Bekijk volle/desktop versie : safri vrijwel zeker naar besiktas...!!!



14-05-2005, 20:33

Citaat door tangerfm:
Çalımbay'ın gözü, Safri'de!
Rıza Çalımbay’ın ısrarla istediği ve adını sır gibi sakladığı yabancı oyun kurucunun Youssef Safri olduğu öğrenildi

Çalımbay’ın yardımcısı Zeki Önatlı’nın bu hafta sonu Norwich City’de forma giyen Faslı yıldızı Fulham maçında bir kez daha izleyeceği belirtilirken, Safri ile her konuda anlaşma sağlandığı vurgulandı. İngiltere’de kümede kalma savaşı veren Safri’nin takı




bron: http://www.karakartal.com
.

14-05-2005, 20:34


en nu in het nederlands aub

14-05-2005, 21:51
nee man.......
niet naar een turkse team!!

14-05-2005, 22:46

Citaat door mocro_4_life:
dan woordt hij denk k de eerste marokkaan in die competetie
Nee hoor. Zitten er nog veel meer. Maar niet bekend.

15-05-2005, 00:12



Citaat door moes_moeilijk:
Jamal Sellami en Lahcen ABrami kwam in het verleden uit voor een Turkse ploeg. Vraag aan Sellatin of hij het stukje voor ons wil vertalen...........

ps. Als Besiktas volgend jaar Europees speelt is het natuurlijk een goede optie om daar te spelen volgend seizoen
nee, sorry ik kan het niet voor je vertalen. Ik ben geen turk, en ik ken de taal ook niet...snap ook niet hoe je erbij komt...Tja...of het een verbetering zou zijn....alleen in de top van de Turkse Liga wordt nog een beetje goed voetbal gespeeld, voor de rest is het vooral vecht voetbal...Het is ook een harde liga, dus mentaal en Fysiek kan ie er wel op vooruit gaan.

15-05-2005, 00:39

Citaat door mo_7:
Ja sellatin lijkt een turkse naam , maar hij is wel een turk dat zie je aan zijn naam en er is een topic met wie is beter marokko of turkije en hij koos voor turkije die sellatin is gewoon anti-marokaans hij neemt het ook op voor kaaskoppen.Landveraaier
ik ben niet aniti marokaans...evenmin een land verraaier...we zitten niet in de oorlog hoor...Ik geef mijn mening en als je het er niet mee eens bent, tja...jammer dan.

15-05-2005, 00:53

Citaat door mo_7:
jonge jij hoeft niet te praten ik heb jou al 80x uitgeluld in deze site.Ga jij maar naar je jodenvriendjes waarom ben jij voor ajax als je egt een marokkaan bent vertel mij waarom je voor die jodenclub bent.
je hebt me niet een keer uitgeluld,,,het feit alleen al dat je dat zegt bewijst dat je moeite hebt om je onzinnige uitlatingen kracht bij te zetten...ergens weet je zelf ook wel dat je dom praat, en onzin uitkraamt...je wil zelf geloven dat het niet dom is, maar dat is het wel degelijk. Ik heb nog niet een keer tegen je hoeve schelden, en jij doet niet anders...een soort van onmacht, ook heel zwak eigenlijk en zielig eigenlijk..ik ben voor ajax omdat ik van ajax hou, ik hou van de club, de sfeer, hun roemrijke geschiedenis, en het feit dat ze altijd veel succesen halen met de eigen jeugd...zo kan ik wel eve doorgaan...en ik ben gewoon een marokaan die voor ajax is, geen enkel probleem toch...

15-05-2005, 00:54
en je kunt mij niet 80 keer hebben uitgeluld, want je hebt nu pas 87 berichten gepost....

15-05-2005, 03:13

Citaat door Sellatin:
en je kunt mij niet 80 keer hebben uitgeluld, want je hebt nu pas 87 berichten gepost....
Mo_7 staat nu op 89 en hij gaat jou wel voorbij streven......

let erop kijk er achterop...............

hij gaat jou wel halen hmm 1042 is met gemak binnenkort binnen te halen met paar tikken en voegen


15-05-2005, 03:28

Citaat door tangerfm:
ewaaa jah ik ben geen turk!!
Ga dan naar cursus Turks doen.

En dan ons vertellen over de avonturen van Youssef Safri op de hoogte houden.

15-05-2005, 15:24

Citaat door TIGRIS:
Mo_7 staat nu op 89 en hij gaat jou wel voorbij streven......

let erop kijk er achterop...............

hij gaat jou wel halen hmm 1042 is met gemak binnenkort binnen te halen met paar tikken en voegen

ja ik zal er op letten