Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk - Maskertjes -



Pagina's : [1] 2

14-05-2005, 18:47
Salamalaikom
kennen jullie wat haar en gezicht maskertjes wat je thuis kan maken ?


Leef je uit
alvast bedankt

14-05-2005, 18:50


Zo, voor dat moet je echt bij mn zus wezen.. ik zal haar vanavond deze topic laten zien.. en zij zet ze er wel insha allah op..

14-05-2005, 18:57
aha djazaka allahoekhayran fadoua!


ik ga w8e nchallah

ewa mensen? nog chi tips fseu

14-05-2005, 20:05
Gezicht: eigeel, honing, honing gemengd met elhabba assawda.

Haar: eigeel ook, ik wist er nog meer maar ben t effe kwijt, zodra ik meer weet zet ik t hierop....

14-05-2005, 20:07


eigeel.. voor je haar. gaat t nie moeilijk eruit??

14-05-2005, 20:28
ikke heb er ook nog een paar:

Voor glanzend haar:
Roer een theelepel honing in 250 ml warm water. Als je blond bent kun je nog wat citroensap toevoegen. Na het wassen met shampoo, wrijf je het meteen door je haar. Niet uitspoelen. Drogen zoals je gewend bent



Vochtinbrengend en voedend haarmasker:
Benodigdheden: 2 wortels, 1 eetlepel honing, 2 eetlepels havermout, 1 theelepel zoete amandelolie. Rasp de wortels en meng met de andere ingrediënten tot een dikke pasta. Breng dit aan op uw haar en laat enkele minuten intrekken. Spoel goed uit en was uw haar (het is nogal een kleverige pasta, dus wellicht makkelijker te gebruiken bij kort, dan bij lang haar).


masker 2:
1 geraspte appel
3 el honing

Vermeng de ingrediënten en breng het aan op het gezicht en hals, laat 10 minuten intrekken en spoel het af met lauwwarm water.




masker 3:
3 grote gekookte wortelen
3 el honing

Prak de wortelen fijn en meng met de honing. Breng aan op het gezicht en laat 10 minuten intrekken. Afspoelen met lauwwarm water.

14-05-2005, 20:35
[QUOTE=d_nadorgirl]ikke heb er ook nog een paar:

Voor glanzend haar:
Roer een theelepel honing in 250 ml warm water. Als je blond bent kun je nog wat citroensap toevoegen. Na het wassen met shampoo, wrijf je het meteen door je haar. Niet uitspoelen. Drogen zoals je gewend bent


Dus nadat ik me haar heb gewassen...moet ik dat erin doen oula?

Bedankt voor je tips..

14-05-2005, 20:38
ja na het wassen en dan niet uitspoele

14-05-2005, 20:40
en dan? hele dag erin late ? met honing en al?

14-05-2005, 21:00
je moet nie heel veel honing erin doen 1theelepel maar.
je moet ut gwoon late droge

14-05-2005, 21:27
heb jij daar ervaring mee dan .... van die honing in je haar ?

15-05-2005, 19:59
nou ik kan al niet meer wachten.zouden jullie er ook bij willen vermelden wat het resultaat is? bijv. zachte huid, goed tegen puisten enz ......

ook is een masker tegen littekens hartelijk welkom.

alvast bedankt, hibaaatjeee.

16-05-2005, 15:11


ook wat goed is voor het gezicht is een advocado!

schil de avocade en rasp het dan tot je een paje krijgt. Smeer die op je gezicht en laat het 15 min. intrekken je zal zien het resultaat is geweldig. Ik heb het zelf gebruikt en ik moet zeggen het is echt toppie. Je huid voelt zacht aan en het is net alsof je een nieuw gezichtje hebt.

Voor wallen onder de ogen:
Meng 3 theelepels melk met een beetje citroensap en smeer het op je wallen. Na meerdere malen zou er resultaat moeten zijn ik heb het zelf nog niet geprobeerd dusja ik kan er niet meer over zeggen!

nuja veel succes

16-05-2005, 15:19
Je huid scrubben met citroensap en suiker. Meng de suiker met de citroensap in een kommetje tot het een papje wordt. Gezicht nat maken, en scrubben maar.

Deze tip heb ik van Marokko.nl. Prikt wel een beetje maar je krijgt wel een lekker zacht huidje.

Eigeel en olijfolie in een kommetje in je haar laten trekken en uitspoelen. Wie kent deze tip nou niet.

16-05-2005, 15:40
leuke tips...

Pagina's : [1] 2