Bekijk volle/desktop versie : Gratis medische dekking voor Marokkaanse studenten (video)



31-07-2018, 08:02
De regering heeft afgelopen week twee maatregelen goedgekeurd ten gunste van de 350.000 studenten in Marokko



De twee maatregelen zijn de volledige uitbreiding van de gratis medische dekking en het faciliteren van procedures voor het verkrijgen van studiebeurzen.

Om de gratis medische dekking zonder enige bijdrage te promoten is besloten om het proces te vergemakkelijken via één enkele computerapplicatie in plaats van allerlei administratieve handelingen, zei regeringswoordvoerder Mustapha El Khalfi.

Van de 350.000 studenten profiteren nu slechts 31.000 van deze gratis medische dekking, voegde hij toe.

Geïnterviewd door Le360, zeiden studenten dat ze niet wisten dat er gratis medische dekking voor studenten is. Anderen, die zich hier wel bewust van zijn, leggen uit dat de slechte prestaties van openbare ziekenhuizen zorgen voor het gebrek aan enthousiasme voor deze medische dekking.

[video=youtube;7_LzNSQqjKQ]https://www.youtube.com/watch?v=7_LzNSQqjKQ[/video]

YouTube link

31-07-2018, 11:33


in europa heb je dit niet eens

31-07-2018, 17:48
In Europa heb je ziekenhuizen van kwalitiet vriend

31-07-2018, 18:37

Citaat door Achrafe97:
in europa heb je dit niet eens
Hoezo in Belgie vallen die automatisch terug op de zorgverzekering van de ouders, ze blijven ten laste tijdens hun studies

31-07-2018, 19:10


Goed zo hoort het ben benieuwd wat de khawana nu te brullen hebben .

02-08-2018, 13:12
"In Europa heb je dit niet eens"...mwahahaha.
Het gaat supergoed mat Marokko. Ik snap dan ook werkelijk niet wat jullie hier nog doen...Zit je in de buurt van je polfkikker en kan je nog wat zegeningen voelen door de geode man...of geloof je stiekem toch niet in al die positieve berichten
Jullie slaan wel een pleefiguur zo als je het nog niet beseft.

Achterlijke Ara dier: Marokko is fantastisch en alles is daar beter dan hier
Outsider: Maar waarom leef je dan hier en niet daar!
Achterlijke Ara dier: in NL is iedereen pedo en moet je betalen in het ziekenhuis!
Outsider: Huh? Volgens mij is pedosexualitiet bij jullie gewoon, maar wat heeft het te maken met mijn vraag.
Achterlijke Ara dier: Maar wij doen het beter en zijn sterker. Wat stelt NL nou voor!!
Outsider: Ik vraag je alleen wat je hier doet als je zo idolaat bent van Marokko en alles daar beter is geregeld.
Achterlijke Ara dier: brabbel homo`s brabbel pedo`s brabbel en nog eens brabbel

Ara dieren redeneren als Hodor van Game of Thrones of Timmy uit South Park

02-08-2018, 15:36
nogmaals in HOLLAND heb je dit niet eens