Bekijk volle/desktop versie : Schietpartij in Beethovenstraat Amsterdam



30-07-2018, 17:05
In de Beethovenstraat in Amsterdam-Zuid heeft zich maandagmiddag een schietpartij voorgedaan.



Volgens de politie is daarbij een vooralsnog onbekend persoon ernstig gewond geraakt.

De vermoedelijke verdachte is nog voortvluchtig. De politie heeft zijn signalement verspreid.

30-07-2018, 17:20


Dat móet wel de Italiaanse maffia zijn, voordat iedereen naar de Mocromobsters gaat vingerwijzen.

30-07-2018, 17:34
Laat de tuig maar elkaar afmaken.

30-07-2018, 17:46

Citaat door Wouldcha3b:
Laat de tuig maar elkaar afmaken.
Graag, maar dan liever op een verlaten industrieterrein ipv in een openbare plek toch?
Ik zit ook wel eens in een restaurant namelijk en lust geen lood.

30-07-2018, 18:16



Citaat door Wouldcha3b:
Laat de tuig maar elkaar afmaken.
Je zal als onschuldige er maar tussen staan!

30-07-2018, 18:21

Citaat door Bionaut:
Graag, maar dan liever op een verlaten industrieterrein ipv in een openbare plek toch?
Ik zit ook wel eens in een restaurant namelijk en lust geen lood.
In een grote stad zijn plekken waar criminelen hun slag kunnen slaan; nogal schaars.
Criminelen moeten het van snelheid hebben.
Vluchtauto's die meer dan 250 km/h kunnen rijden om snel weg te kunnen racen.
Er zijn maar weinig criminelen die de trein/tram/metro nemen.
Ook plaatsen waar criminelen afrekenen. Tussen reizigers die met heel andere zaken bezig zijn.

30-07-2018, 18:46

Citaat door Paskwil:
Je zal als onschuldige er maar tussen staan!
Zit je daarom de hele dag op marokko.nl uit voorzorg

03-08-2018, 16:09
Ik begrijp de meeste Marokkanen niet. Gasten die moorden die moet je aangeven bij de politie. Dus zit je broer, neef, vader of opa in de business. Aangeven die handel. Het zal je maar gebeuren dat een verdwaalde kogel je naaste ombrengt of nog erger, dat je een slachtoffer wordt van vergismoord. Marokkanen zien de politie en justitie als vijanden en de criminelen als vrienden, lijkt het.