Bekijk volle/desktop versie : PVV meldt verkrachting Haags raadslid



Pagina's : [1] 2 3 4

08-08-2018, 14:08
http://https://www.ad.nl/den-haag/pvv-meldt-verkrachting-haags-raadslid~ad877da7/



De PVV in Den Haag vraagt dringend raadslid Willie Dille (53) met rust te laten. Rond de Haagse politica is vandaag veel ophef ontstaan nadat zij op haar Facebook een filmpje had geplaatst waarin ze verklaart slachtoffer te zijn van een groepsverkrachting door moslims. De Haagse oogt op de beelden vermoeid en is zichtbaar vermagerd.

Het seksuele geweld zou hebben plaatsgevonden met als doel haar in haar politieke werk te belemmeren, verklaart ze. De politie gaat niet in op de vraag of Dille aangifte heeft gedaan.

Ook zegt Dille dat ze deze week nog bedreigd is. ,,Ik wil gewoon dat de wereld de waarheid weet. 15 maart 2017 ben ik ontvoerd, verkracht en mishandeld door een groep moslims omdat ze graag wilde dat ik mijn mond zou houden in de Haagse gemeenteraad.'' Op die bewuste dag waren de Tweede Kamerverkiezingen.

Ik heb de volgende dag gewoon m'n debatten gedaan
Willie Dille

De Haagse politica beschuldigt raadslid Arnoud van Doorn (Partij van de Eenheid) uit Den Haag ervan dat hij achter de verkrachting zit.

De man zou in het verleden door haar ontslagen zijn. ,,Hij haat mij intens, een vreselijk gemene man. Nadat het gebeurd was, heb ik het aan niemand verteld, ik heb de volgende dag gewoon m'n debatten gedaan."

Van Doorn, die op vakantie is, laat op Twitter weten te overwegen om aangifte te doen wegens smaad en laster. ,,Ik verlaag mij niet tot een inhoudelijke reactie op de aantijgingen van mevrouw Dille.''

In een schriftelijke verklaring laat burgemeester Pauline Krikke het volgende weten: ,,Uiteraard is er alle reden om nogmaals met mevrouw Dille in gesprek te gaan. Zonder de expliciete toestemming van mevrouw Dille kan ik natuurlijk geen uitspraken doen over in het verleden reeds gevoerde gesprekken. Die toestemming is er op dit moment niet. Uiteraard worden publiek geuite beschuldigingen, ook van en over gemeenteraadsleden, door mij, het OM en de politie na aangifte zeer serieus genomen en op strafbare feiten onderzocht.”
Politieke werk

Dille kondigt verder in haar filmpje aan dat ze stopt met haar politieke werk. Ze verklaart dat ze recent herhaaldelijk met de dood is bedreigd. 'We gaan binnenkort je keel doorsnijden en laten je doodbloeden', zou daarbij zijn gezegd. ,,Ik ben gewoon bang dat ze mijn kinderen, mijn logees pakken. Daar kan ik niet mee leven. Ze vinden vrouwen helemaal niks. Ze vinden mij helemaal niks.''

Het raadslid zegt dat ze moet blijven strijden, maar dat haar kinderen haar nodig hebben en dat ze voor haar leven vreest. ,,Daarom heb ik besloten ermee te stoppen.'' Ze biedt op de beelden excuses aan haar naasten aan. ,,Het gaat gewoon niet meer.''
Verklaring

Dille is zelf niet bereikbaar. De PVV heeft zojuist een verklaring naar buiten gebracht. Fractievoorzitter Karen Gerbrands stelt daarin dat het beeld dat nu door de buitenwereld wordt geschetst dat Willie in de war of een fantast is, niet waar is.

,,Het beeld dat nu wordt geschetst als zou Willie een labiel gekkie zijn, wil ik met kracht ontkennen. Vriend en vijand zullen bevestigen dat Willie een ijzersterke vrouw is die zich niet gek laat maken. Het filmpje is gemaakt na een jaar van ellende, geen enkele steun van politie of burgemeester. Willie is een zeer sociaal, gedreven, intelligent politica die nooit zal stoppen het vrije woord te verdedigen en die de strijd tegen de Islam zal voortzetten. De laatste bedreiging was de spreekwoordelijke druppel. De wijze waarop sommige media hierover berichten is ronduit walgelijk en geeft blijk van een zeer foute vooringenomenheid. Niet alleen Willie is geweld aangedaan, maar daarmee ook de vrijheid van meningsuiting. Media die dit niet serieus nemen moeten zich kapot schamen. Een uitgebreide reactie op het gebeuren zal komen als de rust wat is weergekeerd. Het verzoek is dan ook Willie nu met rust te laten."

Een Tweede Kamerlid van de PVV laat weten verrast te zijn door het nieuws over Dille. Volgens de politicus is er de afgelopen anderhalf jaar binnen de fractie van de partij met geen woord over de verkrachting van Dille gesproken.
Video

GeenStijl plaatste vandaag de video op hun website. De beelden zijn inmiddels van de Facebook-pagina van Dille verwijderd.

08-08-2018, 15:09


Vanuit de redernering van Gébibi88: daar komt ze nu mee, nu ze op vakantie is en een jaar heeft na kunnen denken over haar verkrachting. dit is pure pvv propaganda.
De daders gaan vrijuit!!!!!

08-08-2018, 15:36

Citaat door LageBrug:
Vanuit de redernering van Gébibi88: daar komt ze nu mee, nu ze op vakantie is en een jaar heeft na kunnen denken over haar verkrachting. dit is pure pvv propaganda.
De daders gaan vrijuit!!!!!
Ach zo..

Je meent weer eens wat te moeten verzinnen over mij..
Linkjes te leggen die er niet zijn.
Je reageert ook als enige op je eigen thread...
Dat spreekt an sich al boekdelen... Zo voorspelbaar jij.

Maar nu optopic,

Nee ik denk dat deze vrouw gewoon onzin aan het verspreiden is.

Klinkt als een totaal verzonnen verhaal. Ze ziet er ook niet zo best uit op die video.
Wellicht heeft ze ergens anders last van.

Wellicht een goede zaak om dit eens te onderzoeken wat er precies is gebeurd.

En een groepsverkrachting een jaar na dato pas melden...
Vreemde zaak.

08-08-2018, 15:39

Citaat door Habibi88:
Ach zo..

Je meent weer eens wat te moeten verzinnen over mij..
Linkjes te leggen die er niet zijn.
Je reageert ook als enige op je eigen thread...
Dat spreekt an sich al boekdelen... Zo voorspelbaar jij.

Maar nu optopic,

Nee ik denk dat deze vrouw gewoon onzin aan het verspreiden is.

Klinkt als een totaal verzonnen verhaal. Ze ziet er ook niet zo best uit op die video.
Wellicht heeft ze ergens anders last van.

Wellicht een goede zaak om dit eens te onderzoeken wat er precies is gebeurd.

En een groepsverkrachting een jaar na dato pas melden...
Vreemde zaak.
Onder jouw mom van Ozil redernering heeft ze geen recht van spreken.

Slachtoffers zijn daders.

Verzon ik het maar, maar zo belachelijk ben jij nou eenmaal.

Karma, dat werkt het slechts voor de slangen en de haters, en laat jij nou net beide zijn.

08-08-2018, 16:05



Citaat door LageBrug:
Onder jouw mom van Ozil redernering heeft ze geen recht van spreken.

Slachtoffers zijn daders.

Verzon ik het maar, maar zo belachelijk ben jij nou eenmaal.

Karma, dat werkt het slechts voor de slangen en de haters, en laat jij nou net beide zijn.
Weer ben je verhaaltjes omtrent mij aan het verzinnen.

"Onder jouw mom van Ozil redernering heeft ze geen recht van spreken."
Dus iedere zaak is voor jou precies hetzelfde?
Je durft nogal... Jij gaat voor pure jurisprudentie...
Je gaat nogal roekeloos te werk. Ik niet.
Ik ben wat zorgvuldiger, en beoordeel de zaak op zijn feiten.

"Verzon ik het maar,maar zo belachelijk ben jij nou eenmaal"
Lol. Toon maar een zaak aan waar jij mijn van beschuldigd.
En dat je gelijk zou hebben...
Ik daag je uit. Wederom!

Ben je weer aan het beledigen?
Ben je weer aan het einde van je kunnen?
Duidelijk wel.


On topic :

En ja ik geloof niet dat deze dame de waarheid verteld.
En onderzoek is broodnodig.

08-08-2018, 16:18

Citaat door LageBrug:
Onder jouw mom van Ozil redernering heeft ze geen recht van spreken.

Slachtoffers zijn daders.

Verzon ik het maar, maar zo belachelijk ben jij nou eenmaal.

Karma, dat werkt het slechts voor de slangen en de haters, en laat jij nou net beide zijn.
Je moet je riedeltje gaan aanpassen man!

Het heeft totaal geen betekenis en je zet jezelf en anderen ermee voor schut.

Heb echt medelijden mat zo'n zielig mannetje als jou!

08-08-2018, 16:20
door dit soort aandachtskrengen wordt een hele gemeenschap lastiggevallen en aangevallen ik hoop ook dat de waarheid boven tafel komt

p.s. wat een rare seksfantasie heeft ze zeg

08-08-2018, 17:25
Had ze geen orgie gehad met haar collega's misschien? Als zij werkelijk verkracht was dan had ze meteen 112 gebeld en niet wachten na een jaar met aangifte doen.

In februari 2016 kwam zij onder vuur te liggen nadat zij via Facebook een video had gedeeld waarin ze riep dat moslims met een atoombom zouden moeten worden uitgeroeid. Vorig jaar loog zij over haar woonplaats, de wet verplicht dat een raadslid ingezetene van de gemeente is.

De PVV staat bekend om dat ze randdebielen in dienst hebben dus het verbaast me ook niet.

08-08-2018, 19:12

Citaat door Tigertank:
Had ze geen orgie gehad met haar collega's misschien? Als zij werkelijk verkracht was dan had ze meteen 112 gebeld en niet wachten na een jaar met aangifte doen.

In februari 2016 kwam zij onder vuur te liggen nadat zij via Facebook een video had gedeeld waarin ze riep dat moslims met een atoombom zouden moeten worden uitgeroeid. Vorig jaar loog zij over haar woonplaats, de wet verplicht dat een raadslid ingezetene van de gemeente is.

De PVV staat bekend om dat ze randdebielen in dienst hebben dus het verbaast me ook niet.
"In februari 2016 kwam zij onder vuur te liggen nadat zij via Facebook een video had gedeeld waarin ze riep dat moslims met een atoombom zouden moeten worden uitgeroeid. "

Heeft zij dat ook gezegd?

Tja... Dan vallen de puzelstukjes wel op zijn plaats lijkt me..

08-08-2018, 21:43
Deze vrouw is 100% zeker verkracht. De daders waren waarschijnlijk PVV-sympanthisanten of ander rechtextremistisch tuig. Alleen al aan de tekst zijn deze hufters en PVV-raciste door de mand gevallen.

Meer dan 10 jaar lang willen zij zich niet verdiepen in de islamitische gemeenschap, maar creëeren graag zelf indianen verhalen over moslims als echte onvolwassen.

Daar zitten ze dan met hun walgelijke fantasieën en geen benul van wat er in de samenleving speelt.

08-08-2018, 22:16
Pedo gay homo flikkertje geert wilders is verkracht door gülen.

08-08-2018, 22:55

Citaat door Habibi88:
Weer ben je verhaaltjes omtrent mij aan het verzinnen.

"Onder jouw mom van Ozil redernering heeft ze geen recht van spreken."
Dus iedere zaak is voor jou precies hetzelfde?
Je durft nogal... Jij gaat voor pure jurisprudentie...
Je gaat nogal roekeloos te werk. Ik niet.
Ik ben wat zorgvuldiger, en beoordeel de zaak op zijn feiten.

"Verzon ik het maar,maar zo belachelijk ben jij nou eenmaal"
Lol. Toon maar een zaak aan waar jij mijn van beschuldigd.
En dat je gelijk zou hebben...
Ik daag je uit. Wederom!

Ben je weer aan het beledigen?
Ben je weer aan het einde van je kunnen?
Duidelijk wel.


On topic :

En ja ik geloof niet dat deze dame de waarheid verteld.
En onderzoek is broodnodig.
Het is ondertussen 2300u en je zit hier nog steeds

Vind je jezelf nou niet zielig?

08-08-2018, 22:55



Citaat door Aviator:
Je moet je riedeltje gaan aanpassen man!

Het heeft totaal geen betekenis en je zet jezelf en anderen ermee voor schut.

Heb echt medelijden mat zo'n zielig mannetje als jou!
Welke anderen zet ik voor schut?

08-08-2018, 23:36
Een 53 jarige pvv'er die claimt dat ze is verkracht door moslims... Je verzint het niet... PVV zal vast hier een eind aan willen maken indien ze weer een leugen zijn begonnen.

Dus broodje aap verhaal

09-08-2018, 04:17
Vaag verhaal dit.
Ik heb wat moeite zomaar mensen te beschuldigen van liegen, maar dit is wel een dubieus verhaal.


Citaat door touzaniabdelos:
door dit soort aandachtskrengen wordt een hele gemeenschap lastiggevallen en aangevallen ik hoop ook dat de waarheid boven tafel komt

p.s. wat een rare seksfantasie heeft ze zeg
Rare seksfantasien weet jij wel wat van he?

Pagina's : [1] 2 3 4