Bekijk volle/desktop versie : Crisis op de huwelijksmarkt



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

18-08-2018, 08:25
Marokkaanse vrouwen zijn over het algemeen bezien hoger opgeleid dan onze Marokkaanse mannen.

Daarbij opgeteld geldt dat onze hoogopgeleide Marokkaanse mannen over het algemeen een vrij leven wensen te leiden.

Zijn er ladies die dit ook ondervinden en gents die dit beamen.

Barst los en kom met de oplossing voor de ware Marokkanen problematiek.

18-08-2018, 10:12


De huwelijksmarkt is, zoals alle markten,
een kwestie van vraag en aanbod.

Zijn er weinig vrouwen op de markt
maar veel wanhopig zoekende mannen
dan kunnen de vrouwen eisen stellen ...

18-08-2018, 10:51
Tja, als je zelf de markt enorm beperkt waar je wilt zoeken...

18-08-2018, 11:01
Soms vergelijkbaar met “Marktplaats.nl”.

18-08-2018, 11:13



Citaat door Juriste-:
Marokkaanse vrouwen zijn over het algemeen bezien hoger opgeleid dan onze Marokkaanse mannen.

Daarbij opgeteld geldt dat onze hoogopgeleide Marokkaanse mannen over het algemeen een vrij leven wensen te leiden.

Zijn er ladies die dit ook ondervinden en gents die dit beamen.

Barst los en kom met de oplossing voor de ware Marokkanen problematiek.
Onzin onderwerp gooi jezelf voor de trein is beste oplossing.

18-08-2018, 11:49

Citaat door DeUtrechter:
Onzin onderwerp gooi jezelf voor de trein is beste oplossing.
Voor de vrouwen valt er weer een huwelijkskandidaat,
als definitief ongeschikt, af ...

18-08-2018, 12:45

Citaat door ejsnah:
Voor de vrouwen valt er weer een huwelijkskandidaat,
als definitief ongeschikt, af ...
Markt wordt kleiner en kleiner....

18-08-2018, 12:48

Citaat:
Barst los en kom met de oplossing voor de ware Marokkanen problematiek.




Hebben Marokkaanse mannen dan nog wel respect voor hun vrouwen?

Je kan nog altijd met een Turk of alle andere tig nationaliteiten. Genoeg aanbod.

18-08-2018, 13:07
Klopt niet wat je zegt want dat is wat de media jou wijsmaakt. Meerderheid van de marokkaanse vrouwen gaan niet verder dan MBO. Hoogopgeleide marokkaanse mannen zijn bijna evenveel de verschil is niet groot. De media praat alsof 9 van 10 van de marokkaanse vrouw WO heeft en op 1 op 10 van de marokkaanse mannen

Ergens is het misgegaan met de hoogopgeleide marokkaanse vrouwen die geen partner kunnen vinden. Als je kijkt bij Turkse vrouwen die ongeacht hun opleiding die trouwen juist heel jong. Volgens statistieken is de werkloosheid bij turken ongeveer even hoog als marokkanen

( paar maanden geleden had ik een topic over turkse vrouwen geopend daarover en die was gewoon verdwenen uit de forum)

De reden waarom bij turken dit er niet komt omdat turkse vrouwen heel jong trouwen. Met andere woorden zij hebben betere opties wanneer ze nog jong zijn. Marokkaanse vrouwen zijn pas klaar voor het huwelijk eind 20 begin 30. Dan heb je alleen een gare 3allal als optie.

18-08-2018, 13:17
Oh ja en oplossing is heel makkelijk.

1 Vertrouw op je Heer
2 Heb zuivere intentie
3 Doe veel doeha's
4 Laat je ouders ook doeha doen voor je
5 Je mag best eisen hebben maar dan eisen en geen eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisen.


Als je aan bovenstaande voldoet en volgt geloof mij dan komt het zeker goed!!

18-08-2018, 13:19

Citaat door Man1234:
Ja of met een Antilliaan en dan later roepen ben niet gelukkig. Gatverdanme wat is dit voor een lompe reactie. Weet niet welke mannen jij kent. Een goede vrouw krijgt zeker respect van een Marokkaanse man. Maar een ontspoorde verwesterde slet net als jou verdient geen respect!


Weer een definitieve afvaller op de
huwelijksmarkt van mannelijke kandidaten.
Het gaat hard nu ...

18-08-2018, 13:29
Eens. Ik zie in mijn directe omgeving dat hoogopgeleide Marokkaanse vrouwen pas op een latere leeftijd trouwen. Zelfs al vind je een hoogopgeleide Marokkaanse man (die vaak toch al in de minderheid zijn), het hoeft niet perse te betekenen dat het goed uitpakt.

Zelf denk ik dat het botst, omdat hoogopgeleide vrouwen onafhankelijker zijn geworden en andere soort eisen stellen. Vrouwen hebben vaak al een diploma, baan, auto en soms zelfs een huis. Een man hoeft niet strikt meer te voldoen aan deze materiële eisen. Eisen verschuiven naar immateriële behoeftes. B.v.: wat is jouw toegevoegde waarde in mijn leven, wordt jij de goede vader voor mijn kinderen, kan ik met jou over onderwerpen praten die mij intellectueel ook prikkelen en uitdagen.

Tegelijkertijd verandert hiermee ook de man/vrouw rolverdeling. Hoogopgeleide mannen willen vaak toch een vrouw die minimaal hbo/wo afgestudeerd is, want hey je wilt wel dat je kinderen goed opgevoed worden en dat de moeder de leerstof kan overbrengen. Maar tegelijkertijd mag ze niet werken en moet ze thuisblijven. Het andere extreme is weer dat de vrouw juist moet werken en 50/50 meebetalen in het huishouden.

18-08-2018, 13:59


Lol nog stééds bezig

Je kunt hoog of laag springen maar het is gewoon mektab

Gewoon dua doen en alles komt goed inshallah


Een goede moslim a wensen die je helpt in geloof en die van elkaar houden is genoeg

Wat heb je aan een diploma of zo raar praten zehma intellectueel

Zolang het maar gevoelsmatig klikt

En Allah weet beter wie bij wie past

18-08-2018, 14:01
Jij praat echt gaar. Doet me denken aan die meiden met marokkaans accent die proberen gooisch te praten

Terwijl ik iemand ken die juist gooisch praat maar de r probeert af te leren


Doe gewoon dan doe je al gek genoeg



Citaat door Bitterewaarheid:
Eens. Ik zie in mijn directe omgeving dat hoogopgeleide Marokkaanse vrouwen pas op een latere leeftijd trouwen. Zelfs al vind je een hoogopgeleide Marokkaanse man (die vaak toch al in de minderheid zijn), het hoeft niet perse te betekenen dat het goed uitpakt.

Zelf denk ik dat het botst, omdat hoogopgeleide vrouwen onafhankelijker zijn geworden en andere soort eisen stellen. Vrouwen hebben vaak al een diploma, baan, auto en soms zelfs een huis. Een man hoeft niet strikt meer te voldoen aan deze materiële eisen. Eisen verschuiven naar immateriële behoeftes. B.v.: wat is jouw toegevoegde waarde in mijn leven, wordt jij de goede vader voor mijn kinderen, kan ik met jou over onderwerpen praten die mij intellectueel ook prikkelen en uitdagen.

Tegelijkertijd verandert hiermee ook de man/vrouw rolverdeling. Hoogopgeleide mannen willen vaak toch een vrouw die minimaal hbo/wo afgestudeerd is, want hey je wilt wel dat je kinderen goed opgevoed worden en dat de moeder de leerstof kan overbrengen. Maar tegelijkertijd mag ze niet werken en moet ze thuisblijven. Het andere extreme is weer dat de vrouw juist moet werken en 50/50 meebetalen in het huishouden.

18-08-2018, 14:02
Hoogopgeleid lol waar blijft de liefde dan en geloof.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9