Bekijk volle/desktop versie : Dromen die uitkwamen als nachtmerries, ...(waargebeurttt!!)



Pagina's : [1] 2

15-05-2005, 01:10
Met trillende benen duwde ik op het knopje.
< Ja ? Hallooo ? >
< Ja ik ben het...>
< Ahh kom maar naar boven, wel goed duwen >
tzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ik keek nog even naar mn tante die erstond, en deed me sterk voor. Ook al voelde ik me alsof mn ingewanden een gevecht in mn lichaam aant doen waren.
Ik nam een diepe zucht en opende de deur. Tjah ze had wel gelijk de vrouw, de deur was echt moeilijk open te krijgen. ..
Met zijn drieen, ik, mn tante en me neefje duwden we volle kracht tegen de deur.
Ik duwde nog eens op het belletje.
Tzzzzzzzzzzzz voor de tweede keer...
Weer met veel moeite ging de deur niet open.
Zou het teken zijn dat ik hier niet mocht zijn ? Mss hoort het niet te zijn, mss maakt God me zo duidelijk dat ik die deur niet mag openen, ... mss moet ik nu maar trgkeren naar de vertrouwde omgeving...
Vertrouwde omgeving? Wat was me vertrouwde omgeving nog ? Het antwoord op die vraag wou ik zo graag te weten komen zodat ik een excuus zou hebben die deur niet te moeten openen.
<KOm je nou nog lieverd? >
De deur was open, en me tante stond in de deur opening te wachten op me. Ik deed alsof ik klaar was, maar ik wist dat ik niet klaar was.
Ik was niet klaar om deze stap te nemen, een stap naar het onbekende, ... Het onbekende waar ik al deze jaren op had gewacht, al die jaren naar had verlangd, al die jaren hulp aan had willen vragen, maar niet wist waar te beginnen, zelfs niet wetend of het me hulp zou aanbieden....
Mn benen voelden aan als ijs, IJskoud en konden elke moment beginnen smelten en het begeven. Mn hart klopte tot in me keel, en me oren suisden.
Zenuwachtig begon ik de doorschijnende nagellak op me vingernagels er af te krabben, ... Wat als ze me niet goed vonden ? Wat als het niet zou gaan zoals ik altijd droomde, ... Wat ....
En dan voor ik het wist stond ik aan de voordeur. Mn tante wou juist kloppen aan de deur als deze openging.
Een vrouw stond in de deuropening naar me tante te glimlachen.
Ze had een zwarte broek aan en een zwarte trui. Haar geblondeeerde haren had ze vastgestoken met een zwarte speld en haar grote groene ogen waren omlijnt met een zwart lijntje.... En op dat moment leek alles rondom haar ook zwart te zijn, ...
Ze keek me aan, ze leek best wel lief, ... mss deed ze wel zo lief tegen iedereen ? Mss had ze zoveel medelijden met me dat ze drrm zo lief was ? Mss, Mss, Mss, ...
Allerlei gedachtes gingen door me hoofd, terwijl ik me schoenen uitdeed en zorgvuldig mn witte sokjes bestudeerde terwijl me tante en me neefje het trapje opgingen. In stilte volgde ik hen en bleef naar de grond staren.
de vrouw kwam naar me toe en gaf me drie kussen en dan stond hij ook op.
Hij leek me plots niet meer zo groot als hij vroeger had geleken. Om eerlijk te zijn was hij best wel kort en mager... Zijn zwarte haren lagen er slordig bij en zijn kleren waren heel gewoontjes, maar wel verzorgd...
In mn dromen was deze man die nu voor me stond, meters groot, met de duurste kleding aan en de mooiste glimlach die er bestond, ...
In realteit was hij een doodgewone, verzorgde man die maar enkele centimeters groter dan mij was...
Hij stapte op me af en gaf me drie zoenen. Na al die tijd, Na al die jaren voelde ik eindelijk zijn huid, rook ik zijn geur en keek in zijn grote bruine ogen, ...
Hij had dezelfde soort bruine ogen als ik, niet echt donker, maar ook niet echt licht, ... Zoals mij had hij ook zwarte donkere wimpers die tot aan zijn wenbrauwen kwamen.
Hoe meer ik naar hem keek, hoe meer ik preceis in de spiegel keek op sommigen plaatsten, ...
Hij nodigde ons uit te gaan zitten en de blonde vrouw liep naar een andere kamer en kwam trg met tassen en glazen en borden vol zoetigheden.
Mn tante had door hoe ik me ongemakkelijk voelde en ging het dichts bij hem zitten zodat ik naast haar kon zitten, ... niet te dicht bij hem , maar ook niet te ver.
Er vioel een akelige stilte tussen ons, alsof er niemand in de kamer was, ook al waren we met zn vijfen, ...
de stilte werd verbroken door mn tante, ...
< Nou, hier is je dochter dan na al die jaren... >
De man keek me aan van kop tot teen en gaf een brede glimlach, ... Het was niet de glimlach van in mn dromen, ... Nee, het was beter dan in me dromen, het was de glimlach van mn vader, ... Na al die jaren....

15-05-2005, 01:26


<Mams, ik ga even naar de nachtwinkel ej, ik ben zo weer trg>
< Ja maar hej, niet blijven hangen aan het plein e, morgen eerste schooldag ! >
Pff, tja, moest ze me daar weer aan laten denken ? Eerste schooldag... Ik voelde me een beetje dom, had vorige jaar zo mn best gedaan heel het jaar en dan die laatste periode van de exaams moest ik het weeer verpesten door mn gedrag. Hopelijk kon ik dit jaar wel mn grote bek houden en mn jaar opnieuw doen zonder te veel vragen te moeten beantwoorden.
Ik liep naar het nachtwinkeltje en zag daar een groep jongens staan.
< Salaam iedereeen, wat doen jullie nog op straat, ga ga slapen, morgen eerste schooldag hahah >
DE jongens keken me een voor een aan, en begonne dan te lachen, ...
< Ja voor kleine schattige meisjes als jij mss, maar wij zijn mannnen, wij moeten niet gaan slapen> zei Ayoub terwijl hij mn in me wangen knijpte...
< ach jaja, we zullen wel zien wie degene zal zijn die het haald en degene die het niet haald>
Ik stapte de nachtwinkel binnen en kocht een pak koekjes ( voor morgen school ) en ging dan weer naar buiten.
<Nou ja, iedereen, de zomervakantie is gedaan, kzal jullie missen hahah >
Ik gaf de jongens een hand en liep dan weer naar huis.
Goh seg het was al 10 uur, kzou maar eens gaan slapen, ...
<Mams ik ga slapen ej, slaapwel>
< Ja okej is goed, en wees stil je broer en zus slapen al>
< Okej> fluisterde ik .
Ik ging naar boven en keek nog wat tv op me kamer, ... De pak koekjes was al op voordat het 11 uur werd hihi, Kzal morgen dan wel weer koekjes gaan halen voordat ik naar school ga.
Na het einde te hebben gezien van de film nam ik me gsm en zette het op 7 uur alarm. Goh, zolang geleden seg dat i nog zo vroeg was opegstaan.

Tuut Tuut Tuut Tuut, ..
Ik draaide me om, Ai Ai Ai, zoo vroeg, neeee, ... dan realiseerde ik me, SCHOOL !!
Ik stond op en zag dat iedereen nog sliep, ... wel mn moeder zou pas over een half uurtje opstaan en me broer en zus ook, gelukzakken !
Maar ik , hahah , ik had wat meer tijd nodig om mezelf klaar te maken, Tja moest toch wel een goede impressie maken toch ?
Dus zachtjes ging ik naar beneden en nam wat cornflakes en at ze op voor de tv, ... Amaai kwist niet dat ze op deze uur zo veel gaven op tv, ...
Voordat ik het wist was het half 8 maar niemand ontwaakte.
<Ejjjj OPSTAANNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!>
Ik liep de kamer van mn broer en zus binnen en deed hun gordijnen open...
<aaah bol af a heks, laat me met rust>
Mn broer haat opstaan en zeker op die manier, dus liet ik hen maar wakker worden op hun eigen.
Ik sloop zachtjes naar de slaapkamer van mn moeder en ging naast haar liggen, ... Zachtjes begon ik over haar haren te wrijven en kneep dan in haar neus.
< aaahhh >
< hahah , mams opstaan>
< jaja, ga je broer en zus wakker maken> zei mn moeder nog slaperig terwijl ze probeerde op te staan.
< jaja we zijn al wakker door die ochtend heks daar> Ik zagmn broer aan de trap staan en mn zusje half slapend achter hem.
Ik liep naar de badkamer en poetste mn tanden en waste mn gezicht.
Pff ik zag er verrot uit men !
Gauw bond ik mn haren vast in een pony en deed een beetje mascara aan.
Dan mn kleren en mn tas en wat parfum, en wegwezen !!

De weg naar school leek me toch langer dan ik had verw8 en kwam daarom ook bijna te laat aan voor school. Ach ja, het moet toch altijd met mij gebeuren hej, ... Nooit op tijd ! En dan zag ik tot mn verbazing...
< Issam ? >
, Ajoo wat doe jij hier ? >
< haha wat do eik hier ? Mannen moesten toch niej naar school ? haha >
< haha ewa ja, je kend dat he een beetje tijd verspillen, meisjes versieren, >
< haha jaja issam, amaai je had me nooit verteld dat je naar deze school ging>
< wel ik ging er ook niet naar pas vanaf dit jaar>
Hij keek een beetje met een rare blik naar het groet gebouw, ... Ik kon exact lezen wat hij dacht, ... Het gebouw was groot en midden in het park van onze buurt. Het leek echt wel eng, ...
< Nou ja zllen we dan maar ? >
Hij strekte zijn hand uit en ik haakte mn arm in de zijne, ...
< Ja we zullen dan maar > zuchtte ik

15-05-2005, 02:25
willen jullie laten weten of ik moet verder gaan of niet met mn levensverhaal, ...
Ik zal alvast even in kort vertellen waarover het zal gaan, ...

Het zal gaan over hoe ik me bekeerde naar het Islamitische geloof ( en deze zomer oficieel maak insha Allah ) .
Over hoe ik thuis in een hel leefde na dat ik ervoouitkwam....
Over hoe ik kort erna mn vader leerde kennen ( die Moslim is al hamdolileh )
Over de vele verhuizingen die ik heb meegmaakt en ten slotte in heel ver eg ben geraakt van al mn familie, en nu pas een weg heb gevonden in me leven, en trg bij mn vader kan kan gaan wonen Insha Allah binnenkort, ...
Aahjah en tussenin over mooie vriendschappen en een liefde die nu over is, ...

Laat weten of ik eraan moet beginnen ( zal wel een heel lang verhaal worden denk ik )

15-05-2005, 02:57
niemand ?

15-05-2005, 20:14


wel als niemand het wil lezen, zal ik het maar laten zekers, ...

15-05-2005, 20:58
neey niet st0ppen! Lijkt me wel n leuk verhaaltje dus begin maar

15-05-2005, 21:07
salaam 3alikoem

Hey zuster ga verder ik vindt je verhaal echt Masa'Allah

Ga snel verder Ben trouwens ook je eerste FAN :d

salaam 3alikoem :ZWAAI:

16-05-2005, 00:55
Eenmaal in het gebouw aangekomen waren we wel best verschoten, ... Waar waren alle vreemdelingen naartoe ? Overal waar we keken blonde hoofdjes...
Ik keek Issam aan
<Pff we hebben weer eens eenschool uitgekozen ej/ >
<jaja idd, morgen andere zoeken ? >
< Hhahaah ja ik hoop het >
We liepen dan verder en zagen dat een leerkracht riep om alle kinderen te laten verzamelen in de eetzaal.
Zodra we in de zaal binnenstapten zagen we een aantal marokaanse jongeren o de tafels zitten, ik en Issam werden gescheiden en hij werd in de klas gezet bij al de andere marokaanse jongens, ...
Ik werd aan een tafel geschoven met een gemengde gezichten rondom me...
2 marokaanse meiden die sterk op elkaar geleken gaven me een glimnlach en naast hen zat nog een meisje, die later een portugese bleek te zijn.
Over me zat een belgische blonde meid me heel de tijd aan te staren...
Achh, als we niet op school hadden gezeten had ik haar al lang ene klap verkocht, wat zat ze nou te staren sig ??
Na een tijdje vroeg ze me..
<Wat is je Naam ? >
< Rania > zeiik een beetje verward en geirriteerd tegelijkertijd.
<Weet je je bent echt een hele mooie meid> Ze gaf me een glimlach...
OKej nu voelde ik me wel wat schuldig, terwijl ik hier anat pllannen was om haar een paar klappen te verkopen, gaf zij mij een compliment....
Tja erna leerden we allemaal elkaar wat kennen en ik zag het al, ... we gingen en hechte groep worden dit jaar denk ik.
Maar het meisje dat ik echt bewonderde vanaf die dag was Fatima.
Ze had een lange vlecht en een blauwe hemd aan. Ze was heel gewoontjes aangekleed en was ook nogal stil.
We begonnen te praten en werden die dag onafscheidelijk.

Ze nam een broodje uit haar tas en bood me het aan... < HIer wil je ook wat? Wees maar gerust het is halal vlees hoor >
Halal vlees ? Wat moest ik nou met halal vlees ? Ik at wel gewoon vlees hoor. Maar antwoorde gewoon met...
<Neeje heb gewoon niet veel honger nu>

16-05-2005, 01:04
Ik en Ftaima waren inmiddels beste vriendinnen geworden, ... we liepen tussen de pauzes in arm in arm over het schoolplein, gingen tijdens de middag samen iets eten, ...
Dan op een dag, moesten we een spreekbeurt houden, ... Natuurlijk ik en fatima gingen samen, ... Danstelde ze iets voor...
<Gaan we een spreekbeurt over de profeet houden ? >
Ik keek een beetje verward naar haar, ... Kwas wel al heel mn leven opgegroeid met moslimas, maar zelf was ik er geen, ... had wel ergens een Turkse vader , maar mn moeder was gewoon engelse en katholiek.
Toch zag ik de enthousiasme in haar ogen toen ze het vroeg en ging akkoord. Khad altijd wel de Islam een mooi geloof gevonden.

Die woensdag middag liepen we samen naar de bibliotheek en zochten alles wat we konden vinden over de Profeet. Aleej eigenlijk was Fatima meer bezig met het zoeken en was ik meer over Islam, de basis ensow ervan aant lezen.
Hoe meer de weken paseerden hoe meer ik interesse kreegvoor deze godsdiensd.
<fatima? >
< ja? >
<Ik iwl me bekeren>
Er viel een akelige stilte op dat moment en toen verscheen haar brede glimlach op haar gezicht, ... Ze nam me in haar armen en we deden er alles aan om het geloof beter te leren kennen, ....

Ik begon met bidden, en dan met de hoofddoek.
Ik hoorde mensen rondom me fluisteren
< Amaai kijk rania met een hoofddoek... Ze hefettoch een belgische moeder? >
Maar ik kreeg ook vele positieve reacties, ... Van iedereeen behalve van mn moeder.....

16-05-2005, 01:16
Het was Kertsmis, ... De hoofddoek die ik heel de zmoer had gedragen was opgeborgen in me kast al een paar maande, omdat de ruzies tussen mij en mn moeder niet meer te halen waren, ...
We zaten met zijn allen aan tafel, Lekkere kalkoen patatjes, kastanjes , ...zaliggg !
We waren in het huis van mn tante, die ook al 6 jaar met een turkse man was getrouwd, en het was doodgezeliig.
< Rania> Het was mn kleine neefje die aan mn broek trok.
< WIl je voor mij bommekes gan halen? >
< NEE, ze gaat niet !!! > hoorde ik mn moeder brullen vanuit de zetel.
Ik nam mn neefje in mn armen en gaf hem een zoen, .. morgen insha Allah.
<Ik zal dan wel met ze meegaan, is niets hoor, kben toch de cadeaus vergeten bij jullie huis> Het was mn oudere neef, mn redder in nood.
Dus samen fietsen we naar mn huis om de pakjes te gaanhalen van mn neef en reden dan trg naar huis...
Issam ensow stonden aan de deur, ... Oeps.... de bommetjes...
Ik en me neef gingen naar hun toe en begroette hen en mn moeder kwam woendend naar buiten gestormd.
IK voelde een klap tegen mn wang die brande, aangezien het zo koud was.
< Naar binnen jij, en snel>
Issam en zijn vrienden keken verbaast naar hoe mn moeder reageerde en ik gehoorzaamde en liep naar binnen...
Ik stapte het trapje op om naar binnen te gaan en voelde twee grote handen me vastnemen bij mn hoofd.
Alles rondom me leek tedraaien en er werd aan mn haren getrokken.
Nadat mn neus tegen de kast was gevlogen voelde ik het bloed langs mn mond tot op de grond sijbelen...
IK zag niets meer, hoorde niets meer, ik hoorde enkel mn tante roepen, STOP
Maar er werd niet gestopt...
DE twee handen gooiden me op de zetel met mn gezicht tussen de kussens en ging bovenop me zitten. IK voelde men hoofd leeg worden en draaiide bijan weg toen ik erd gewekt door twee harde klappen op me rug.
Toen de handen me omdraaiden keek ik oog in oog met degene die me dit aandeed, ... Het was niet de eerste keer, maar wel de ergeste keer, ... Mn ogen begonne weg te draaien als hij me gebood naar hem te kijken.
Ik deed mn best te kijken, maar zag niets dan een blurie voor me.
Mn wangen branden en mn hoofd tintelde van de rake klappen die hij er nog eens bovenop gaf.
Mn tante trok hem van me af en ik probeerde op te staan.. Juist als hij zich lorukste van de armen van mn tante en op me af liep en me in mn maag stampte, ... De steken in mn buik werden erger en erger en ik liep en liep, ... Naar waar liep ik ? Een deur... OPen... Binnen... Toe, ...
Het was er donker, maar veilig...
IK hoorde in de verte geroep, ik hoorde mn neef de deur toeslaan, mn tante hem te vertellen dat hij wegmoest uit haar huis, mn moeder die anat huilen was, .. wrm huilde ze ? zij liet het toch toe ?
Ik haatte haar, haatte haar dat ze met die man was getrouwd, haatte haar dat ze me geen geluk en vreindschap gunde, ... Ik haatte haar omdat ze me op de wereld had gezet....
Ik zat in het donker te denken, ... mn hoofd bonste en mn hart klopte amper nog. Ik proefde het bloed langs mn lippen gaan en probeerde op te staan, ...
Het donkere kamertje leek nog donkerder te worden en dan werd alles zwart, ....

16-05-2005, 12:16
ga verder ik ben nieuwsierig geworden.
ga gauw verder

16-05-2005, 13:06
ga snel verder ik heb zeer medelijde met juh ik vind het egt erug wat er is gebeurd
P.S volg de pad van de islam dat is beter voor juh nou jah ga snel door

16-05-2005, 20:56


Na een tijdje opende ik mn ogen,... Waar was ik ? Ik voelde mn hele gezicht gloeien en voelde het opgdroogde bloed in mn mnd en op mn handen, ... Toen wist ik het weer en dan hoorde ik de stem van mn tante...
<Rania, kom er uit aub, er zal je niets gebeuren, kom nou>
IK vertrouwde haar stem en opende de deur.
Ze waren er ng...
Zonder ze aan te kijken liep ik naar de zetel en staarde naar mn voeten, .
<Zie, ze geeft zelfs geen woord>
<Zwijggg !> riep mn tante en ze kwam naar me toegestapt.
<Wil je hier blijven een tijdje ? >
IK staarde verder naar mn voeten, niet wetend wat ik zou moeten antwoorden. Toen ik mn moeder hoorde zeggen dat het mss wel beter was, keek ik pas op...
Ik voelde het bloed naar mn hoofd stijgen, ...
<Dus na al die CHxT die ik heb verdragen al die jaren, al die klappen, stuur je me nu pas weg ? NU pas ? Wat is er kan je de waarheid niet aan ? Wat is er met je? Ik haat je!!! IK wou dat alles weer was zoals vroeger, wrrm kan het niet zijn zoals vroeger? Ik haat je !! >
Voordat ik het wist was het eruit en ik zag mn moeder vol medelijden naar me kijken, .. Ik wist dat ze spijt had van alles, maar het was nu te laat, ik weet dat ze enkel het betse voor me wou, maar het was te laat, ... het was zo ver gegaan dat ik zelfs niet meer thuis zou wonen, ... Wat ging er nou met me gebeuren?
MN tante legde haar arm rond me en mn moeder en haar man vertrokken... Ik bleef achter alleen.
< Waars Kenan ? Waar is mn neef ? > vroeg ik met een hese stem...
<Hij had een heel erge ruzie met je stiefvader, hij is weggegaan, hij komtheus wel trg straks of morgen hoor>
<InshaAllah>
En dan had ik door, ik had helemaal niet gebid, mocht ik wel bidden nu ? al die bloed, ...
Ik kon me niet bewegen, ik bleef op de zetel zitten zonder te bewegen, ... Zo zat ik er mss wel 2 dagen,...
Bracht mn verjaardag door door voor me heen te staren, ....

27 december, ..
Mn moeder is mn spullen komen afzetten, ... Mn tante heeft een hele nieuwe kamer voor me in orde gemaakt... Ze zeggen dathet maar voor een tijdje is, .. Denken ze echt dat ik zo dom ben ? Al die moeite om een tijdje te logeren ? Ik wist wel beter, ... Ik wist ook niet of ik ooit nog trgwou.

31 januari, ...

Mn moeder heeft me gisteren gebeld, ze was heel rustig en heel lief, ik zal haar maar niet vertellen dat mn neef me mee uit ging nemen met mn vriendinnen en zijn vrienden voor nieuwjaar.
Uren voor de spiegel zat ik om mn haar goed te krijgen.
<rania ben je bijna klaar seves neem ik je niet meer mee hoor>
< hahah ewaaa niet gaan>
Te LAAT, ik hoorde de deu open en toe gaan... Meende hij het nou?
Ik liep naar de gang,
<hij is door gegaan , dus je mag met mij met voor de tv nieuwjaar vieren> glimlachte mn tante, ..
NEEE dit kon niet, kon het nog erger worden ???
<HAHAHHAHH< GRAPJEUUHHHH >
hahah , mn neef was achter de deur gaan staan, was me dat een schok seg.
<haha, pfiew ben je iendelijk klaar dan>
<hahah hoop je maar neefje van me... aangezien je er nog bent kan ik nog even mn haren goed proberen te krijgen>
< pfff, meiden zijn ergg, wat denk je dt je kan doen met die peodelkop van je ? Je ziet er nog steeds hetzelfde uit als twee uur geleden hoor>
haha, ik nam een kussen en we begonnen een kussen gevecht en sprongen op de tafels en zetels.
<stoopp, en ga door voor je vader komt kenan ! >
We vertrokkken dan maar, ...
Het was ijskoud en al aardig donker. OP het hoekje van de straat zagen we Issam ensow, ... Ik dierf hen zelfs niet aankijken.
<rania ? >
Ikkeek even in de ogen van Issam en dan weeer naar de grond.
< ja? >
< Srry van vorige keer, we wisten niet dat, .. >
< achneeje het was u schuld niet lieverd, laat het maar hoor> IK gaf hem een neppe glimlach om hem te verzekeren dat alles goed was.
En juist als ik door wou gaan voelde ik zijn hand mn arm nemen.
<rania ik kenje langer dan dit>
Ik keek hem even in de ogen en liep dan met mn neef naar de tram, ... Het vooruitzicht om te gaan feesten was plots niet meer zo spannend als het geleken had een paar weken geleden, ...
Iedereeen zijnnieuwjaar begon met het normale leven tg w8end op hen aan het einde van de vakantie, ... Maar wat zou er met mij gebeuren??
Als ik toen had geweten wat er nog allemaal zou gebeuren hierna, had ik me die dag voor de tramn gegooid denk ik ...

16-05-2005, 21:10
<AAAAAAAAAAAAAAAH RANIAAAAAAAAAAAAA>
Kim kwam naar me toe en omhelzde me en stikte me bijna, ...
<jeeeejjj eerste keer dat je eens buitenmag seg, we gaan ons amuseren !!! Er zijn zoon knappe gasten hej !!>
<HMMM> mn neef schraapte zijn keel, ...
<eumm, maar wij kijken niet naar de gasten hej rania hahahaha > probeerde kim zich te redden.
Mnneef keek hel streng en dan glimlachte hij, ...
< IK vertrouw je rania, amuseer je vanavond maar goed, je verdoend het lieverd>
Ik was zo blij met mn neef en mn beste vriendin en we gingen naar de metro om naar het feestje te gaan.
Een jongen kwam op KIm af, ... Wooowww wat was hij knapppp !!!!!!!
Zijn groene ogen leken wel te hypnotiseren en zijn bruine getinte huidje leek alsof hij net van de zomer kwam.
Hij had een beige hemd aan en een jeans broek met beige schoenen. Alles paste bij elkaar. ZIjn zwarte haren waren in stekels naar boven gedaan en hij rook nog eens super lekker ook !
Hij had een roos vast.
<deze roos ga ik geven aan het mooiste meisje van de avond, >
Dan keek hij me diep in de ogen, ... Ajjjj rania stop met staren dacht ik bij mezelf, het laatste wat je nu nodig hebt is verliefd worden op een kerel.
Hijdraaide zich helemaal naar mij toe en nam mn hand en gaf er een kus op.
<verder hoef ik preceis niet te zoeken ej, want mooier dan jouw zal ik nooit vinden> en plaatste de roos in mn hand.
Ik voelde me helemaal rood worden, en mn benen leken loodzwaar. De kriebels in mn buik waren niet te beschrijven, en het enige dat uit mn mond kwam was een dom lachje.

We stapten uit de metro en we zagen het laatste stukje van het vuurwerk nog op het stadsplein. Het was supper mooi, ... KOn ik ook maar zo hoog komen en schitteren en dan VERDWIJNEN, ... verdwijnen van het leven dieik had gekregen, ... verdwijnen avn alles, ...
Juist als de tranen klaar stonden in mn ogen nam Kim me bij de arm en liepen we binnen in het feest.

Het was helemaal vol en KIm stelde me voor aan haar vriend, ook een turkse jongen.
< Aah dus je bent Turkse? > voreg hij in het Turks, ..
<Ja maar enkel voor de helfd, ... helaas is mn turks dus niet goed> antwoorde ik in het Nederlands...
Dan trok KImme trg bij me arm en vroeg aan me neef of ik mocht dansen, ... Je zag in zijn ogen dat hij twijfelde, maar vandaag wou hij me echt alles gunnendus hij stemde toe.
We gingen dansen en dan zag ik de jongen van de metro pratemn met mn neef... Even later stapte hij naar me toe...
< Wat vind je van me ? >
<Oww, je bent wel heel direct ej>
< JA, ik ga eerlijk zijn, .. Ik weet dat ik verliefd ben geworden, ... Wou je wel op een andere plaats ontmoeten, maar toch, ...>
Ik werd knalrood, al een geluk was het zoo warm binnen dat iedereeen rood van wamrte zag zodat het niet zo erg opviel....
Ik keek hem aan en juist als hij me wou kussen draaide ik me om en keek verschrikt naar me neef.
< Als je denkt aan je neef, ik heb met hem gepraat, Ikken je neef van vroeger, je oom ook trouwens, als je wil kom ik je hand vragen insha Allah>
Ik verschoot van deze woorden, ik was maar 14 jaar !!! Verloven ? HAND vragen? En de plaats waar we elkaar leerden kennen.. dacht hij nou echt, ... haha nee rania laat je niet verleiden, hij zget het vat tegen elke meid....
Maar toch liet ikme verleiden naar 1 dans, ... hoe hij bewoog ik kon mn ogen niet van hem afhouden, ...
Dit nieuwaar ging de mooiste nieuwjaar van mn leven worden, ... Mss zou het toch niet zo slecht uitdraaien als ik dacht...
Tot Issam binnenkwam, ... En me iets vertelde dat ik NOOIT had verwacht, ...

18-05-2005, 19:58
hey meid zie dat je online bent ga snel verder je verhaal is echt Masa'Allah

Pagina's : [1] 2