Bekijk volle/desktop versie : Bestaan er nog moslims die Harun Yahya volgen, of correct vinden en hem verdedigen?



29-08-2018, 14:25
?

29-08-2018, 15:14


erdogan moet je pas volgen, echte islamitische robin hood.

ondertussen heeft zijn zoon bilal erdogan 4 bedrijven die ALLEEN zaken doen met israel.

stelletje hypocrieten weled el 9haba tegenwoordig.

29-08-2018, 15:25
Ik wil graag weten of er werkelijk nog moslims zijn die hem respecteren, volgen en verdedigen. Ik zelf zie hem niet als moslim maar vroeg me af of hier nog moslims zijn die hem wel respecteren en boeken van hem lezen etc. Zodat we duidelijk kunnen aantonen wat en verschrikkelijk man hij is en dat de Islam vrij is van hem.

29-08-2018, 16:07

Citaat door A_bdars:
Ik wil graag weten of er werkelijk nog moslims zijn die hem respecteren, volgen en verdedigen. Ik zelf zie hem niet als moslim maar vroeg me af of hier nog moslims zijn die hem wel respecteren en boeken van hem lezen etc. Zodat we duidelijk kunnen aantonen wat en verschrikkelijk man hij is en dat de Islam vrij is van hem.
Nee. In Turkije weet iedereen ook al jarenlang dat hij (of de man die zich voordoet als Hafun Yahya, want er zijn geruchten dat de echte of dood is, of in de gevangenis was gegooid vroeger. Maar idk. Allahu3lem.) een charlatan is die misbruik maakt van jongeren en rijke jetset kids, hen plastische chirurgie laat doen en vervolgens mis/gebruikt. Hij staat vooral bekend als 'roastdoel' in Turkije. Talloze memes, uitlachfilmpjes en sarcastische grappen op het internet over hem en zijn programma's.

29-08-2018, 16:14



Citaat door kajol4life:
Nee. In Turkije weet iedereen ook al jarenlang dat hij (of de man die zich voordoet als Hafun Yahya, want er zijn geruchten dat de echte of dood is, of in de gevangenis was gegooid vroeger. Maar idk. Allahu3lem.) een charlatan is die misbruik maakt van jongeren en rijke jetset kids, hen plastische chirurgie laat doen en vervolgens mis/gebruikt. Hij staat vooral bekend als 'roastdoel' in Turkije. Talloze memes, uitlachfilmpjes en sarcastische grappen op het internet over hem en zijn programma's.
Na3am. Valse Aqida, naakte vrouwen die bij hem komen en voor hem dansen en ergere zaken. In 1 woord is hij te beschrijven als: een saytaan.

29-08-2018, 16:33
Wie is dat en wat zijn, zijn boodschappen?

29-08-2018, 16:35
Even voor de beeldvorming.

29-08-2018, 16:42
http://https://youtu.be/7bH21w2R0hc

29-08-2018, 16:44
Oowwhh die man hhhhh. Die moffo is komisch. Niet serieus te nemen. Maar wel lachen.