uitzetting.
Terwijl het die moreelsuperieure maffia is en de moeder die juist zorgen voor die onzekerheid.
Zonder die sabotage zaten allang bij hun moeder in hun vaderland.


http://https://www.telegraaf.nl/nieuws/2532851/nidos-was-bij-lili-en-howick
Jij gelooft toch niet in complotten of is dat alleen wanneer het je uitkomt

08-09-2018, 12:33

Citaat door Maquis:
Het complot van de mensen die zich moreel superieur wanen en saboteren wat ze niet bevalt wordt steeds groter.

Na alle sabotage van uitzetting, kinderen laten onderduiken werd toch niet overgegaan om deze keer tot verzekerde bewaring overgaan van de Armeense kinderen.
Wel verbleven twee medewerkers van de door de minister aangestelde voogdijstichting NIDOS in het huis waar zij tijdelijk zaten, om deze smeerlapperij deze keer te voorkomen.
De stichting stelt nu dat zij niet begrijpen dat die kinderen vannacht toch zomaar zijn kunnen verdwijnen.

Ik denk veel mensen wel. inside job. En maar brullen hoe erg het is dat NL die kinderen maar in onzekerheid laten leven over hun uitzetting.
Terwijl het die moreelsuperieure maffia is en de moeder die juist zorgen voor die onzekerheid.
Zonder die sabotage zaten allang bij hun moeder in hun vaderland.


http://https://www.telegraaf.nl/nieuws/2532851/nidos-was-bij-lili-en-howick
Dat die kinderen met de noorderzon vertrokken om te vluchten voor de autoriteiten, vind ik niet slim!
Je moet nooit voor de autoriteiten vluchten want dan speel je met je leven en/of veiligheid!
Ik hoop dat ze zich snel zullen melden, maar ook hoop ik dat de samenleving zich realiseert hoeveel er voor die kinderen op het spel staat!
Ik ben diep teleurgesteld in ons bestuur en ik zie hoe pietluttig en achterbaks die is tegen kinderen! Bah...…...

08-09-2018, 12:38

Citaat door Paskwil:
Dat die kinderen met de noorderzon vertrokken om te vluchten voor de autoriteiten, vind ik niet slim!
Je moet nooit voor de autoriteiten vluchten want dan speel je met je leven en/of veiligheid!
Ik hoop dat ze zich snel zullen melden, maar ook hoop ik dat de samenleving zich realiseert hoeveel er voor die kinderen op het spel staat!
Ik ben diep teleurgesteld in ons bestuur en ik zie hoe pietluttig en achterbaks die is tegen kinderen! Bah...…...
De enigen die achterbaks zijn is de moeder die alles aan elkaar liegt om in NL te blijven terwijl zij binnen 2 maanden na haar asielverzoek al te horen kreeg dat zij geen asielzoeker is maar economische vluchtelingen.
Dat wist zij, daarom al die leugens.
En al die autochtonen die alles doen om haar bij die sabotage pogingen helpen, tot kinderen laten onderduiken aan toe.

Tig rechters hebben het dossier doorgespit en gesteld, geen recht op asiel en het land verlaten.
Wat is daar achterbaks aan?

Het gaat niet perse om deze twee Armeense kinderen. Steeds weer komen er van die propaganda acties als gezinnen worden uitgezet.
Iedere keer weer roepen die "activisten" acht voor deze keer de hand over het hart strijken!

Er staat altijd veel op het spel voor mensen uit andere werelddelen die hier komen om het op alle gebieden veel beter te hebben.
Dus jij vindt dat al die mensen hier moeten worden opgenomen?

De wetten dus de prullenbak in kunnen, wie geen asielzoeker maar economische vluchteling is mogen hier ook gewoon binnen komen?
Realiseer je je wel dat ca 6.000.000.000 mensen het in NL veel beter zullen hebben dan nu in Afrika en Azie?

08-09-2018, 12:44

Citaat door Maquis:
De enigen die achterbaks zijn is de moeder die alles aan elkaar liegt om in NL te blijven terwijl zij binnen 2 maanden na haar asielverzoek al te horen kreeg dat zij geen asielzoeker is maar economische vluchtelingen.
Dat wist zij, daarom al die leugens.

Er staat altijd veel op het spel voor mensen uit andere werelddelen die hier komen om het op alle gebieden veel beter te hebben.
Dus jij vindt dat al die mensen hier moeten worden opgenomen?

De wetten dus de prullenbak in kunnen, wie geen asielzoeker maar economische vluchteling is mogen hier ook gewoon binnen komen?
Realiseer je je wel dat ca 6.000.000.000 mensen het in NL veel beter zullen hebben dan nu in Afrika en Azie?
Dat dit zo hoog kon oplopen en waarvan die kinderen nu de dupe zijn is de traagheid van onze ambtenarij!
Die komt om in allerlei regelgeving!
Maar voor mij geldt dat die kinderen hier al 10 jaar verblijven en daarmee de taal goed en accentloos spreken en al relaties met leeftijdsgenootjes hadden.
Daarom vind ik dat die kinderen hier in Nederland thuishoren en niet in Armenië!

08-09-2018, 12:47

Citaat door touzaniabdelos:
Jij gelooft toch niet in complotten of is dat alleen wanneer het je uitkomt
Als complotten duidelijk zichtbaar zijn, waarom ontkennen?

Waar ik wel tegen ben is alles dat iemand niet bevalt complotten noemen terwijl daar geen enkel bewijs voor is.

08-09-2018, 12:52

Citaat door Paskwil:
Dat dit zo hoog kon oplopen en waarvan die kinderen nu de dupe zijn is de traagheid van onze ambtenarij!
Die komt om in allerlei regelgeving!
Maar voor mij geldt dat die kinderen hier al 10 jaar verblijven en daarmee de taal goed en accentloos spreken en al relaties met leeftijdsgenootjes hadden.
Daarom vind ik dat die kinderen hier in Nederland thuishoren en niet in Armenië!
Fout! binnen twee maanden had de Armeense vrouw de uitslag, tot de hoogste rechter aan toe.
U bent geen asielzoeker, moet het land verlaten.

Iedere keer als de uitzetting in de planning stond werd deze gesaboteerd. Eindeloos procedures tegen die uitzetting!
Niet tegen afwijzen asielaanvraag, het was totaal duidelijk dat deze vrouw nadat alle leugens waren doorgeprikt uit een veilig land kwam.

Dit is ook altijd weer de smoes, dat de schuld bij NL wordt gelegd.

Maar jij vindt dat in principe ook ca 6 miljard mensen die geen asielzoeker zijn uit andere werelddelen recht hebben om hier te komen wonen?
Huizen te krijgen, uitkeringen, van alle voorzieningen gebruik mogen maken?

Ik hoor ook steeds die smoes, we moeten barmhartig zijn. Dus alle wetten maar overboord, ook mensen die geen recht hebben om hier te zijn te laten zitten?

08-09-2018, 13:02



Citaat door Maquis:
Fout! binnen twee maanden had de Armeense vrouw de uitslag, tot de hoogste rechter aan toe.
U bent geen asielzoeker, moet het land verlaten.

Iedere keer als de uitzetting in de planning stond werd deze gesaboteerd. Eindeloos procedures tegen die uitzetting!
Niet tegen afwijzen asielaanvraag, het was totaal duidelijk dat deze vrouw nadat alle leugens waren doorgeprikt uit een veilig land kwam.

Dit is ook altijd weer de smoes, dat de schuld bij NL wordt gelegd.

Maar jij vindt dat in principe ook ca 6 miljard mensen die geen asielzoeker zijn uit andere werelddelen recht hebben om hier te komen wonen?
Huizen te krijgen, uitkeringen, van alle voorzieningen gebruik mogen maken?

Ik hoor ook steeds die smoes, we moeten barmhartig zijn. Dus alle wetten maar overboord, ook mensen die geen recht hebben om hier te zijn te laten zitten?
NeeNee! Die procedures tegen die uitzetting mogen gevoerd worden!
De gelegenheid heeft deze vertoning veroorzaakt en daar mogen die kinderen níet de dupe van zijn!

En voor de rest:

[video=youtube;lt1AJ3otScs]https://www.youtube.com/watch?v=lt1AJ3otScs[/video]

08-09-2018, 14:01

Citaat door Paskwil:
NeeNee! Die procedures tegen die uitzetting mogen gevoerd worden!
De gelegenheid heeft deze vertoning veroorzaakt en daar mogen die kinderen níet de dupe van zijn!

En voor de rest:

[video=youtube;lt1AJ3otScs]https://www.youtube.com/watch?v=lt1AJ3otScs[/video]
Natuurlijk heeft indereen in NL het recht om naar de rechter te stappen!
Maar hier is sprake van misbruik van het recht. Het gezin heeft geen recht op asiel dat zij op basis van leugens probeerde te verkrijgen.
Zij komen uit een veilig land. Die procedures op basis van leugens iedere keer als er wordt tot uitzetting zal worden overgegaan zijn alleen bedoeld om tijd te rekken.
Dat is haar ingefluisterd door die "activisten", beproefde truc zo lang mogelijk het verblijf in NL rekken en dan op de zielige toer gaan, nu onmidenselijk om ons uit te zetten!

Zoals ook iedere keer als uitzetting dreigt naar die andere truc grijp, ineens zijn zij "ziek", vooral psychisch want dat is enorm moeilijk om vast te stellen.
Kan niet met een scan of foto worden bewezen.

Maar nog steeds geen antwoord van je. Ook econische vluchtelingen maar hier opnemen, allemaal?
Ze ook belonen voor het feit dat zij wel het recht hebben gebruikt/misbruik om asiel aan te vragen maar weigeren de bij behorende plicht te vervullen bij afwijzing het land te verlaten?

Alle mensen en kinderen alsnog terug laten komen naar nl die wel het rechterlijke bevel hebben opgevolgd en bij afwijzen asiel, wel NL hebben verlaten?

08-09-2018, 14:48

Citaat door Maquis:
Natuurlijk heeft indereen in NL het recht om naar de rechter te stappen!
Maar hier is sprake van misbruik van het recht. Het gezin heeft geen recht op asiel dat zij op basis van leugens probeerde te verkrijgen.
Zij komen uit een veilig land. Die procedures op basis van leugens iedere keer als er wordt tot uitzetting zal worden overgegaan zijn alleen bedoeld om tijd te rekken.
Dat is haar ingefluisterd door die "activisten", beproefde truc zo lang mogelijk het verblijf in NL rekken en dan op de zielige toer gaan, nu onmidenselijk om ons uit te zetten!

Zoals ook iedere keer als uitzetting dreigt naar die andere truc grijp, ineens zijn zij "ziek", vooral psychisch want dat is enorm moeilijk om vast te stellen.
Kan niet met een scan of foto worden bewezen.

Maar nog steeds geen antwoord van je. Ook econische vluchtelingen maar hier opnemen, allemaal?
Ze ook belonen voor het feit dat zij wel het recht hebben gebruikt/misbruik om asiel aan te vragen maar weigeren de bij behorende plicht te vervullen bij afwijzing het land te verlaten?

Alle mensen en kinderen alsnog terug laten komen naar nl die wel het rechterlijke bevel hebben opgevolgd en bij afwijzen asiel, wel NL hebben verlaten?
Hoe meer zielen hoe meer vreugd joh!
Goed voor onze economie want dan wordt de welvaart wat eerlijker verdeeld.

Pagina's : [1] 2