Bekijk volle/desktop versie : 'Eigenlijk zijn we heel gezond en niet ziek ...'



Pagina's : [1] 2 3 4

15-05-2005, 00:54
Welkom, mensen op deze Pinksterzondag. Het is mooi weer en voordat jullie allemaal naar Zandvoort gaan fietsten eerst een vreedzaam berichtje waarvan de inhoud verwijst naar het geweld, redeloos en zinloos op zomaar een feestdagavond eerder deze dagen.

Ach, een Kiss-in, wat roept dat een herinneringen op: Love-in, Kerst-in, All-in ... Als jullie een man in djelaba zien met een roze fez met zwart kwastje dan ben ik dat.

Scottie.

[url=http://www.gaysite.nl/nieuws/0519/051915.html]Kiss-in op het Leidseplein[/url] Op dinsdag 17 mei worden in het kader van de Internationale Dag tegen Homofobie (IDAHO) in meer dan 40 landen activiteiten georganiseerd als protest tegen homofobie en om de emancipatie van homoseksuele mannen, lesbische vrouwen en biseksuelen te bevorderen.

In Amsterdam wordt op het Leidseplein een kiss-in gehouden als protest tegen het homofobisch geweld tegen de Amerikaanse journalist Chris Crain en in Den Haag wordt de nuntius een protestbrief tegen de houding van het Vaticaan over het Spaanse ‘homohuwelijk’ aangeboden.

Het COC roept iedereen op om zich op dinsdag op 17 mei om 18.30 uur te melden op het Leidseplein, de plaats waar Chris Crain hand in hand liep met zijn vriend en daarom slachtoffer werd van homofobisch geweld. De Amsterdamse homobelangenorganisatie vraag om hand in hand te lopen en "erop los te kussen". Kortom: "be as queer as you want to be!". Om 18.45 uur wordt iedereen verzocht het Leidseplein weer te verlaten en over te gaan tot de orde van de dag. Later zal in het COC gebouw aan de Rozenstraat een bijeenkomst worden georganiseerd waar gesproken zal worden over nog steeds voorkomende vormen van homofobie op bijvoorbeeld het werk, op school, in het uitgaansleven en in de eigen buurt.

IDAHO is een initiatief van Louis-George Tin. Het streven is om de Internationale Dag tegen Homofobie door de Verenigde Naties erkend te krijgen op de internationale kalender. Voor de datum 17 mei is gekozen, omdat op die datum in 1990 door de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) homoseksualiteit van de internationale lijst van psychische aandoeningen geschrapt is.

15-05-2005, 01:09


Scottie, wat is nu je stelling of vraag. Dit forum is geen nieuwsberichtenforum, maar een discussieforum. Of wil je weer gewoon een loze pro-antihomo discussie?

15-05-2005, 02:23
Eigenlijk bedoeld scottie..Ik ben zo gestoord als een ui..en kan het niet hebben dat anderen wel goed in hun bovenkamer zijn.Sterker nog..waarom ben ik zo insane..en kan ik nooit eens normaal doen..laat staan een normale topic posten die niet over de 2e wereldoorlog gaat + andere onzinnige shit..denkt scottie.
Wel scottie..zal je uit de droom helpen.your're mad..insane.Helaas geen medicijn tegen.
pasop dat je niet helemaal doordraai..moron.

15-05-2005, 12:34

Citaat door Fadou:
Scottie, wat is nu je stelling of vraag. Dit forum is geen nieuwsberichtenforum, maar een discussieforum. Of wil je weer gewoon een loze pro-antihomo discussie?
Nou, niet zo precies doen. Ik schrijf hier drie jaar en weet heel goed wat voor een forum dit is. Discussie en berichten. En als het mee zit verwijder ik regelmatig mijn postings zodat die van anderen ook aan bod komen.

Loze berichtgeving? Als je daar mee bezig wilt houden ligt er nog jaren werk op dit forum. Ik stuur altijd wat actueel is en verband houdt met recente gebeurtenissen of ontwikkelingen.

Gewoon, lezen, mee eens? Stuur een posting. Niet mee, eens stuur ook een posting.



Het is weer net als vroeger, als de goegemeente het bericht niet leuk vindt gooien ze ze brenger ervan van de rotsen.

Scottie.

15-05-2005, 12:51


Dat vind ik nou een aardige actie.
Niet boos doen, geen woedende menigte, geen spandoeken met onplezierige leuzen, maar gezellig hand in hand elkaar een zoen geven.

15-05-2005, 12:52
Ik heb alleen geen dame om mee te zoenen.
Zal ik maar gewoon op de bonnefooi gaan in de hoop dat er nog een leuke loslopende dame voor me is?

15-05-2005, 13:20

Citaat door tonk:
Ik heb alleen geen dame om mee te zoenen.
Zal ik maar gewoon op de bonnefooi gaan in de hoop dat er nog een leuke loslopende dame voor me is?
Hahhaaha

Alles gaat goed komen!

15-05-2005, 13:22
Geen commentaar...

15-05-2005, 14:51
Vandaag een Kiss-in in Amsterdam door homosexuelen die een verdoken Gayparade willen houden, morgen een Fok-in op de Dam? Waarom moeten homosexuelen altijd aandacht trekken door schaamteloos gedrag te vertonen en publique?

GUERRILLERO

15-05-2005, 14:54

Citaat door tonk:
Ik heb alleen geen dame om mee te zoenen.
Zal ik maar gewoon op de bonnefooi gaan in de hoop dat er nog een leuke loslopende dame voor me is?
Waarom heb jij een loslopende dame nodig om haar te zoenen, tonk? Ben je zo desperate?

GUERRILLERO

15-05-2005, 14:55

Citaat door GUERRILLERO:
Vandaag een Kiss-in in Amsterdam door homosexuelen die een verdoken Gayparade willen houden, morgen een Fok-in op de Dam? Waarom moeten homosexuelen altijd aandacht trekken door schaamteloos gedrag te vertonen en publique?

GUERRILLERO
Wat is er zo schaamteloos aan een zoen?
Ik heb persoonlijk liever een zoen-demonstratie dan z'n echte met spandoeken enzo.

15-05-2005, 15:00

Citaat door tonk:
Wat is er zo schaamteloos aan een zoen?
Ik heb persoonlijk liever een zoen-demonstratie dan z'n echte met spandoeken enzo.
Zoenen is een intieme bezigheid tussen twee personen die van elkaar houden. Bij intimiteit hoort geborgenheid en fatsoen: wil je zoenen, neem dan een kamer. Door deze aandachttrekkerij door homosexuelen wordt zoenen als iets obsceens en goedkoop voorgesteld, temeer daar de meesten dan niet eens de schaamte voelen bij het elkaars tongen tot in de slokdarm te draaien en met een broek die doordrenkt is van de vochtigheid...

Neen, dank u. Liefde staat niet gelijk met vertoon van obsceniteiten.

GUERRILLERO

15-05-2005, 15:01



Citaat door GUERRILLERO:
Waarom heb jij een loslopende dame nodig om haar te zoenen, tonk? Ben je zo desperate?

GUERRILLERO
Lees het openingsbericht van dit topic nog eens :
"De Amsterdamse homobelangenorganisatie vraagt om hand in hand te lopen en "erop los te kussen". Kortom: "be as queer as you want to be!"."

15-05-2005, 15:04

Citaat door tonk:
Lees het openingsbericht van dit topic nog eens :
"De Amsterdamse homobelangenorganisatie vraagt om hand in hand te lopen en "erop los te kussen". Kortom: "be as queer as you want to be!"."
En omdat een of andere homo-organisatie oproept tot obsceen gedrag, loop jij als een kip zonder kop mee met de hoop homosexuelen die om aandacht schreeuwen....

GUERRILLERO

15-05-2005, 15:05

Citaat door GUERRILLERO:
Zoenen is een intieme bezigheid tussen twee personen die van elkaar houden. Bij intimiteit hoort geborgenheid en fatsoen: wil je zoenen, neem dan een kamer. Door deze aandachttrekkerij door homosexuelen wordt zoenen als iets obsceens en goedkoop voorgesteld, temeer daar de meesten dan niet eens de schaamte voelen bij het elkaars tongen tot in de slokdarm te draaien en met een broek die doordrenkt is van de vochtigheid...

Neen, dank u. Liefde staat niet gelijk met vertoon van obsceniteiten.

GUERRILLERO
Je draaft weer eens lekker door he?
De bedoeling van deze actie is je kennelijk ook al ontgaan.
Chris Cain werd in elkaar gemept omdat hij met zijn vriend hand in hand liep.
Daarom gaan as dinsdag homo's en lesbiennes hand in hand lopen en kussen om het recht op te eisen hetzelfde te doen als wat heterostellen al tijden kunnen doen zonder ook maar 1 tik te krijgen. Integendeel: als een heterostelletje hand in hand loopt of elkaar een verliefde zoen geeft, vindt men dat doorgaans juist lief.

Pagina's : [1] 2 3 4