Bekijk volle/desktop versie : Islaam: The cure for racism tribalism and nationlism!



Pagina's : [1] 2

04-09-2018, 23:14
[video=youtube;lkBQBdLqdG4]https://www.youtube.com/watch?v=lkBQBdLqdG4[/video]

04-09-2018, 23:54


Ups

05-09-2018, 00:34
Ups

05-09-2018, 01:02
Hup

05-09-2018, 11:03


Ups

05-09-2018, 17:40
Ups

05-09-2018, 17:57
Wollah met alle respect niemand reageert op je topics dus ik ga je erbij helpen.

Die tijd van mashalah doen is voorbij mensen vinden dat heel erg schijnheilig !

Ook je topic onderwerpen zijn saai ze horen dit elke keer weer er moet iets nieuws gezegt worden, Zoals je ziet trekt het geen volle zalen.

Toch up ik je topic omdat je echt moeite doet om mashalah over te komen bij de mannen en wilt voorkomen als een jazakalahu ghairan zuster

05-09-2018, 18:52
Up voor jou zuster, djazaki Alaahu gairaan voor de profijten die je deelt. Ze zijn erg interessant.

Keep doing good work.

05-09-2018, 18:59
Wa khayran djazaakoum Allaah, in shaa Allaah is het nuttig.

06-09-2018, 16:50
Ups

08-09-2018, 21:02
Ups

08-09-2018, 21:23
Als u niets zinnigs te melden hebt, zeg dan niets. Een topic steunen staat niet gelijk aan iemand achterna zitten. Dit zegt genoeg over u, moge Allaah u belonen en laat één ieder in zijn waarde.

08-09-2018, 21:30



Citaat door Nadornr1:
Vraag: Een zuster vraagt over een internetforum waarop geschreven wordt door zowel mannen als vrouwen en wat zij hiermee moet doen en of dit wel of niet is toegestaan?

Antwoord: Het is niet toegestaan dat mannen en vrouwen zich mengen op een forum waarop geschreven wordt, want deze [man] bedankt die [vrouw] en die [vrouw] bedankt deze [man] waardoor dit een aanleiding is voor het plaatsvinden van genegenheid en verleidelijk spreken wat weer een aanleiding is voor fitnah. Zelfs wanneer zij er van buiten als godvrezenden uit zien. Godsvrees moet hen ervan weerhouden om dit te doen
Baarak Allaahu feek. Gezien u wss zelf een vrouw heeft, praktiseer dan hetgene jij hier zit te verspreiden als eerst.

08-09-2018, 21:34
Blijf mijn topic uppen, hayaakoum Allaah.

08-09-2018, 21:45

Citaat door Nadornr1:
Weet je vrouw dat je achter deze zuster aanzit elke dag?
Als ik met deze zuster wil trouwen dan ga ik niet rondjes draaien, maar benader ik haar prive en vraag ik om haar hand. Als ik een tweede of derde of vierde wil en ik kan het aan, heeft mijn vrouw geen enkele zeggenschap hierover.

Het is dat jij al jaren een vrouw zoekt zonder succes Renault aka Italia en er zelfs topics over opende over hoe eenzaam je bent en zoekt naar een vrouw.

Omdat ik getrouwd ben en mijn relatie in orde is.m, haat jij dit en slaat er een stop bij jou door als je mij ziet spreken over de Islam. Alsof ik al deze vrouwen jouw dochters zijn op wie ik jaag.

Ga je gedragen, als ik een zuster wil trouwen hier dan benader ik hen prive en ben ik direct. Ben daar alhamdoelilah niet laf of niet man genoeg voor.

Je plaatst telkens een fatwa terwijl jij hetzelfde doet. Allaah haat het als iemand andere mensen oproept rotnieuws wat hij zelf niet doet.

Je volgt de Deen voor jezelf. Dus voog de fatwa die je plaats en verdwijn in plaats van zusters lastig vallen beschuldigen van vreemde zaken. Ga een vrouw trouwen en uit je frustratie bij haar en je emotie.

Pagina's : [1] 2