Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft geen moeder..?



29-08-2018, 00:39
Ik vraag het een beetje op een gevoelloze manier... maar het is wat het is.

Hoe gaan jullie hiermee om?

Want toen ik jong was, wist ik er heel goed mee om te gaan. En je zou zeggen hoe ouder je word hoe meer je er aan went. Maar in mijn geval hoe ouder ik word hoe moeilijker en pijnlijk het is en word hamdoullilah.

Ik ken alleen mensen die een moeder hebben.
Ik wil mensen leren kennen die geen moeder hebben en graag wil ik van jullie horen hoe jullie ermee omgaan....

29-08-2018, 00:57



Citaat door goldstone:
Moge Allah jouw moeder de hoogste van de hoogste geven in djannah inshalah.
Ameen! Dank je wel heel lief.

29-08-2018, 00:59
En btw voor andere lezers. Ik heb geen medelijden nodig. In tegendeel zelfs. Ik wil puur weten hoe mensen ermee omgaan.

29-08-2018, 01:29
Ik geen vader

29-08-2018, 01:29



Citaat door verdad:
Ik geen vader
Stuur mij een pb. Als je wilt.

31-10-2018, 23:32
Ik heb geen vader en geen moeder, althans ze leven nog maar voor mij niet meer kan dat ook ? ...

02-11-2018, 07:15

Citaat door xPrinsessjesa:
Ik heb geen vader en geen moeder, althans ze leven nog maar voor mij niet meer kan dat ook ? ...
Waarom is het zo erg dat ze voor jou niet meer leven.. je moet ze vergeven wat ze ook gedaan hebben en doua doen voor ze..faal niet in deze wereldse test..

02-11-2018, 07:47
Heel spijtig, ik heb ze vergeven voor wat ze gedaan hebben maar in sommige situaties zijn deze keuzes het beste en zijn zij gefaald.

02-11-2018, 08:00

Citaat door xPrinsessjesa:
Heel spijtig, ik heb ze vergeven voor wat ze gedaan hebben maar in sommige situaties zijn deze keuzes het beste en zijn zij gefaald.
Waarom gefaald... jij bent er toch je wordt er toch wijzer van wat als al die situaties niet gebeurd waren en alles was zoals je wou misschien was je dan een domme kip geworden als je begrijpt wat ik bedoel

02-11-2018, 08:13
Hamdoulilah was ik sowieso wel wijs, dus ikk denk niet dat je die conclusie zomaar kan trekken..