Bekijk volle/desktop versie : Wilders en belediging Islam reden aanslag Amsterdam Centraal Station



Pagina's : [1] 2

04-09-2018, 09:19
De negentienjarige jonge man die wordt verdacht van het neersteken van twee Amerikaanse toeristen op Amsterdam Centraal Station heeft een verklaring afgelegd.



De negentienjarige jonge man die wordt verdacht van het neersteken van twee Amerikaanse toeristen op Amsterdam Centraal Station vindt dat in Nederland de Profeet Mohammed (saw), de Koran, de Islam en Allah veelvuldig worden beledigd. Hij noemt in zijn verklaring daarbij onder meer PVV-leider Geert Wilders, aldus het Openbaar Ministerie.

Over de omstreden en afgeblazen cartoonwedstrijd die Wilders organiseerde, heeft de verdachte niks gezegd. Het OM zegt dat er tot nu toe geen enkele aanwijzing is dat de man met anderen zou hebben samengewerkt.

De rechter-commissaris bepaalde eerder maandag dat hij de komende veertien dagen blijft vastzitten.

Uit zijn verklaringen bleek eerder al dat S., die een Duitse verblijfsvergunning heeft, met een terroristisch motief handelde. Hij stak willekeurig twee toeristen neer. Inmiddels is duidelijk dat de jonge man bewust naar Amsterdam is gereisd.

04-09-2018, 11:04


Hem moet héél duidelijk gemaakt worden dat andere meningen niet met messen beslecht dienen te worden!
Gelijk na zijn straf het land uit knikkeren!
Saudi Arabië lijkt mij het meest voor de hand liggend.
Hij krijgt hier in Europa niets meer voor elkaar!
Misschien vraagt de V.S. om uitlevering!
In wezen is hij het die de islam beledigt en de Profeet géén eer bewijst door die daad.

04-09-2018, 11:12
Wilders roept terrorisme naar Nederland toe.



Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

08-09-2018, 14:51
dit is allemaal de schuld van wilders, dit is niet de schuld van het volk.

08-09-2018, 14:54


Wat een toeval allemaal...

Fake inside job

08-09-2018, 15:01
Tja en dan ga je maar willekeurige mensen overhoop steken. Wat een randdebiel. Leer incasseren. Dat had beter voor hem geweest.

08-09-2018, 15:38
Bizarre motief, hij woont niet eens in Nederland ....

08-09-2018, 15:42

Citaat door goodbet:
Wilders roept terrorisme naar Nederland toe.
zeg dat maar als jij op dat moment op a’dam cs liep en door die man werd gestoken. Dan doe je natuurlijk aangifte tegen wilders i.p.v de steker

08-09-2018, 15:42
Nog geluk dat hij een mes had en geen (automatische) vuurwapen

08-09-2018, 15:44

Citaat door ZCIUC:
Bizarre motief, hij woont niet eens in Nederland ....
Islam is universeel. Bizar domme reactie.

08-09-2018, 15:54

Citaat door Crescent:
Islam is universeel. Bizar domme reactie.
Misschien vindt jij het logisch dat een Duitser (onschuldige) burgers neer steekt in Nederland nav Wilders zijn provocatieve houding, maar ik vind het bijzonder bizar.

Wat hebben onschuldige burgers hiermee van doen?

08-09-2018, 16:04

Citaat door ZCIUC:
Misschien vindt jij het logisch dat een Duitser (onschuldige) burgers neer steekt in Nederland nav Wilders zijn provocatieve houding, maar ik vind het bijzonder bizar.

Wat hebben onschuldige burgers hiermee van doen?
Jij zei "hij woont niet eens in Nederland"

Ik zei: "Islam is universeel"

Ga het onderwerp niet veranderen.

Misschien moet Wilders voortaan erbij vermelden dat hij alleen de Nederlandse moslims en de Nederlandse islam beledigt? Zo niet, dan kan het zijn dat 2 miljard moslims zich aangesproken voelen.

08-09-2018, 16:12



Citaat door Crescent:
Jij zei "hij woont niet eens in Nederland"

Ik zei: "Islam is universeel"

Ga het onderwerp niet veranderen.

Misschien moet Wilders voortaan erbij vermelden dat hij alleen de Nederlandse moslims en de Nederlandse islam beledigt? Zo niet, dan kan het zijn dat 2 miljard moslims zich aangesproken voelen.
En dus is het logisch om totaal onschuldige burgers neer te steken, die hier helemaal niets mee te maken hebben? Euhm okay.

08-09-2018, 16:13

Citaat door ZCIUC:
En dus is het logisch om totaal onschuldige burgers neer te steken, die hier helemaal niets mee te maken hebben? Euhm okay.
Luister, ik ga me niet verdedigen tegen iets wat ik niet heb gezegd. Okay.

08-09-2018, 16:43
Duh!!! 1+1=2

Pagina's : [1] 2