Bekijk volle/desktop versie : Morgen in sha Allah begint...



Pagina's : [1] 2

02-09-2018, 14:50
Het routine van kinderen naar school brengen en weer naar huis.. en wat tijd nemen voor andere dingen.

Wie is er klaar voor na die lange vakantie?

02-09-2018, 14:51


Die uitroepteken zie ik nu pas was perongeluk

02-09-2018, 16:51
Wij zijn al een week begonnen

02-09-2018, 19:42
http://https://www.schoolvakanties-europa.nl/nederland-2018.html

02-09-2018, 19:47



Citaat door Freya:
Wij zijn al een week begonnen
In nederland zit het een beetje raar in mekaar. En hoe was je vakantie?

Hadden jullie een fijn verlof? En gaat het zowat Freya met dat routine van terug school vd kids en het werken? Het is vast niet gemakkelijk voor een werkende moeder.

02-09-2018, 22:48

Citaat door verdad:
Het routine van kinderen naar school brengen en weer naar huis.. en wat tijd nemen voor andere dingen.

Wie is er klaar voor na die lange vakantie?
Hier ook weer morgen.

[emoji126][emoji126][emoji126]


Eindelijk eindelijk weer me time.

03-09-2018, 08:49

Citaat door verdad:
Het routine van kinderen naar school brengen en weer naar huis.. en wat tijd nemen voor andere dingen.

Wie is er klaar voor na die lange vakantie?
Routine is goed. Wij hadden 2 maanden vakantie en dan zijn die kinderen ook blij dat ze terug naar school mogen en vriendjes weerzien.

Vandaag klokslag 7u uit zijn bed, nieuw schooluniform aan, een lege boekentas met nieuw brooddoos, drinkbus.

8u de deur uit samen op de fiets.

Alhamdoelilah voor deze fijne ochtend. Morgen zal het wel vloeken zijn want ruim op tijd opstaan gebeurt helaas enkel de 1e schooldag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

03-09-2018, 09:12
Sba7 el gheer. Hier ook vanochtend op school afgeleverd. Nogal wat opwinding, want ook voortand er uit. We waren ide mooi op tijd. Morgen gaat ook de jongste weer naar psz.

Lekker weer wat regelmaat.

03-09-2018, 12:34

Citaat door olifantje:
Routine is goed. Wij hadden 2 maanden vakantie en dan zijn die kinderen ook blij dat ze terug naar school mogen en vriendjes weerzien.

Vandaag klokslag 7u uit zijn bed, nieuw schooluniform aan, een lege boekentas met nieuw brooddoos, drinkbus.

8u de deur uit samen op de fiets.

Alhamdoelilah voor deze fijne ochtend. Morgen zal het wel vloeken zijn want ruim op tijd opstaan gebeurt helaas enkel de 1e schooldag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Hahaha slaapkopjes. Hier ook vroege vogels.. Ik ook weer aan de slag, maar toch wel superleuke vakantie gehad.. Dus met een goed gevoel terug werken.

Verstuurd vanaf mijn FIG-LX1 met Tapatalk

03-09-2018, 13:08

Citaat door verdad:
In nederland zit het een beetje raar in mekaar. En hoe was je vakantie?

Hadden jullie een fijn verlof? En gaat het zowat Freya met dat routine van terug school vd kids en het werken? Het is vast niet gemakkelijk voor een werkende moeder.
Top vakantie gehad alhamdolilah! Zeker voor herhaling vatbaar.

Haha, mij lijkt het niet makkelijk om staying at home mommy te zijn als ik eerlijk ben Ik heb gelukkig een chille baan, is minder hard werken dan sommige dagen met een zeurende peuter om je heen, huishouden etc. Enige vervelende vind ik vroeg opstaan om mijn zoon klaar te maken voor school..

03-09-2018, 13:09
Juno wanneer gaat jouw jongste naar school, binnenkort toch?

03-09-2018, 13:12

Citaat door Freya:
Juno wanneer gaat jouw jongste naar school, binnenkort toch?
Pas in november. Nog twee maanden aanhoren dat het ni eerlijk is dat ze niet naar basisschool mag en xx wel.

En of ze alvast een brooddoos mag voor basisschool.

03-09-2018, 13:30



Citaat door juno:
Pas in november. Nog twee maanden aanhoren dat het ni eerlijk is dat ze niet naar basisschool mag en xx wel.

En of ze alvast een brooddoos mag voor basisschool.
Dat is al bijna joh! Haha aahh, begrijpelijk hier kan ze ook al niet wachten en ze moet nog een jaar.

03-09-2018, 13:32

Citaat door Freya:
Dat is al bijna joh! Haha aahh, begrijpelijk hier kan ze ook al niet wachten en ze moet nog een jaar.
Hier ook al een jaar hoor.
Heb via cb geprobeerd haarvee eereee op te krijgen maar nee...heb er verder geen punt van gemaakt.

10-09-2018, 17:03
Asalaam aleikoum dames. 2 de week al.. ik had het druk druk. Na vakantie direct dit dat kopen oudercontact hehe.. allerlei papierwerk ach jaaa hoort er allemaal bij.

Pagina's : [1] 2