Bekijk volle/desktop versie : Ik wil hem



24-07-2018, 18:42
[..niet meer.. Na 3 jaar uit elkaar te zijn geweest, zijn we nu weer een half jaar bij elkaar. Ik dacht dat ik met hem terug mijn leven weer op orde had, maar met elke dag die er verstrijkt besef ik meer en meer dat mijn liefde voor hem is verdwenen.. Ik ben hem de hele tijd aan het vermijden, en voel me niet thuis als hij thuis is.

Ik wil dit niet.. Maar ik durf het niet te stoppen, niet na alles wat we hebben meegemaakt. Ik durf er met niemand over te praten en weet niet wat ik moet doen.

Zijn er meer vrouwen die in een soortgelijke relatie zitten/zaten? Hoe gaan/gingen jullie ermee om?]

24-07-2018, 19:15



Citaat door fdaef3awfdfuuuu:
[..niet meer.. Na 3 jaar uit elkaar te zijn geweest, zijn we nu weer een half jaar bij elkaar. Ik dacht dat ik met hem terug mijn leven weer op orde had, maar met elke dag die er verstrijkt besef ik meer en meer dat mijn liefde voor hem is verdwenen.. Ik ben hem de hele tijd aan het vermijden, en voel me niet thuis als hij thuis is.

Ik wil dit niet.. Maar ik durf het niet te stoppen, niet na alles wat we hebben meegemaakt. Ik durf er met niemand over te praten en weet niet wat ik moet doen.

Zijn er meer vrouwen die in een soortgelijke relatie zitten/zaten? Hoe gaan/gingen jullie ermee om?]
Wees dan gewoon eerlijk ? Dat je niet meer wilt en hem duidelijk maken dat er geen gevoel meer is ? Het is beter om eerlijk te zijn daar heeft hij recht op. Dan ben jij ook opgelucht. Vind je niet ? Succes!

26-07-2018, 00:54

Citaat door Leuke_tabdarst:
Wees dan gewoon eerlijk ? Dat je niet meer wilt en hem duidelijk maken dat er geen gevoel meer is ? Het is beter om eerlijk te zijn daar heeft hij recht op. Dan ben jij ook opgelucht. Vind je niet ? Succes!
Ik weet het gewoon niet.

26-07-2018, 01:00
Voel me echt slecht.

26-07-2018, 01:02



Citaat door fdaef3awfdfuuuu:
Voel me echt slecht.
gewoon eerlijk zijn echt! Zo ga je je nog slechter voelen!

26-07-2018, 09:35
Goed nadenken of het niet de duivel is die jou dingen wijsmaakt als je het zeker weet dan je koffers pakken
Uit elkaar groeien is het ergste dat er is in een relatie althans dat denk ik zeker als je het altijd goed hebt gehad met elkaar.

Succes meid

26-07-2018, 11:14
Wat nisrineke zegt.
Niet te snel roeoen gevoel is er niet meer, hou niet meer van hem etc. Je/shaytan bent jezelf nu van alles aan het wijs maken. Als er verder niks anders is dan het gevoel is weg...zou ik de knop omzetten en kijken hoe je je huwelijk nog kunt redden. Juist omdat je al zoveel hebt doorstaan. Gras is echt niet groener

26-07-2018, 17:27
Versla die shitan en zn influisteringen en sreek moeite in je huwelijk. Niet bij voorbaat al negatief zijn.