Bekijk volle/desktop versie : Op zoek naar een vrouw met de juiste intentie in sha Allah.

08-09-2018, 00:12
Salam wa 3aleikom,

Ik zal mij even voorstellen, ik ben een marokkaanse jongeman (Arabisch) van 34 jaar, normaal postuur en ik ben 1.75 lang. Ik ben Alhamdolillah moslim en doe mijn best om mij aan de richtlijnen van ons geloof te houden. Ik ben fulltime werkzaam en wil graag de volgende stap zetten, vandaar dat ik een advertentie post om
hopelijk in contact te komen met een goede vrouw met de juiste intenties. Mocht het zover komen dat wij berichten uitwisselen dan zal ik meer over mijzelf vertellen.

Ik zou graag in contact komen met een vrouw die zelf ook serieus in het leven staat en ook de volgende stap wilt maken op zowel het gebied van geloof, priveleven en wederzijdse steun in het dagelijkse leven. Ik heb 1 voorwaarde
en dat is dat jij een moslima bent en dat jij ook volgens de islam leeft, dat is voor mij de basis van een goed huwelijk omdat de islam ons de juiste voorschriften geeft hiervoor. Begrijp mij niet verkeerd, ik heb zelf genoeg stappen te
zetten. Daarom juist wil ik een vrouw met wie ik samen verder kan groeien in het geloof en dat wij beide onze deen compleet kunnen maken.

Ik ben een nette jongen die zich niet bezig houd met uitgaan, coffeeshops, theehuizen of sishalounges. Mocht jij wel op 1 van deze plaatsen komen zoek dan geen contact want hier ben ik zeker niet naar opzoek.

Mocht je ook opzoek zijn naar een serieus persoon met de juiste intenties, en spreekt mijn bericht jou aan stuur mij dan een prive bericht om elkaar beter te leren kennen.

13-12-2018, 16:43

..