Bekijk volle/desktop versie : Ruben Neves



Pagina's : [1] 2

11-08-2018, 19:16
Wat een golazo..

Saiss is zoals verwacht zn plekje kwijt

11-08-2018, 19:53


zou wat zijn als die trainer daar over een paar wedstrijden weg is, zit zn opvolger daar met 20 portugezen

11-08-2018, 21:37
Net terug van moecroes, vanavond eens Match of the Day checken.

11-08-2018, 21:41

Citaat door WiseGuy07:
Net terug van moecroes, vanavond eens Match of the Day checken.
Zaten we in hetzelfde vliegtuig?

11-08-2018, 21:50



Citaat door Phlox:
Zaten we in hetzelfde vliegtuig?


Vertrok je ook vanuit Aaroui vanochtend? Had mijn vlucht normaliter om 09:30 uur maar vlucht had 1 uur vertraging. Ik had TUI naar Charleroi, er was ook een vlucht met RAM naar Amsterdam die om 12:00 uur ging vertrekken. ;o

11-08-2018, 22:04

Citaat door WiseGuy07:
Vertrok je ook vanuit Aaroui vanochtend? Had mijn vlucht normaliter om 09:30 uur maar vlucht had 1 uur vertraging. Ik had TUI naar Charleroi, er was ook een vlucht met RAM naar Amsterdam die om 12:00 uur ging vertrekken. ;o
Ja, maar wij hebben elkaar 'net' gemist, haha. Ik had de vroege vlucht richting Eindhoven. ;o

11-08-2018, 22:22

Citaat door Phlox:
Ja, maar wij hebben elkaar 'net' gemist, haha. Ik had de vroege vlucht richting Eindhoven. ;o


Haha aight, Eindhoven zag ik inderdaad nergens staan op het groot scherm toen ik er net was. Jij was dan wellicht net de lucht in. Alleen Charleroi, Amsterdam, Frankfurt en Marseille stonden op het scherm.

11-08-2018, 22:45

Citaat door WiseGuy07:
Haha aight, Eindhoven zag ik inderdaad nergens staan op het groot scherm toen ik er net was. Jij was dan wellicht net de lucht in. Alleen Charleroi, Amsterdam, Frankfurt en Marseille stonden op het scherm.
Denk het ook. Ik zwaaide nog. ;o Fijne vakantie gehad?

11-08-2018, 23:37

Citaat door Phlox:
Denk het ook. Ik zwaaide nog. ;o Fijne vakantie gehad?


Wedji fijne vakantie weha, pssshh pekyewedi weh! ;o Ben zelfs de Sahara gaan bezoeken voor een paar dagen, 50 graden alles. Ben zwart terug gekeerd. Hoe was jouw vakantie?

11-08-2018, 23:52

Citaat door WiseGuy07:
Wedji fijne vakantie weha, pssshh pekyewedi weh! ;o Ben zelfs de Sahara gaan bezoeken voor een paar dagen, 50 graden alles. Ben zwart terug gekeerd. Hoe was jouw vakantie?
Hahaha, klinkt goed. Besa7tek! Hoe was Caboyawa (niet bezocht dit jaar)?

Ik was ook vooral in het zuiden van het land te vinden, twee weken daar doorgebracht. Alleen de Sahara heb ik overgeslagen haha. Ik heb een heerlijke vakantie gehad, wel erg actief moet ik zeggen. Bergen beklommen en veel gelopen. ;o Marrakech gelukkig wel op tijd verlaten, die regenval heb ik niet meegemaakt. Daarna paar dagen Al Hoceima en Nador.

En eh.. Ik ben rood terug gekeerd.

11-08-2018, 23:56
Hij is een goede voetballer..prachtige techniek

12-08-2018, 00:06

Citaat door Phlox:
Hahaha, klinkt goed. Besa7tek! Hoe was Caboyawa (niet bezocht dit jaar)?

Ik was ook vooral in het zuiden van het land te vinden, twee weken daar doorgebracht. Alleen de Sahara heb ik overgeslagen haha. Ik heb een heerlijke vakantie gehad, wel erg actief moet ik zeggen. Bergen beklommen en veel gelopen. ;o Marrakech gelukkig wel op tijd verlaten, die regenval heb ik niet meegemaakt. Daarna paar dagen Al Hoceima en Nador.

En eh.. Ik ben rood terug gekeerd.


Allah y 3tek se7a! ;o Cabowaya was de leven, elke dag playa om dan de dag af te sluiten met een heerlijke visschotel.

Toen ik de 21ste aankwam, vertrok ik letterlijk gelijk richting Caboyawa. De eerste maandag ben ik ook direct richting Marrakech gereden voor een paar daagjes. Voorbije week was het inderdaad extreem aan het regenen daar, normaliter pak ik Marrakech vaak in mijn laatste week. Dan doorgereden richting de Sahara, daar ook paar daagjes overnacht. Het was daar 50 graden.

Haha, kreeft!

12-08-2018, 00:16



Citaat door WiseGuy07:
Allah y 3tek se7a! ;o Cabowaya was de leven, elke dag playa om dan de dag af te sluiten met een heerlijke visschotel.

Toen ik de 21ste aankwam, vertrok ik letterlijk gelijk richting Caboyawa. De eerste maandag ben ik ook direct richting Marrakech gereden voor een paar daagjes. Voorbije week was het inderdaad extreem aan het regenen daar, normaliter pak ik Marrakech vaak in mijn laatste week. Dan doorgereden richting de Sahara, daar ook paar daagjes overnacht. Het was daar 50 graden.

Haha, kreeft!
Ahhh, chillax, geen stress, gewoon strand en eten. Goeie dingen.

Hahaha, die maandag was ik ook in Marrakech. We zijn elkaar vast tegen gekomen. ! Jaa was niet normaal die regen, ik hoorde overstroming in Ourika.

50 graden kan ik niet handelen man, ik zou kapot gaan. :O Wat valt daar te beleven be'da?

12-08-2018, 00:46

Citaat door smooth_a:
zou wat zijn als die trainer daar over een paar wedstrijden weg is, zit zn opvolger daar met 20 portugezen

Jorge Mendes FC

12-08-2018, 01:58

Citaat door Phlox:
Ahhh, chillax, geen stress, gewoon strand en eten. Goeie dingen.

Hahaha, die maandag was ik ook in Marrakech. We zijn elkaar vast tegen gekomen. ! Jaa was niet normaal die regen, ik hoorde overstroming in Ourika.

50 graden kan ik niet handelen man, ik zou kapot gaan. :O Wat valt daar te beleven be'da?


Ja toch?! Meer heeft een mens niet nodig.

Hahahaha helemaal lijp, je zou denken dat we mekaar zaten te stalken ofzo! Dezelfde vertrekdag en terugkomst, dezelfde periode in Marrakech. Mijn hotel in Marrakech was het Opera Plaza Hotel.

50 graden is de libie! Door de hitte sliep ik gewoon buiten aan het zwembad. Door de Sahara rijden met de quad is echt super vet met al die heuvels! Kamelenritje was ook wel enig. En als je aan de top van een berg geraakte.. dat uitzicht, psssh!

Pagina's : [1] 2