Bekijk volle/desktop versie : Gaan Rusland en Syrië winnen in de slag om Idlib?



Pagina's : [1] 2 3

30-08-2018, 23:29
Filmpje van Russia Today (3 minuten):
https://www.youtube.com/watch?v=38J11VwmTIA

Hele artikel van Al Jazeera:
http://https://www.aljazeera.com/news/2018/08/russia-syria-vow-wipe-terrorists-idlib-180830153015385.html


Dus denken jullie dat Rusland en Syrië een einde kunnen maken aan de Amerikanen en hun 'rebellen'?

31-08-2018, 01:19


je bedoelt rusland en iran

31-08-2018, 10:02
Het is eerder Turkye en hun rebellen:
In recent weeks, Turkish-backed opposition groups in Idlib have attempted to unify into a new coalition, with some 70,000 fighters pledging to fight against forces loyal to Assad

31-08-2018, 11:59
Whaha turkije turkije kan amper de pkk aan altijd die fantasie van die turken ze hebben geen 1 kogel afgevuurd op de troepen van assad en willen nou iets claimen in syrie . Ondertussen blijft erdogan flirten met de russen en de rawafid en deals sluiten met hun om syrie te verdelen meer dan dat is het niet .

31-08-2018, 12:00


De Turken offeren de broeders op.

31-08-2018, 12:09

Citaat door jakko:
De Turken offeren de broeders op.
Turken hebben geen broeders in syrie.. Turkije staat in zijn eentje tegenover blank amerika en zijn irritante blank europese strontvliegen om hem heen en rusland waar Turkije steeds compromissen mee moet sluiten omdat zij ook blank amerika dwars zitten wat ten goede komt voor Turkije..

uiteindelijk gaan rusland, iranezen en blank amerika weg van daar en blijft er maar 1 rechtmatige eigenaar van syrie over en dat is Turkije..

voor nu, mogen de blanke toks en de achterlijke arabs verhaaltjes schrijven naar joodse hollywood over hoe geweldig de zionisten syrie over gaan nemen..

31-08-2018, 12:13

Citaat door Temucin:
Turken hebben geen broeders in syrie.. Turkije staat in zijn eentje tegenover blank amerika en zijn irritante blank europese strontvliegen om hem heen en rusland waar Turkije steeds compromissen mee moet sluiten omdat zij ook blank amerika dwars zitten wat ten goede komt voor Turkije..

uiteindelijk gaan rusland, iranezen en blank amerika weg van daar en blijft er maar 1 rechtmatige eigenaar van syrie over en dat is Turkije..

voor nu, mogen de blanke toks en de achterlijke arabs verhaaltjes schrijven naar joodse hollywood over hoe geweldig de zionisten syrie over gaan nemen..
Dit is wat ik bedoel met achterlijk anatolische bergratten de fantasie waar ze in leven .

31-08-2018, 12:13
hahaha, you funnie



Citaat door Temucin:
Turken hebben geen broeders in syrie.. Turkije staat in zijn eentje tegenover blank amerika en zijn irritante blank europese strontvliegen om hem heen en rusland waar Turkije steeds compromissen mee moet sluiten omdat zij ook blank amerika dwars zitten wat ten goede komt voor Turkije..

uiteindelijk gaan rusland, iranezen en blank amerika weg van daar en blijft er maar 1 rechtmatige eigenaar van syrie over en dat is Turkije..

voor nu, mogen de blanke toks en de achterlijke arabs verhaaltjes schrijven naar joodse hollywood over hoe geweldig de zionisten syrie over gaan nemen..

31-08-2018, 12:31
ISIS, onafhankelijke rebellen, Assad, allemaal 1 pot nat. Alleen filmt ISIS het wanneer ze mensen doden en Assad niet

31-08-2018, 12:36

Citaat door Wouldcha3b:
Dit is wat ik bedoel met achterlijk anatolische bergratten de fantasie waar ze in leven .
wat valt er te bedoelen... dit is realiteit knars..of je het nou leuk vindt of niet.. jij stribbelt wel vaker tegen de realiteit wat jou niet zint.. net als een 16 jarige jaloers grietje

31-08-2018, 14:46

Citaat door Boratje:
je bedoelt rusland en iran
Ja, ik was Iran vergeten, maar zij zullen er ook bij zijn.

31-08-2018, 14:51

Citaat door Flyingtiger:
Het is eerder Turkye en hun rebellen:
In recent weeks, Turkish-backed opposition groups in Idlib have attempted to unify into a new coalition, with some 70,000 fighters pledging to fight against forces loyal to Assad
Ja, dat had ik ook gelezen, maar er staat ook in het artikel:

While it is not yet clear what kind of offensive the Syrian government will engage in Idlib, Khodr said that there are still "behind the scenes negotiations between the Russians and the Turks" on this matter.

"What we understand from some sources is that Turkey is trying through its contacts in Idlib to convince Hay'et Tahrir al-Sham to disband itself to prevent this all-out offensive," she said.

Dus er wordt nog onderhandeld eigenlijk. De rol van Turkije is dus nog niet helemaal duidelijk, maar ik verwacht dat ze niet in de weg zullen lopen.

31-08-2018, 14:57



Citaat door Temucin:
Turken hebben geen broeders in syrie.. Turkije staat in zijn eentje tegenover blank amerika en zijn irritante blank europese strontvliegen om hem heen en rusland waar Turkije steeds compromissen mee moet sluiten omdat zij ook blank amerika dwars zitten wat ten goede komt voor Turkije..

uiteindelijk gaan rusland, iranezen en blank amerika weg van daar en blijft er maar 1 rechtmatige eigenaar van syrie over en dat is Turkije..

voor nu, mogen de blanke toks en de achterlijke arabs verhaaltjes schrijven naar joodse hollywood over hoe geweldig de zionisten syrie over gaan nemen..
Ik denk niet dat Turkije de eigenaar wordt van Syrië. Ik denk dat ideologisch gezien Iran meer invloed zal hebben en bestuurlijk zal het Rusland zijn.

Je hebt gelijk dat Turkije met Rusland compromissen moet sluiten.

Ik denk dat Turkije in ieder geval met Rusland zal bespreken dat zij niet in de weg lopen en zich terugtrekken als Rusland en Iran het niet toelaten dat de Koerden de controle over hun deel in Syrië behouden.

Zo kunnen ze in ieder geval de Koerden tegenhouden.

31-08-2018, 15:09

Citaat door Temucin:
wat valt er te bedoelen... dit is realiteit knars..of je het nou leuk vindt of niet.. jij stribbelt wel vaker tegen de realiteit wat jou niet zint.. net als een 16 jarige jaloers grietje
Blijf maar blafen navoslaafje hondje van poetin.

31-08-2018, 15:21

Citaat door Wouldcha3b:
Whaha turkije turkije kan amper de pkk aan altijd die fantasie van die turken ze hebben geen 1 kogel afgevuurd op de troepen van assad en willen nou iets claimen in syrie . Ondertussen blijft erdogan flirten met de russen en de rawafid en deals sluiten met hun om syrie te verdelen meer dan dat is het niet .
Jij flirt met gülen vieze vuile tyfus homo.

Pagina's : [1] 2 3